Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
bonzai
GurkanYazıcı
zatoichi
chimeraby

Teşekkür ederim arkadaşlar bilgi için. Size güveniyorum ve 2.el araştırmalarına başlıyorum hemen ;)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
her kese merhaba

northern
swort
nazım1

doslar parçacıyı aradım dişli gelmemiş. satın almacı olarak calışan bir arkadaşım var eski dişliyi ona vercem 18 dişini araştırcak buldugu zaman size haber veririm.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar dun keewayımı servise götürdüm eksozu deldirdim hava filitresinin olduğu yeri deldirdim çantaları değiştirdim aku yedeği aldım paralel bağlattım sis farı aldım yine koruma demirine bağlattım motor baya guzel oldu ergeser kardeşimde dişliyi gönderince umarım daha guzel olucak zahmet veriyorum ama başka çare yok kardeşim motordaki titreşim baya azaldı benim bozuk gösterge 100 gösterirken hala normal titreşimden eser yoktu bilgilerinize...

pınarr inşallah iyi bir motor bulursun kullanmak için. Istanbuldaki bi arkadaşım keewayini satmak istiyo çok temiz tamamen orijinal parçalarıyla tum bakımları yapılmış 3 aylık kaskosuda var garantisi devam ediyo 4200 km garaj motosikleti yani anlıyacağın. uzun yol olarak istanbul tekirdağ arası yol yaptı motorla. ilgilenirsen eğer arkadaşımla irtibat kurmanı sağlayabilirim.arkadaş daha buyuk bir motor almak için satmak istiyor herhangi bir problemi yok. ..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsinin fiyatı 300 lira tuttu bi kaç küçük tamirat daha vardı aslında bişiyi atlamışım bence en önemlilerinden. motoru ilk aldığım zamanlarda deponun içe çökmesini sağlamıştım kaba kuvvetle dun depo duzeltilmişti yapan ustanın eline sağlık şimdiiye kadar hiç bir usta düzeleceğine inamıyordu çok güzel oldu...
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
arkadaşlar, herhangi bir modifikasyona ihtiyaç duymadan takılabilecek olan küçük ebattaki filtreyi nerden edinebiliriz, ankara da var mı?

motor bloğum çok pislendi, biraz araştırdıktan sonra wd 40 ile temizlemeye karar verdim, itirazı olan varsa ya şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
swort bide resim koysan çok güzel olcaktı. sis lambaları çok hoş duruyor bizim motorda ancak ben farın sağ ve soluna direk takılanı seviyorum. bizim motora o şekilde monte edilebilcek sis farı varmı arkadaşlar bildiğiniz? yada ben yaptım buyur resmi bu diceniz :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zatoichi bizim motorlara küçük filitre yeterli gelmiyo sanırım ben cumartesi taktırdım ama olmadı yeterli değil kaldıki eksozlar da aynen orjinaldi buyuklerinden lazım ama onları takmak içinde kapağın kesilmesi gerekiyo ben havafilitresinin olduğu yere delikler açtırdım karburatoru tekrar ayarlattım baya etkisi oluyo ama takıpta performans alan arkadaşlar olursa onlarıda dikkate alırım söliim şimdiden.


emr550m makinem yok malesef resim konusunnda bişi yapamıyorum bende farın iki yanında istiyorum sanırım ikinci bir sisi farı daha taktırcam rarın her iki tarafına yedek akuyle sadece bi çifti kullanırsam yeterli performans alınır kanaatindeyim eğer bulabilirsem bende alıcam sisi farı bilginize...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
bu arada birsey sormak istiyorum, yakit gostergesinde ibre ilk kirmizi cizgiye dayandi, daha ne kadar goturur acaba?

simdilik acemilikten pek trafige cikmadim, bizim oradaki bir cikmaz sokakta dolasiyorum, motoru benzinciye goturecek cesaretim de yok acikcasi :)
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
aga fazlada korkma motoruna güven. o iki çizgi ile rahat 2 gün gezersin tabi bokunu çıkarmadan :).
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yusuf hocam,titreşim yok artık. sl ile mersin mt gurup sürüşlerine katıldığımda en küçük motor benimkiydi. maalesef sonu çekiyordum hele yayla yollarında 2. viteste motorun imdat dercesine bağırıp azer bülbül gibi titrediği :) yolları şimdi super shadow ile abartmadan 4. viteste tırmanıyorum. Şu gerçeği kabul ediyorum olay bütçe işi param olsaydı yeterince gv 250 alırdım ki motorda 10 beygir çok ciddi sürüş ve performans farkı yaratıyor.Kısacası hocam ss alırsan 4000 ytl ye birde deri çanta ve aksesuarlarla süslersen zannediyorum uzun süre değişim ihtiyacı duymadan sürersin. Adana mt den qrar isimli arkadaş söylüyordu da insan yaşadıkça ve gücü tattıkça sağlıklı değerlendirme yababiliyor.. sl her kullanıcısında olduğu gibi senin içinde bir geçiş motoru olduysa vakit kaybedip teminat vergisi ödemeden gereğini yapmanı tavsiye ederim. :cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
flying hellfish kardeşim ataşehirdesin sanırım bende kadıköydeyim birlikte biraz yol yapalım sende uzerindeki o urkuntuyu atıver ok. tabi ben akşam 21:30 civarı ve haftsonu musait olabiliyorum. 15 - 20 dk birlikte yol yapmak sana biraz daha cesaret vercektir ok.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
bonzai
GurkanYazıcı
zatoichi
chimeraby

Teşekkür ederim arkadaşlar bilgi için. Size güveniyorum ve 2.el araştırmalarına başlıyorum hemen ;)

ah be arkadaşım 1 ay önce deseydin bunları keşke parayı arabaya gömmemeiş olurdum motorları takaslardık sahıbıınden de ılanını görmüştüm neyse herseyde bi hayır vardır
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
flying hellfish kardeşim ataşehirdesin sanırım bende kadıköydeyim birlikte biraz yol yapalım sende uzerindeki o urkuntuyu atıver ok. tabi ben akşam 21:30 civarı ve haftsonu musait olabiliyorum. 15 - 20 dk birlikte yol yapmak sana biraz daha cesaret vercektir ok.

tamam banada uyar valla cok iyi olur :)

simdilik ehliyet yok birde ondan cekiniyorum polis cevirirse falan diye, gecen hafta sinava girdim, 26 mayis da da direksiyon sinavi var.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehliyetsiz kullanma konusunda bende çekinceni anlıyorum. şu sıralar polis zaten motorcu avında dikkat etmek lazım. sokak arlarında tenha yerlerde dolaşmak sanırım dikkatli olmak koşuluyla olabilir.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
selam arkadaşlar nasılsınız bu hafta sonu kütahya mt ile güzel bir gezi yaptık kütahyanın yakınındaki aizonai antik kentini gezdik akşam eve gidince evdeki bilgisasayardan bi kaç resim paylaşırım sizlerle

ama yolda baya canım sıkıldı bizim ekipte herkes motoru yeniledi 3 tane r.raptor bi tane mct bide kt 125 vardı adamlar rampalarda uzayıp gitti artcıda olunca arkada motor rampalarda baya devir kaybediyo düz yolda iyi yakalıyorum ama rampada çekmedi dişlidenmi kaynaklanıyo yoksa başka bişeymi var yada sl nin kapasitesi bu kadar sanırım vıcery haklı 100 cc bile çok farkediyo 150 cc ile 250 arasında çok fark var bencede ama napalım motoru kredili aldık borcu bitene kadar satamam satarım ama satışı veremem falan işte neyse ben genede motorumu çok seviyorum satmakta içimden gelmiyo açıkçası kıyamıyorum :mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
bizim motor rampalardada iyi ama artçı olunca çok dik yamalarda böğürmeye başlıyor. gene hepten durmada durmuyor gene devam ediyor ama :D öküs endamında biraz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst