Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balayyusuf lıgth barı sen ayarlıcaksın abı menderesle konus ondan sonra sislerı verırım sana:)
emr500m maalesef fıyatlar öle 2007 modelıde 4000-4100 mılyar arası:) o yuzden hangısı ucuzsa sen onu al.

kabuto motorunu 30-40 km hızla gıderken eyer bostaysan ve 1. vıtese atarsan taak dıye bı ses gelemsı normaldır.normalde de hızlı atarsan gelır yanı.kaldırırken teklıcekmıs gıbı olmasını anlıyamıyorum vala.

omursun bende dusunuyorum demınden berı ama:) ehlıyetımı kast ettı acaba tascıl belgesı derken, kask ıcın söylıcegını sanmam ban sacma gelır vala ben senın yerınde olsaydın sorardım tam ne demek ıstıyorusnuz dıye ama tabı ehlıyetın yoksa sormamısındır ayrı konu:)

bluesharki orda kawazakı olmaması gercekten ılgınc neyse dostum sankı baska motormu yok alırsın elbet kafana göre
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
sana garıp gelır tabıı gece senın motor keeway degıl kı sadece goruntusu benzıyo :) saka bı yana gercekten guzel kacıyo ,sende delı gıbı gıdıyon zaten :p az once zafer abı ıle gorustum bu gun lightbar ve sissy bar numune lerını almaya gıdıcek aksama menderes ın dukkanda olur da bız hafta sonu anca goruruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway 150sp ci dostlar motorunuzu kaç kuruşa aldığınızı yazabilirmisiniz acaba? Komediye dönüştü benim motor fiyat araştırmam. İst. da moto bayilerinde 2499 fiyat verende var 3.500 fiyat verende. Bej rengi 2.500 siyahı 2.790 imiş nasıl oluyosa... Eskişehirde 3.300 bayi fiyatı... ben netcem kafam allak bullak oldu. Bide bu alet 2.500 e satılıp kar ediliyosa 3.500 e satan ayıp etmiyomu :)

Vergiler hariç olarak müşteri çekmek için değişik fiyatlar veriyorlar. Ama ben sana söyliyeyim bulabileceğin en iyi fiyat 2900 YTL dir. kısacası 2900-3000 arası ruhsat+anahtar teslim normaldir. Bu da fonsuz diye adlandırılan eski mal girişli ya da stoku fazla olan bayilerde oluyor.
Fon yemiş yeni malı da 400 ytl ilave ederek satmak zorundalar çünkü gelişi öyle. Saolsun devletimizin motorsiklet uzmanları, motorsiklet kullanımını teşvik etmek için yeni dönemde fonlu zamlı ortaya karışık birşeyler düşünmüş. Talep artınca daha da beter olur zaten.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
ruhsat dahil ise güzel aslında 2900 fiyat. 2700 gibi bürütü ki ben o fiyata razıyım. Ama gece 4-4.1 milyar demiş abartmış galiba. 150cc motor o kadar edermi yaaaa.... 250 lik modeller var o fiyata.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
olabilir sende haklısın :). Öğlen motomax Eskişehir bayisine uğradım. 3300 fiyat + plaka dedi. peşin verirsem plaka masraflarında bizden olur dedi. Bu fiyat alan arkadaşlar sizlere soruyorum normalmi yoksa daha uygun fiyatlara bulmamız olasımıdır?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence cok normal pesın almaya bak ötekı turlu plakaya 250 ytl daha ekle.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Fiyat konusuna açıklık getireyim 2007 lerin yeni gelenleri 4.099 ytl plaka hariç ama önceki stoklardan varsa 3.250 ye veriyorlar ama 2,900 ede bulabirsiniz şu an o nedenle bazı bayiler 4-bazıları 3 milyar fiyat veriyorlar ben motomaksa mail attım sordum yeni gelenler 4 milyar dediler.:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU SESE KULAK VERİN:mrgreen:

ARKADAŞLAR ZİNCİR AYARLADIK AKSAM ÜSÜTÜNE DOĞRU BENİM MOTORUMA TAKILACAK HATTA:) CEKOSTAVAKYA MALI COOK KALITE BUNA MENDERES USTADA SAHİT FİYATI 40 YTL İNANIN FIYATTA COK MAKUL SÖYLİĞİM İSTİYENLER OLURSA MÜRACAAT BNA YAPILABILIR:mrgreen: AYNI ZAMANDA ÖN FREN BALATASI VE TAİWAN MALI 5 YTL BUNUN FIYATI HELE BEDAVA
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
GENEL MÜDÜRÜM (gece) :) bahsettiğin zincir o-ring mi, normal zincirmi?

omersun,mersinde keeway servisi olarak mezitlide kale yolu ışıklarının karşısında samm motor var. Orada Devran ustaya selamımı söylersen ilgilenir. Kendisi diplomalı bmw motor ustasıdır. herkese nasip olmaz. Benim motorda 2500 km de yeterince açılmıştır istediğin işlemleri korkmadan yaptırabilirsin. kaza yapmamak için ilk önce ayna işini hallet derim. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salu_jacbo motor satışı yapmam ıcın önce harbı müdürlüğe alıcaklar benı yoksa nay nay:mrgreen:
vıceroy kardeş o-ring zıncır nerden bulucaksın tabıkı normal zıncır ama gercekten saka maka kalıtelı zıncır aynı zmanda o-rıng olmup olmaması cokta önemlı degıl bence bızım motorlar ıcın tabı, zaten benım orjınal zıncır 15 bın km sonra öldü:)
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
salu_jacbo motor satışı yapmam ıcın önce harbı müdürlüğe alıcaklar benı yoksa nay nay:mrgreen:
vıceroy kardeş o-ring zıncır nerden bulucaksın tabıkı normal zıncır ama gercekten saka maka kalıtelı zıncır aynı zmanda o-rıng olmup olmaması cokta önemlı degıl bence bızım motorlar ıcın tabı, zaten benım orjınal zıncır 15 bın km sonra öldü:)

Kardeşim zincir tamamdır. çook iyi oldu. bilgilerine:cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
gece dostum biraz km yap bakalım orjinaldeki gibi sarkma yaşamazsan hep beraber alırız zincirlerden.sen markasını ve uzunluğunu unutma. :cat:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Baş bayi GECE

Gece kardeş, yapmışken şu iyiliği tam yap derim... nasıl yani dediğini duyuyor gibiyim.::music2::
Baba, bizim motorlarda kullanılabilecek uygun vasıfta, fiyatı makul yedek parça ve aksesuarları bulup buluşturup, herkesi memnun ediyor ve bu arada da bol bol dua alıyorsun. Ben de diyorum ki; iyi ki varsın. Sağol varol.::shake2::

Söylemek istediğim şu ki;
Bugüne kadar tedarik ettiğin ve tavsiye edebileceğin, isteyenler için temin edebileceğin parça ve aksesuarların fiyat listesini tek başlık altında yayımlayabilirsen herkese ve yeni katılan pek çok dost'ada iyilik yapmış olusun. Hatta bir de resim ekleyebilirsen! resmen katoloğumuz olur.::ressam:: ::thanks:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
öncelikle herkese merhabalar ben bu foruma 2 aydır girmiyorum derslerimden dolayı bugün aklıma esti gireyim dedim bende bir keeway sl 150 almayı planlıyorum sizin yorumlarınız neler almalımıyım 3300 ytl ye satan bi bayi var plaka+ruhsat fiyatın içinde en fazla kaç KM/s hız yaptınız ve KM bilgileriniz neler en fazla kaç km ömrü var bunların :queen: biraz fazla sordum ama neyse herkese iyi akşamlar :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
2 yıl garanti var,10 yıl ömür var,150 cc den beklentini tam alırsın,sınıfının en dayanıklı ve sorunsuz ürünüdür. (çamurluk ve flaşör zor bulunuyor):bounce:
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
öncelikle herkese merhabalar ben bu foruma 2 aydır girmiyorum derslerimden dolayı bugün aklıma esti gireyim dedim bende bir keeway sl 150 almayı planlıyorum sizin yorumlarınız neler almalımıyım 3300 ytl ye satan bi bayi var plaka+ruhsat fiyatın içinde en fazla kaç KM/s hız yaptınız ve KM bilgileriniz neler en fazla kaç km ömrü var bunların :queen: biraz fazla sordum ama neyse herkese iyi akşamlar :)


2-3 arkdaşım 1 seneden beri kullanıyor 30 bin kilometredeler ve hiç bir sorun yaşamadılar ne kadar iyi bakarsan okadar uzun kullanırsın.O fiyatlara alacağını en iyisi keeway.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
en fazla kaç km hız yapabildiniz ? yani fazla basabiliyormu ?
Only4Friends kardeşim, SaLu_JaCBo kardeşimin de söylediği gibi sınıf/performans/parça ve fiyat karşılaştırmaları açısından incelediğinde Keeway Superlight 150, sınıfındaki en iyi motorlardan biri olarak adlandırılabilir, ama senin şu yukardaki cümlenden çıkardığım kadarıyla konuşacak olursak; Keeway Superlight 150, bir hız değil, zevk motoru. yani kısaca Ağır Abi motoru. ''Yok ben illa hız yapacağım'' gibi bir düşünceye sahipsen hiç alma derim.
Benden(49) yaşlı olacağını zannetmiyorum, Motosiklet sevdalısı, tam gaz gidip cesedi yakışıklı, sevdiklerinin gözü yaşlı olan değil; yavaş ama daima giden ve sevdiklerinin yüzü gülendir. Karar senin.
 
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
56
emr550m neden abartayımkı benmı satıyorum o fıyata onlar satıyor eder yada etmez ben bılmem ama öle yani

GECE Abi,
Ya senin motoru övüyorlar hep burdan, bi fotoğrafını koysan, ya da mail atsan bana ([email protected])
Birde artı olarak neler taktın motora!
Dün ben ön dişli ile ilgili bişey sormuştum benimki 2200 km'de ön dişliyi değiştirebilir miyim diye?
Abi birde bazen ben 'BOŞ'u bulamıyorum ya. Ne üst vitese çıkıyor ne alta, ne de boşa çıkıyor. Bu durumda ne yapmalı!
Buaralar lastiklerden bahsdiyor herkes, değiştirdiğimizde motora getirisi ne oluyor, bize maliyeti ne oluyor?
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Bence hiç düşünme bile tabiki benim görüşüm.Zevkler ve renkler tartışılmaz.Bindiğin motora göre çoook büyük acayip sırıtıyor.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst