Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
oldwolf geçmiş olsun. bende moto gp den dönerken asfalt yenileme çalışması nedeniyle çizilmiş bir yolda düşmemek için çok çaba sarfettim motor düz gitmemek için elinden geleni yaptı.tabi bunda yolun etkisi yok değil ama lastikler iyi olsa heralde o kadar zorlanmazdım.ayrıca pirellinin bizim motora uyan lastiği yok diyorlardı şu pirelli meselesine bir açıklık getirirseniz sevinirim.

komet lastikleri istanbuldan kargoyla alırsan daha ucuza geleceğini düşünüyorum bir araştır istersen.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Lastik sorunu

Viceroy hocam , Oldwolf ve Swort Biz (Cobalt ve Ben) Metzeler (iki lastik toplam 230 ytl civarıydı en son) aldık model ismini bilmiyorum ama bakarım zaten bize uyan lastik ebatlar tek çeşit ikimizde çok memnunuz ve tam bizim motora göre ebatlar birebir tutuyor eski lastiklerle uzaktan yakından ilgisi yok.
Tabiki bunlarda ani frende kayıyor ama 'S' çizerek değil hatta ben boş bir alana gittim orada hem önü hemde arkayı defalarca ani fren yaparak denedim sl'in kendi lastiklerinide düştükten sonra boş bir yerde denemiştim arka lastik hemen yana atıyordu kendini.Zaten elinizi üzerine sürün bildiğiniz leğen plastiği çok dandik Metzeler kaysa bile daha düzgün kayıyor artı virajlarda belki biraz psikolojik etkiside vardır ama neredeyse 45 derece yatıyorum yolu harika tutuyor kabul etmek lazım zaten notorumuz çok iyi değil bu fiyata satılan bir motorada çok iyi lastik takmalarını beklemiyoruz sonuç itibariyle en başta lastikleri daha sonra başka yerleri değiştirmek lazım.:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
valla arkadaşlar bugün pirelli bayii verdi bu rakamları ama lastik yok istersen getirtirim dedi ama bilmiyorum yakınınızda bi pirelli bayii varsa sizlerde sorun hep beraber net olarak öğrenmiş oluruz
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Selamlar arkadaşlar. Bayadır giremiyordum döktürmüşsünüz gene baya oku oku bitmiyor. Bende geçen gün 500 km bakımına gittim. Ancak sanki usta benim ayakta ...ti gibime geliyor. Yaptığı iş yağı değişmek, zinciri germe ve bi kaç vida sıkmak (ki ben söyledim o sıkmalarıda..). Hava filtresini temizlemeye gerek yok dedi. Bizim ilk bakım ücretsiz sözde benden 18 lira yağ parası aldı. Bu bana biraz abartı geldi içine ne marka ne koydu bilmiyorum bide gidip orda bi yerden aldı yağıda. 1 lt yağ için abartı geldi sanki bana bu fiyat. Kazıklandımmı arkadaşlar ne diyorsunuz??
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Selamlar arkadaşlar. Bayadır giremiyordum döktürmüşsünüz gene baya oku oku bitmiyor. Bende geçen gün 500 km bakımına gittim. Ancak sanki usta benim ayakta ...ti gibime geliyor. Yaptığı iş yağı değişmek, zinciri germe ve bi kaç vida sıkmak (ki ben söyledim o sıkmalarıda..). Hava filtresini temizlemeye gerek yok dedi. Bizim ilk bakım ücretsiz sözde benden 18 lira yağ parası aldı. Bu bana biraz abartı geldi içine ne marka ne koydu bilmiyorum bide gidip orda bi yerden aldı yağıda. 1 lt yağ için abartı geldi sanki bana bu fiyat. Kazıklandımmı arkadaşlar ne diyorsunuz??

Yağ değiştirirken kesinlikle yanında olun hatta kendiniz getirin yağı. Birde şuna dikkat edin motorservisleri genelde çin motorlarına 10 40 yerine 20 50 yağ koyuyorlar.
Açık yağı yani 20 50 yağı 10 40 yağ kutusuna boşaltıyorlar.Çokk dikkat edin arkadaşlar. Mutlaka yağ değiştireceğiniz zaman yağı kendiniz getirin.10/40 1 lt.

10/40 4 zamanlı motor yağı Castrol marka 1 lt. plastik kutuda fiyatı 12ytl.
20/50 4 zamanlı motor yağı Castrol marka 1 lt. plastik kutuda fiyatı yaklaşık 6-7ytl. arasında
diğer markalarda aşağı yukarı aynı. Tüm dostlarıma iyi sürüşler
20/50 Açık ne olduğu bilinmeyen motor yağının 1 lt. 2-3ytl. arasında
Not. Siz siz olun marka motor yağlarından vazgeçmeyin (BP,Shell,Mobil,Castrol,PO vb.)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla arkadaşlar bugün pirelli bayii verdi bu rakamları ama lastik yok istersen getirtirim dedi ama bilmiyorum yakınınızda bi pirelli bayii varsa sizlerde sorun hep beraber net olarak öğrenmiş oluruz

bu bayii ile tekrar görüşüp kesinleştirebilirmisin lastik alacak baya bi kişi varız toplu sipariş yaparız daha mantıklı olur ama kesin fiyat olması lazım tekimi çiftimi bilelim yani ona göre bi tavır yapalım..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
10/40 4 zamanlı motor yağı Castrol marka 1 lt. plastik kutuda fiyatı 12ytl.
20/50 4 zamanlı motor yağı Castrol marka 1 lt. plastik kutuda fiyatı yaklaşık 6-7ytl. arasında


desene beni iyi kerkmiş şerefsiz. Eskişehir motomax bayisinin sözde servisinin terbiyesizliğidir bu. Eskişehirli olup söz konusu yere giderkene dikkatli olunuz. Zaten tövbe uğramam onun yanına bidaha.

Bu bahsettiğin yağların farkı ne olur motora zararı nedir anlatabilirmisin peki?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Değerli arkadaşlar, Mersin üniversitesinde 30 nisan-4 mayıs arası yapılan 13. kültür ve spor şenliği devam ediyor. güzel ortamın ve kaliteli konserlerin haricinde motorsiklet dostu Ahmet abimizin açtığı stand gerekli ilgiyi görmekte ve doğal olarakta bizim mekanımızdır. :)
işte bazı resimler...





















 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Selamlar arkadaşlar. Bayadır giremiyordum döktürmüşsünüz gene baya oku oku bitmiyor. Bende geçen gün 500 km bakımına gittim. Ancak sanki usta benim ayakta ...ti gibime geliyor. Yaptığı iş yağı değişmek, zinciri germe ve bi kaç vida sıkmak (ki ben söyledim o sıkmalarıda..). Hava filtresini temizlemeye gerek yok dedi. Bizim ilk bakım ücretsiz sözde benden 18 lira yağ parası aldı. Bu bana biraz abartı geldi içine ne marka ne koydu bilmiyorum bide gidip orda bi yerden aldı yağıda. 1 lt yağ için abartı geldi sanki bana bu fiyat. Kazıklandımmı arkadaşlar ne diyorsunuz??

Kazıklanmayı boşverde sen bence kendi yağını kendin değiştir çok zor bir olay değil al bi 17 yıldız anahtar sök tahliye tapasını , bukadar hem yağın kalitelisini alırsın kafan rahat olurtabi bir leğen birde huni lazım.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Arkadaşlar bu yağ meselesi Jameika abimizinde belirttiği gibi problem bir mesele yani çoğu servis açık yağı dükkanlarındaki bidonlara doldurup sonra bize en pahalı yağ fiyatına kaktırıyorlar ve ne olduğu belirsiz yağlarla geziyoruz o nedenle en doğrusu kendi yağımızı kendimiz alıp götürelim ve önce ustaya yağ değişimi fiyatını sorun o fiyatı aldıktan sonra çantanızdan yanınızda götürdüğünüz yağı çıkarıp bunu koy deyin böylece size söylediği fiyatı bakımdan düşmek zorunda kalır böyle yapmazsanız hem yağı siz vermiş olursunuz hemde sizden aynı fiyatı yine alırlar çoğu dandik tamirciler servis alıyor ve garanti yüzünden hepimiz motorlarımızı bunlara emanet etmek zorunda kalıyoruz hemde kazıklanarak
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar bu yağ meselesi Jameika abimizinde belirttiği gibi problem bir mesele yani çoğu servis açık yağı dükkanlarındaki bidonlara doldurup sonra bize en pahalı yağ fiyatına kaktırıyorlar ve ne olduğu belirsiz yağlarla geziyoruz o nedenle en doğrusu kendi yağımızı kendimiz alıp götürelim ve önce ustaya yağ değişimi fiyatını sorun o fiyatı aldıktan sonra çantanızdan yanınızda götürdüğünüz yağı çıkarıp bunu koy deyin böylece size söylediği fiyatı bakımdan düşmek zorunda kalır böyle yapmazsanız hem yağı siz vermiş olursunuz hemde sizden aynı fiyatı yine alırlar çoğu dandik tamirciler servis alıyor ve garanti yüzünden hepimiz motorlarımızı bunlara emanet etmek zorunda kalıyoruz hemde kazıklanarak


Garanti kapsamında olan arkadaşların dikkatine! Motora konulacak Yağ'ın illaki servisten alınıp konulması diye birşey yok. İsteyen yanında kendi getirebilir.Böyle bir dayatma asla olamaz yeterki normlara uygun olsun. Yağ değişiminde eşşek gibide getirdiğiniz yağı kullanmak zorunda. Ama onların işine gelmeyeceği için garanti kağıdına işlemek istemeyecektir asla kararınızdan vazgeçmeyin mecbur onu işlemeye ve dikkat edin koyduğunuz yağı gerekirse garanti kağıdına yazdırın. Çünki yarın birşey olduğunda farklı bir yağ kullandınız diye karşınıza gelebilirler. Yeterki bilinçli olun, hakkınızı arayın.Böyle bir problem yaşayan arkadaşımız varsa benimle irtibata geçebilir. Siz onun kullandığı yağı kullanmak zorunda değilsiniz.:cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Kazıklanmayı boşverde sen bence kendi yağını kendin değiştir çok zor bir olay değil al bi 17 yıldız anahtar sök tahliye tapasını , bukadar hem yağın kalitelisini alırsın kafan rahat olurtabi bir leğen birde huni lazım.

valla ilk sefer acemilimize geldi. Bide şu var belirli bakımlarda ustanın onayı olmazsa garantiye bişey olurmu olmazmı onuda bilemiyorum. motoru garanti dışı yapmak için elinden gelen çabayı sarfederler gibime geliyor....
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Bugünkü Resmi Gazete'de yayımlanarak, yürürlüğe giren yönetmelikler, Avrupa Birliği direktifleri çerçevesinde yeniden düzenlendi. Motorlu araçların frenleri, zorunlu işaretlemeler, azami tasarım hızı, torku ve net motor gücü ile ilgili yeni düzenleme uyarınca, teknik servis olarak ulusal veya uluslararası standartlara haiz, deney ve analiz yapabilecek laboratuvar ya da teknik imkanları bulunan resmi ve özel kuruluşlar, protokolle belirlenecek şartlar çerçevesinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nca görevlendirilecek.

Teknik servisler, onay kuruluşunun izni ile deneyleri kendi laboratuvarları dışında, aynı özelliklere sahip laboratuvarlarda da yaptırabilecekler. Görevlendirilecek teknik servisler, Bakanlığın ''www.sanayi.gov.tr'' internet adresinde de yayımlanacak
yani ?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Akaryakıtların uygunluğu üzerine bir yazı okudum,motosiklette zaten eksoz muayinesi yok bildiğim kadarıyla! Dolayısıyla neyi nasıl ölçüp nasıl bir tehlike doğabilir? Avrupada motosiklet kullanmak çevreciliğin zaten sembolü değilmi? Artık tüm motorlar kurşunsuz yakıyor. :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
komet lastikleri istanbuldan kargoyla alırsan daha ucuza geleceğini düşünüyorum bir araştır istersen.

aldığım yerde taktırayım diye hesapladığımdan izmirdeki soygunculara boyun eğip göz süzmekteyim. bu hafta sonu izmirli motosikletçilerle eğitim buluşması var. oradaki arkadaşlardan da görüş alacağım.
her gün ip cambazı gibi hissediyorum kendimi :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Şu Lastik üzerindeki rakamlar da nedir?

Arkadaşlar, bildiğim kadarıyla lastik üzerinde bulunan rakamların anlamını dilimin döndüğü kadarıyla anlatayım;
Lastiğimiz:110/90-16 ve 130/90-15
Birinci rakamlar: 110 veya 130, Şişirilmiş lastiğin yanaklarındaki en şişkin iki nokta arasındaki mesafedir.
İkinci rakam: 90, yanak yüksekliğini ifade eder,

Üçüncü rakam: 16 ve 15 ise; Jant veya lastiği tam ortadan ikiye bölen bir çizgi hayal edin, ortaya çıkan iki uç arasındaki mesafe. (Jant çapı denir)


Lastik konusunda teknik bilgi alabileceğiniz iki adet sayfa link/ini de aşağıda verdim, daha fazla bilgiyi oradan da öğrenebilirsiniz.[http://www.halaogullari.com/tekbil.htm
http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
light bar için dun kromcu ya gittim 2x2 kare profil 137 cm parca olarak bulabildim yoksa kesmek için gönülsüzdü .. lazım olan mıktar 50 cm , iki tane anca cıkar ilk fırsatta boyu ayarlanıp ucları kapatılacak ve delıklerı acılacak bu gun oglen bayrak demirini bulmaya calısıcam hazırda bulursam ne ala bulamazsam yıne kromcu ya gitmek gerek elinde parça olarak yoksa kesmek konusunda sorun yaşıyosunuz. bakalım ayarlayabilirsem bitmiş halde resimlerini eklerim
tabi kaynaklardan sonra falan polisaj işlemide gerek :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Superlight sever arkadaşlar,ilk bu motoru alanlardan biri olarak motorum pekte bir süslüdür.

eskiden aramızda olan bir çok arkadaş, motorunu değiştirdi ama hala arayıp soranımız çok hamdolsun.

Toplanmayı düşünürseniz,motorlarımıza neler yapabileceğimizi,yüzyüze tanışabilmeyi çok isterim ve bunu için ev sahipliği yapmaya hazırım.

Varmısınız, bu pazar mesela
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
borty pazar gunu nerede misafir edecen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst