- Katılım
- 26 Ocak 2007
- Mesajlar
- 43
oldwolf geçmiş olsun. bende moto gp den dönerken asfalt yenileme çalışması nedeniyle çizilmiş bir yolda düşmemek için çok çaba sarfettim motor düz gitmemek için elinden geleni yaptı.tabi bunda yolun etkisi yok değil ama lastikler iyi olsa heralde o kadar zorlanmazdım.ayrıca pirellinin bizim motora uyan lastiği yok diyorlardı şu pirelli meselesine bir açıklık getirirseniz sevinirim.
komet lastikleri istanbuldan kargoyla alırsan daha ucuza geleceğini düşünüyorum bir araştır istersen.
komet lastikleri istanbuldan kargoyla alırsan daha ucuza geleceğini düşünüyorum bir araştır istersen.
Son düzenleme:







