Merhaba arkadaşlar,1 aya yakın süredir bu forumu takip ediorum ve 179 sayfanın tamamını satır satır okudum. Allahtan temizlenmiş de 300-500 sayfa okumak zorunda kalmadım

Zaten mesleğim nedeniyle hayatınızda görmek istemeyeceğiniz kitapları satır satır okumuş bulunmaktayım

İlk mesajım olması itibariyle de hemen kısaca tanıtıyım kendimi; ben Bahadır,Ankaradayım,avukatım.. Mart ayının sonundan beri bir sl sahibiyim,Allah bozmasın çok da mutluyum

bazı sorularım vardı (dikkat sorunlarım değil

) ama tüm forumu okuduktan sonra sorularımın hepsine cevap buldum.. Saolun,varolun.. Çok değerli bi forum,çok şeyler öğrendim.. Ama şunu söliyeyim henüz ben hiçbir sorun yaşamadım(maşallah)! Neyse arkadaşlar başınızı ağrıttıysam affola,son olarak burada çoğunluğun problemi gibi gözüken bi aksesuardan bahsetmek istiorum;sissy bar

Ben bi tane yaptırıorum,pzt takıcaz bi aksilik çıkmazsa.. Fotolarını hemen koyucam.. Kusura bakmayın ama forumda gördüğüm sissy barlar ya çık kısa (seyhan) ya çok uzun (tiger).. Tabi ki zevk meselesi ama ben tam ikisi arasında bişiler yaptırıorum.. Tanıdık bi ustam var saolsun,uğraşıo.. Üstelik fiyatı buradakiler kadar pahalı olmayacak (seyhanınkini saymıorum çünkü kusura bakmayın ama sırtımı yaslayamadığım sissy bar sadece süstür benim için). Pzt-salı takınca hemen yollarım fotoları.. Şimdilik bu kadar.. Foruma yazmış tüm arkadaşlara teşekkürü borç bilirim,zira sayenizde motorumu daha ii tanıdım.. Slmlar..