Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Snrtrt motor 2000 ytl sattim , acikcasi 2250 istiyordum zaten. Sirket icinden biri almak isteyince 2000 ne verdim pek ugrastirmadan. Kis geldigi icin motor satislari zorlasti herkez satmak istiyor. Ben sanli hissetim bukadar cabuk sattigima.

Gece sen kimsinki bana AHLAKSIZ diyeceksin. Senmi verdin benim ahlakimi terbiyesiz adam. Benim annem babam var , senin ne haddine boyle bir laf kullanmak bana karsi , kimsin sen yasin kac ne tanirsin beni, lafini secte gel karsima. Ilk once ahlak kurtallarini ogren ve soyledigin sozler icin OZUR DILE ondan sonra konus benimle.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
onlar ne ki ? zamanla çin malı motora binenlerin gözlerinde çekikleşme ve ten renginin sararması da olabiliyomuş bu yüzden motora çıplak elle değmeyin mümkünse *ıçınızın altına iki minder daha koyun diyomuş uzmanlar

1 - bujisini ıslattıktan sonra hicbir motoru çalıştıramazsın ( yaklasık 30 -35 cm derinlikte suya girip cıktım hiç te oyle calısmamazlık yapmadı )

2 - montaj hataları her turlu cıhazda soruna neden olur


sen cevap yazmasan daha hayırlı olurdu.. :farao:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gokhan1507 sende usenmeyıp okusan daha hayırlı olurdu :farao: 175 sayfada bır suru bılgı var bu marka ve modelle ilgili biiir
suda calısan motor ıstıyorsan sana tavsıyem yamaha jetski olur ikiii :bounce:
yağmur da yaş ta motoru hiç düşünme ilerleyen yaşlarında çok çekersin ( çevremde çok öyle adam var) ::saad::
bi de montaj hataları demişşin zaten ithal geliyor 3 bilimedin 4 parça bayilerde birleştiriliyor forumda resimler var arattır bak ıcıne sınmıyorsa alırsın elıne anahtarı oturur butun cıvataları somunları bı guzel sıkarsın yada verırsın servıstekı cıraga 3-5 lıra elını bulastırmazsın

hıc sorun yasamıyayım dıyosan yok oyle bısey japon da alsan alman da alsan sorun cıkıyor bu bırazda sans ısı 3 gunluk motor da sasen karıncalanabılır egzosun paslanabılır bunlar olabılecek seyler garantı kavramı da bunlar ıcın
ben 6 aydır her allahın gunu kullanıyorum sımdıye kadar benı hıc yolda bırakmadı canımı sıkacak bırsey de yasamadım allaha sukur .

bu arada motorunuzu yıkattıktan sonra bujıyı ıyıce kurulayın mumkunse hava tutun yoksa calıstırmak ıcın coook ugrasırsınız
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
gokhan1507 sende usenmeyıp okusan daha hayırlı olurdu :farao: 175 sayfada bır suru bılgı var bu marka ve modelle ilgili biiir
suda calısan motor ıstıyorsan sana tavsıyem yamaha jetski olur ikiii :bounce:
yağmur da yaş ta motoru hiç düşünme ilerleyen yaşlarında çok çekersin ( çevremde çok öyle adam var) ::saad::
bi de montaj hataları demişşin zaten ithal geliyor 3 bilimedin 4 parça bayilerde birleştiriliyor forumda resimler var arattır bak ıcıne sınmıyorsa alırsın elıne anahtarı oturur butun cıvataları somunları bı guzel sıkarsın yada verırsın servıstekı cıraga 3-5 lıra elını bulastırmazsın

hıc sorun yasamıyayım dıyosan yok oyle bısey japon da alsan alman da alsan sorun cıkıyor bu bırazda sans ısı 3 gunluk motor da sasen karıncalanabılır egzosun paslanabılır bunlar olabılecek seyler garantı kavramı da bunlar ıcın
ben 6 aydır her allahın gunu kullanıyorum sımdıye kadar benı hıc yolda bırakmadı canımı sıkacak bırsey de yasamadım allaha sukur .

bu arada motorunuzu yıkattıktan sonra bujıyı ıyıce kurulayın mumkunse hava tutun yoksa calıstırmak ıcın coook ugrasırsınız

Arkadaşa katılıyorum. İstanbulun yağmurunu yiyor ama yinede çalışıyor buna rağmen pas çıkarıcıyı , ytemizlemeyi, yağlamayı ihmal etmiyorum. Hangi motor olursa olsun iyi bakarsan sorun çıkma olasılığını düşürürsün
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
110
gokhan1507 sende usenmeyıp okusan daha hayırlı olurdu :farao: 175 sayfada bır suru bılgı var bu marka ve modelle ilgili biiir
suda calısan motor ıstıyorsan sana tavsıyem yamaha jetski olur ikiii :bounce:
yağmur da yaş ta motoru hiç düşünme ilerleyen yaşlarında çok çekersin ( çevremde çok öyle adam var) ::saad::
bi de montaj hataları demişşin zaten ithal geliyor 3 bilimedin 4 parça bayilerde birleştiriliyor forumda resimler var arattır bak ıcıne sınmıyorsa alırsın elıne anahtarı oturur butun cıvataları somunları bı guzel sıkarsın yada verırsın servıstekı cıraga 3-5 lıra elını bulastırmazsın

hıc sorun yasamıyayım dıyosan yok oyle bısey japon da alsan alman da alsan sorun cıkıyor bu bırazda sans ısı 3 gunluk motor da sasen karıncalanabılır egzosun paslanabılır bunlar olabılecek seyler garantı kavramı da bunlar ıcın
ben 6 aydır her allahın gunu kullanıyorum sımdıye kadar benı hıc yolda bırakmadı canımı sıkacak bırsey de yasamadım allaha sukur .

bu arada motorunuzu yıkattıktan sonra bujıyı ıyıce kurulayın mumkunse hava tutun yoksa calıstırmak ıcın coook ugrasırsınız


üşenmeyle bir alakası yok..

BANA İNTERNET BAĞLANTINDAN VER BİR DE ÜNİ.DE SINAVLARIMA GİR BEN 175 SAYFA DEĞİL 1750 SAYFA BAKAYIM..


BU ARADA BEN MOTOR ALMAK İÇİN SORUYORUM MOTORU KÖTÜLEME İÇİN DEĞİL AKSİNE MOTORU GÖRDÜĞÜM AN VURULDUM FAKAT ÇOĞU KİŞİ SORUN ÇIKARIR DEDİ..
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
18
Arkadaşlar İstanbul / Bağcılarda oturuyorum.Çok yüksek olmayan bir sisy bar almak istiyorum ve artçı koltuk çok dar genelde artçılar çok rahatsızlık duyuyor.Artçı koltuğu biraz genişletebilme imkanımız varmı.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılar...
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
üşenmeyle bir alakası yok..

BANA İNTERNET BAĞLANTINDAN VER BİR DE ÜNİ.DE SINAVLARIMA GİR BEN 175 SAYFA DEĞİL 1750 SAYFA BAKAYIM..


BU ARADA BEN MOTOR ALMAK İÇİN SORUYORUM MOTORU KÖTÜLEME İÇİN DEĞİL AKSİNE MOTORU GÖRDÜĞÜM AN VURULDUM FAKAT ÇOĞU KİŞİ SORUN ÇIKARIR DEDİ..
Gökhan ben bu motoru Tiger le takas ederek aldım almadan ama buradaki 150 sayfayı satır satır okudum bana sorarsan fena değil yakıtı çok iyi üstelik o bir çinli değil avrupalı macar patentli yinede sen bilirsin.

Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.
Arkadaşım usta doğru söylemiş bencede balatalar gitmiştir neyse çok pahalı değildir geçmiş olsun diyorum.
Koltuk soran arkadaşım geçmiş sayfalarda resimli,güzel koltuk satan bir yer vardı istanbulda 35 ytl civarı idi yanlış hatırlamıyorsam...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.




Bir de arkadaşlar eğer balatalar gitmişse BU DURUM 2 YILLIK GARANTİYE DAHİL MİDİR?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Geldim.

Arkadaşlar, uzun zamandır yazıları takip ediyorum ama bazı arkadaşlar gibi bilgili olmadığım için burnumu sokup yorum yazmak istemedim.
ŞİMDİ GERÇEKTEN BİLİNÇLİ VE BİLGİLİ ARKADAŞLARDAN YARDIM İSTİYORUM:
Dün motorumla Bahçeşehir-Boğazköy kırsalında yolda kaldım. Zemin çamurluydu, tekerlek ve çamurluk tıka basa çamur doldu ve dolayısıyla ön teker kilitlendi. Ben de gaza fazla yüklendim ki hızını alsın çamurlardan kurtulsun ki yola devam edeyim diye... Neyse ön çamurluğa vura vura çamurları döktüm. Ama bu sefer motora gaz veriyorum 4000,5000,6000,7000 devir ama motor 1 cm. bile ileri gitmiyor. Kuş uçmaz kervan geçmez yerde kalakaldım. Neyse arabalı bir arkadaşım geldi motoru halatla bağladık, Esenkent ofise kadar geldik. Şimdi motor garajda yatıyor.
Ustaya tel. açtım BALATALARI YEMİŞSİNDİR DEDİ.
Nedir içinde bulunduğum durum?
Akıl verecek biri değil, bilgi verebilecek kapasitede bir arkadaş bana yardımcı olursa sevinirim.

Sanırım balataların gevşek bağlı olduğu için zorlanma anında kaçırma yapmış. Eğer bu durumda birkaç dakika yüksek devirde gitmişsen, sürekli olarak yüksek devirde birbirine sürten balatalar yanar. Bu durum kullanıcı hatası kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmez.

Balataların neden kaçırdığı meselesine gelince; benim motorum da gaza sonuna kadar yüklendiğimde ön kaldırmak yerine balatadan kaydırıyor. Bu benim kendi tercihim, çünkü düşük güçteki motorlarda krank kilitlemesi gibi durumlarda balataların kaydırması ve arka tekeri kilitlememesi hayatını kurtarabilir (bildiğim kadarıyla yüksek güçlü motorlarda kaçırma pek tercih edilmez). İkinci sebep olarak aklıma, düşük cc limotorlardan genelde sürekli yüksek güç çekildiği için uzun süreli aşırı zorlamalarda motorun yanması daha olası olduğu için balatalar bir miktar gevşek bırakılır.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim... az önce motoru kamyonete yükleyip servise gönderdim.
bakalım kaça patlayacak bu ders bana :)
tam da ay sonu,
aksilik işte...
bilgi için gerçekten saol,
zaten bi sen bi de zeda3000 olmasa n'olur bizim halimiz :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Fear factor birdaha aklinda bulunsun , eger on teker camur dolarsa hemen tornavidayi cikar ve camurlugu sok. Kavramayi siyirmis olman buyuk ihitimal ama dislilerede baksindalar , onlarda da hasar olabilir. Tum masrafin 50 - 60 ytl gecmez
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar bişey sorucam motorun bazı vidaları paslanmaya başladı bende karaköydeki perşembe pazarında baştan sona paslanmaz vida aradım ama makinanın ölçülerinde vida buluınmuyor sanayi ye git diyolar orda vardır hesabı bunun dışında şimdi mesajları okurken pas sökücü diye bişeyler okudum özel bi ismi varmı bunun yada ne bilim kısa sürelik çözümmüdür bu bilgi verirseniz sevinirim
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Arkadaşlar bişey sorucam motorun bazı vidaları paslanmaya başladı bende karaköydeki perşembe pazarında baştan sona paslanmaz vida aradım ama makinanın ölçülerinde vida buluınmuyor sanayi ye git diyolar orda vardır hesabı bunun dışında şimdi mesajları okurken pas sökücü diye bişeyler okudum özel bi ismi varmı bunun yada ne bilim kısa sürelik çözümmüdür bu bilgi verirseniz sevinirim
Paslanmaz vida bulmak hendek atlamayi basarmis deve bulmaktan bile daha zordur.. Hic bir motosiklet yedek parcacisinda bulunmaz, hic bir nalburda bulunmaz, civatacida bi ihtimal.. Kaldiki paslanmayan vida da paslanir.. Paslanmis vidaya pas sokucu sikmak gecici bi cozum olmasina ragmen paslanmayi geciktirir ve yayilmasini bir sure onler.. En mantiklisi yinede zaman zaman pas sokucu kullanmak sanirim.. Pas sokucunun adi kisaca pas sokucudur :)
Not : Zeda sakin dostum :) Sirayla artik bi sen beni sakinlestiricen bi ben seni :queen:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Selam arkadaşlar

Ben motorun tüm vidalarını paslanmazla değiştirdim,lucas dostum paslanmaz diye bir malzeme var ve vidasıda var tabi tane ile satılır,her yerde bulunmaz,özel vidalardır,ben olayın içinde olduğum için istediğim ebatta bulabiliyorum,paslanmaz ameliyathaneler ve mutfakta kullanılıyor asla bişey olmaz suda kalsa dahil,,

ama paslanmazın nikalajlanması gerekir takmadan önce,motora bir iki ufak detay daha yaptım,resimleri yakında koyarım,inanmazsınız 5.000 ytl verdi adam 150 cc olduğunu duyunca şok geçirdi,ona sıfırı 3200 dedim,benimkine 3000 verdi ama 4000 verse vermem,5000e düşünürüm :mrgreen:

herkese selamlar 6000 kmdeyim
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda saol, valla ne iyi oluyor arkadaşlar böyle... insan kendini yalnız hissetmiyor. Çevremde motordan anlayan bi Allah'ın kulu yok. Bu motorumun beni ilk yolda bırakışı. Aslından diğer bir açıdan bakarsak MOTORUMU İLK YOLDA BIRAKIŞIM da diyebiliriz. Çünkü Allah biliyor ya ön teker kilitlenince gaza yüklendim. Valla arkadaşlar geçen hafta itibariyle 2000 km. yapmış bulunmaktayım. Görenler fiyat soruyor ben de 8.000 YTL diyorum valla eder diyorlar :mrgreen:
Neyse bu aralar şöyle hep birlikte bi sokağa dökülüp turlasak ne iyi olur :)
İftar olayına girelim mi ne dersiniz; ÇAYLAR BENDEN :cherry:
 
Katılım
22 Tem 2005
Mesajlar
7
Yaa iyi güsel ama Görüntü sadece! bütün çeşit motorlara bindim. çin malıda japonda. hemen hemen piyasadaki çogu motoru kullandım aldım sattım ama en son bi japon aldım CBR1100xx :) onuda sattım ama arkadaşlar bu motorları ögrenmek motora alışmak için alın yanı sınıf atlamak için. Çin malı motorları Bir Merdiven gibi Düşünün. Onur Çöme Bartın

arkadaşlar bu motorları ögrenmek motora alışmak için alın yanı sınıf atlamak için. Çin malı motorları Bir Merdiven gibi Düşünün. Onur Çöme Bartın
bunu tekrar sölemek istedim onur çöme
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
xxx haklı baslamak ıcın cok uygun bı makıne seklende goze hıtap edıyor yakıt olarak ta cok makul
netıce : araçlar amaçlara uygun olmalıdır öncelikle amacımızın ne oldugunu doğru tesbit etmeliyiz
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2
herkese selamlar, aranıza katılmaktan dolayı mutluyum.
Sizler için basit olduğuna inandığım bir sorum olacak; yakıtı kurşunsuz mu süper mi tercih etmeliyim? (forumun en başındaki sayfalarda böyle bir şey okumuştum, fakat yerini tekrar bulamadım).

Herkese iyi sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst