- Katılım
- 16 Şub 2006
- Mesajlar
- 575
Yazdım dediklerinize hızlı bir şekilde göz gezdirdim, yaşadıklarınıza yazmışsınız güzel... ama siz de dahil olmak üzere; kimse bu konuda otorite değil.
Bir zamanlar mekanisyen olarak, hasbel kader görev de yaptım, Seçimimin, nitelik ve niceliğinin de kendi bilgim dahilinde farkındayım.
Dikkat ederseniz yazdıklarımın ana fikri; Üslubunuzla ilgili. İnsanların ciddiye alınmadığı, seçimlerinin eleştirildiği bir tutum, haklı olarak tepki görür.
Allah gönlünüzdeki motorun sahibi olabilmenizi muvaffak eylesin.
Bir zamanlar mekanisyen olarak, hasbel kader görev de yaptım, Seçimimin, nitelik ve niceliğinin de kendi bilgim dahilinde farkındayım.
Dikkat ederseniz yazdıklarımın ana fikri; Üslubunuzla ilgili. İnsanların ciddiye alınmadığı, seçimlerinin eleştirildiği bir tutum, haklı olarak tepki görür.
Allah gönlünüzdeki motorun sahibi olabilmenizi muvaffak eylesin.