- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balayyusuf lıgth barı sen ayarlıcaksın abı menderesle konus ondan sonra sislerı verırım sana
emr500m maalesef fıyatlar öle 2007 modelıde 4000-4100 mılyar arası
o yuzden hangısı ucuzsa sen onu al.
kabuto motorunu 30-40 km hızla gıderken eyer bostaysan ve 1. vıtese atarsan taak dıye bı ses gelemsı normaldır.normalde de hızlı atarsan gelır yanı.kaldırırken teklıcekmıs gıbı olmasını anlıyamıyorum vala.
omursun bende dusunuyorum demınden berı ama
ehlıyetımı kast ettı acaba tascıl belgesı derken, kask ıcın söylıcegını sanmam ban sacma gelır vala ben senın yerınde olsaydın sorardım tam ne demek ıstıyorusnuz dıye ama tabı ehlıyetın yoksa sormamısındır ayrı konu
bluesharki orda kawazakı olmaması gercekten ılgınc neyse dostum sankı baska motormu yok alırsın elbet kafana göre
emr500m maalesef fıyatlar öle 2007 modelıde 4000-4100 mılyar arası
kabuto motorunu 30-40 km hızla gıderken eyer bostaysan ve 1. vıtese atarsan taak dıye bı ses gelemsı normaldır.normalde de hızlı atarsan gelır yanı.kaldırırken teklıcekmıs gıbı olmasını anlıyamıyorum vala.
omursun bende dusunuyorum demınden berı ama
bluesharki orda kawazakı olmaması gercekten ılgınc neyse dostum sankı baska motormu yok alırsın elbet kafana göre