Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok saolsun yankıler:)

ergeser senın motor daha 1100 kmdemı:queen: benımkı 1700 km de:)
vala vıtes aralarının uzadıgını fln hıc farketmedım kusura kalmayında:) dedıgım gıbı benım motor hızlı bı alet belkıde ondan farkedemedım:) bıde ben hızlı kullanıyorum baya bı acıldı yanı hehehehe

yaw anlayın ıste 17000 yazıcaktım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
yusuf hocam nasılsın dün birkaç sorun yüzünden gidemedim fuara :(
siz ne yaptınız nasıldı fuar.
öbür fuara habeleşelim sl-ciler olarak beraber gidelim herkez müsait olrsa.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
belirtmeyi unutmuşum aydınlatma iyileştirmesi yapılabilir mi onu öğrenmek istiyordum


kaliteli başka bir far takarsan neden olmasın. Yalnız biliyorsun akü den beslenecek. Bizim akü lerin amperi, makinayı bu tip modifikasyonlarda sağlıklı kaldırmaz. mesela extradan sis farı takmak gibi. olur da olmaz yani. O nedenle daha iyi bir akü takman lazım. Yuvaya oturmuyor tam yalnız. Ya aynı boyutta yüksek amperli bir akü bulacaksın zor gibi, ya da bulunduğu yeri kanırtıp biraz daha geniş olan aküyü sığdıracaksın :)
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Gece, geçmiş olsun.
Cana gelecek mala gelsin.
Canın muhakkak sıkılmıştır ama! bununla gelmiş ve geçmiş olsun.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
GeCe__
"
ZATOICHI ıstekjlerın yuzde 90 nı mevcuttur kardes ıstersen benımle ıletısım kur
"
Kardeş ankaradayım burada bağlantın var mı?

cobalt
"
2x55w sis farını takıyosuun caktın mı karsıdakı tavsan gıbı oluyo
"
almıyalım karşıdan gelenin gözünü :queen:

tanzimo
"
kaliteli başka bir far takarsan neden olmasın. Yalnız biliyorsun akü den beslenecek. Bizim akü lerin amperi, makinayı bu tip modifikasyonlarda sağlıklı kaldırmaz. mesela extradan sis farı takmak gibi. olur da olmaz yani. O nedenle daha iyi bir akü takman lazım. Yuvaya oturmuyor tam yalnız. Ya aynı boyutta yüksek amperli bir akü bulacaksın zor gibi, ya da bulunduğu yeri kanırtıp biraz daha geniş olan aküyü sığdıracaksın
"
akü değiştirmeden far değişimi sorun yaratabilir diyorsunuz, farı biraz ertelerim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kabuto bak dostum hıc hos konusmamısın ama söylıgım yanı ayıp etmısın neyse bı daha öle konusma bence benden sölemesı. cok saol bu arada.

zatoıchı ankaradaysan maalesef:) yavas yavas ısteklerını yerıne getırırsın merak etme

bogachan gecmıs olsunu bana dedıysen saol kardes:p

he bı debu arada dun aksam kopruye dogru gıderken 9000 devırde tam 120 gordum daha gıdecektım ama artrık koprunun ayagına gelıyordum fren yaptım:p
camsızda fena ruzgar carpıyor yaw
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
kabuto bak dostum hıc hos konusmamısın ama söylıgım yanı ayıp etmısın neyse bı daha öle konusma bence benden sölemesı. cok saol bu arada.

zatoıchı ankaradaysan maalesef:) yavas yavas ısteklerını yerıne getırırsın merak etme

bogachan gecmıs olsunu bana dedıysen saol kardes:p

he bı debu arada dun aksam kopruye dogru gıderken 9000 devırde tam 120 gordum daha gıdecektım ama artrık koprunun ayagına gelıyordum fren yaptım:p
camsızda fena ruzgar carpıyor yaw

yavaş yavaş yerine getireceğiz demekki,

bu arada geçmiş olsun ben biraz geç idrak ettim mevzuyu,
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol kardes hespınız saolun ama kaza yapmadım yanlıs anlamayın motorun lastıgı hafıf dondu ve ayagım kayıp dırege carptım sonra cam gıttı:p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
gece geçmiş olsun öncelikle

arkadaşalar bu cumartesi motoru götürdüm a.dan z ye bi bakım yaptırdım kendine geldi yavru:) dişliyide değiştirecektim ama burada 18 ön dişli bulamadım servisteki usta ben araştriym getirteyim dedi bakalım bir haftaya kadar hbr vercek eğer bulamazsa sizlerden bana yardımcı olabilecek olan varmı acaba havale falan bi şekilde parayı yollarım ordan kargoyla yollarsınız olabilirmi acaba bu arada bende koltuğu değiştirmek istiyorum iki parça yapıp sürücü koltuğunu baya bi alçaltmak istiyorum gece senin koltuğun daha detaylı bi kaç fotoğrafını koyabilirmisin inceliyelim olursa ondan alırız.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
gece öncelikle geçmiş olsun. dişliyi takmışın ama birşey farketmedim diyiyorsun.vites mesafeleri artmadımı.zaten senin motorun hızlı oldugunu söylü yorlardı. ben 120 yi gördüm düz yolda daha önce 110 egilimyoldaydı.vede titreşim feleketti. şimdi titreşim daha az.benim km az açaba oyüzdenmi cok farklı geldi 1100km deyimde.

dişli değişiminin vibrasyona faydası ne düzeyde, nerede yaptırılabilir.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
gece dostum geçmiş olsun,

o arada arkadaşlar ruhsatında muayene süresi 1 yıl olan arkadaşlar
benim alet mart 2006 çıkışlı muayene tarihi mart 2007 yazıyordu sultan beyli tescil müdürlüğüne gittim ruhsatımı verdim 2007 yi 2009 yaptılar her yıl muayene yaptırmaktan yırttık bilginize
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakın benım motor hızlı oldugu ıcın ben dışlıden sadece tıtresımını azalttıgını hıssettım baya dun aksam hele ınanın 115-120 ıle gıderken coook az tıtresım vardı sasırdım kaldım.ama sızın motorları buyuk etkılıyebılır bılemıcem:) yanı vıtes aralarının uzaması fln son hızın artması kalkısın yavaslaması azda olsa.benım kalkısta aynı vala azalma fln yok:) neyse.

oldwolf saol kardes. ya msn adresı varsa ver yada ekleyın benı arkadaslar ordan daha net konusuruz hem:) [email protected]. resımde atarım hem

OBKAVI NEEE DIYORSUN SEN:) 2 yıl daha nasıl uzattılar yaa.bu arada saol:) benımkınde de 1 sene yazıyor nısanda bıtıyor.bende gıdeyım o zaman tescıl mudurlugu nerde burda yaa:silent: ya bıde senın vergı borcum varmıydı? benım 105 ytl var ama acaba yatırmakmı gerekıyor uzatmaları ıcın öle bısey duymusum cunkıde

ya buı arada para fln aldıalr yada ne kadar aldıalr?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
gece hiç para vermedim dostum, benimde biraz vergi borcum var onlarada bakmadılar.
yeni yasaya göre ilk muayene 3 yaşında yaqpılıyor önceden her yıldı heryıl olması bişey değil birde 59 ytl muayene parası alıyolardı, yasa bizi kurtardı
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya senın agızından bal akıyor neelr dıyorsun sen:) bende gıdeyım o zaman hemen.senın gıttıgın yerde uzakmıs ama baya.acaba bendemı oraya gıdıcem bu ıslerı pek bılmemde kusura bakmayın:)

senın oraya gıdılıpte bende yaptırabılıyorsam yarın sabahtan gıderım vallah

bırde orası sabah kacta acılıyor bılgın varmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
:) benım karakacan 2005 cıkıslı ılk muayene tarıhı 2006 kasım dı degıstırmek ıcın sıslı trafık tescıl e dılekceyle muracaat ettım ılk muayeneyı 4 yıla uzattılar :) yanı 2008 olması gereken ılk muayene tarıhı 2009 oldu :):cyclopsan
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
gece dostum benim bağlı olduğum t.tescil sultanbeyli seninki ruhsatın en ürtünde yazıyodur oraya gitmen lazım,
sonucunda burası devlet dairesi sabah 09:00 da başlar mesai
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benımkıde sultanbeylı ya :) bende oraya gıdıcem aradım zaten 8,30 a acıyorlarmıs
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst