- Katılım
- 3 Eki 2005
- Mesajlar
- 707
belirtmeyi unutmuşum aydınlatma iyileştirmesi yapılabilir mi onu öğrenmek istiyordum
2x55w sis farını takıyosuun caktın mı karsıdakı tavsan gıbı oluyo
ergeser * gece_ motoru devırlı kullanmayı sevıyo o yuzden motor ıyıce acılmıs