Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Önce selamlar, sonra da soru. Ben de bir acemiyim. Klasik gibi olacak ama, artçımla toplam 150 - 160 kg çekeriz. Bu yükle bu alet bizi Uzun yola götürür mü, mesela İstanbul - Adapazarı yapılabilir mi? Ne dersiniz. Saygılar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
clint' Alıntı:
Önce selamlar, sonra da soru. Ben de bir acemiyim. Klasik gibi olacak ama, artçımla toplam 150 - 160 kg çekeriz. Bu yükle bu alet bizi Uzun yola götürür mü, mesela İstanbul - Adapazarı yapılabilir mi? Ne dersiniz. Saygılar.
Ben 60 kiz arkada$im 70 kiLo.. YaLova Erdek arasi 230 Km civarinda.. Biz gidebiLdik.. Ba$ka bi ornek ise Kuzenimin 93 CekosLavak CZ'si var.. Dun aksam saatLErinde arizaLandi.. Cekme haLati iLE 150 Kg CZ, 75 Kg kuzenim ve yine 60 Kg ben 70 Kg kiz arkada$im, 134 Kg Keeway yakLa$ik 6 Km yoL yaptik.. Keeway'in agirLigini saymazsak 355 Kg az da degiL sanirim :)

cann' Alıntı:
Arkadaslar motomax'in internet sitesindeki keeway superlight 150 manual book (pdf. formatındaki el kitapcıgı) kaldırılmıs. Daha onceden bu dosyayı bilgisayarına indirmis olan arkadaslardan biri buraya ekleyebilir mi acaba? Simdiden tesekkurler.
Cann : ekLedim burdan cekebiLirsin :)
http://rapidshare.de/files/26779660/SUPERLIGHTMOTOMAX.pdf.html
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar eksozların içini hiç bosaltan war mı???ben dusunuyorum cok mu ses cıkar???sorun olur mu???zeda bilgiler için tesekkur ederim
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
SELAM arkadaşlar tatil bitti döndüm,
15/07/06 sabahı saat 07:30 da çamlıcadan yola çıktım otobana girdim 210 km sonra (tam 3 saat sürdü 2 kez 5 er dakikalık molalar verdim) düzce-akçakoca-alaplı-kdz ereğli-zonguldak 380 km toplam 5 saat sürdü ortalama hızım 75-105 arası tam 1 depo benzin yaktım yedek hariç.
zonguldak-çaycuma-filyos-bartın-amasra sonra dönüş 250 km
zonguldak içinde 120 km yol yaptım
ve dün akşam zonguldak-istanbul 380 km tekrar sabah 07:50 de çıktım 13:00 de çamlıcadaydım yine otobanda 5 er dk iki mola toplam 395 km oldu daha yedek depoya düşmedim.

motor hiç şişmedi hiç sıkıntı yaşamadım yanlız sırtım ağrıdı kanbur durmaktan arkadaşlar 1200 km yol yaptım sabah baktım motor yağı hala koyduğum renkte debriyaj sorunu yaşamadım 90 dan sonra titreşim oluyor ama yinde güzeldi resimleri ekleyeceğim sonra inşallah

medce, hayırlı olsun grup istiyosan keeway fan clup e gir
wintura telefon ve iş yerin nerede özelden atabilirmisin
cobalt geçmiş olsun kardeşim
zeda harırlı olsun
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Arkadaşlar merhaba Hafta sonu Adapazarına gittim. Carlitoturco ve hala daha emin olamanayan arkadaşlarına yanıt olabilecek bir deneyim daha yaşadım. bunu anlatmadan önce Özkan Kardeşim (lubimaya54) beni adapazarı merkezde karşıladı. muhabbet ettik biraz kahvelerimizi yudumlarken. Kaynarca yoluna kısa yoldan çıkmamı sağladı ve yol bilgilerini dikkatle anlattıktan sonra vedalaştık bana tarif ettiği benzinlikte depoyu fulleyerek yola vurdum. inanılmaz güzel inanılmaz keyifli bir yolculuktu. her tarafın yemyeşil olduğu inanılmaz derecede doğa manzarası içinde kaynarcaya vardım. Ama yolum bitmemişti Turnalıya 20 km daha yolum vardı aslına bakarsanız yolların bitmesini istemiyordum o kadar keyif vericiydiki bunu anlatmama imkan yok. o günü dinlenerek geçirdikten sonra gece geç vakitlere kadar ailemle ve akrabalarımla muhabbetin en koyusunun tadını çıkarttık.
gecealdığım bir telefon üzerine pazar günü sabah 8 de kalkarak kahvaltımızı yaptık ve ben sl 150ime atlayarak yine yollara vurdum kendimi. sabahın erken saatlerinde o toprağın kokusu, neredeyse eşsiz doğa manzaralarının içinde yol almaya başladım. zaman zaman fotoğraf çekmek için durmanın dışında yaklaşık 1 saatlik virajlı yolları kat ederek adapazarı merkeze vardım. otobana girdikten sonra yaklaşık 2 saatte boğaz köprüsüne vardım. aşırı rüzgarında etkisiyle fazla basmadan sl mi zorlamadan yolun tadını çıkara çıkara ( kendime konser vererek:queen: ) yol aldım. motorumda ne bi şişme ne bi tekleme ne bi arıza ( allah vermesin) hiç bişi olmadı ortalama 90-100km hızla geldim yolda iki kez durdum oda sigara içmek için onun dışında hiç durmadan geldim. geçtiğimiz hafta çanakkale üstünden altınoluğa gitmiştik iki arkadaş ( kanuni tiger 250 ile) müthiş zekli bir yolculuktu ama sl ile adapazarına yaptığım yolculuk daha bi güzeldi belki kendi motorumla gittiğim içindir ama zaman zaman zorlasamda motorum beni hiç üzmedi.Yaklaşık 500km yol yaptım. yedek depolar hariç 2 depo yakıt tükettim . biraz fazla yaktı biliyorum ama o rüzgarın etkisiyle normal bence.

Lubimaya54 seninle taştığıma çok memnun oldum. Umarım zaman içinde tekrar görüşürüz. İstanbula geleceğini söylemiştin mutlaka haberim olsun.
bir kez daha söylemeden edemeyeceğim arkadaşlar Sl 150 lik bi makine olmasına rağmen çin ürünleri arasında en kaliteli ve hatta alınabilecek en güzel motor bence.

Altınoluğa gitmek için yola çıkmadan hemen önce dijital kameram arızalandığı için resim çekememiştim. ama bu yolculuğumda cep tel.imle bir kaç resim çektim. onlarıda yarın buraya ekleyeceğim.

Farınız ve yolunuz açık olsın

clint' Alıntı:
Önce selamlar, sonra da soru. Ben de bir acemiyim. Klasik gibi olacak ama, artçımla toplam 150 - 160 kg çekeriz. Bu yükle bu alet bizi Uzun yola götürür mü, mesela İstanbul - Adapazarı yapılabilir mi? Ne dersiniz. Saygılar.

Çok rahat yaparsın o yolu zaten motorun 150 kg taşıma kapasitesi var diye biliyorum. yapacağın yol 220 km rahat rahat gidersin bence.

İşte Resimler arkadaşlar

lubimaya54 ve benim motorlar yanyana

sl lerimizle birlikte
ve yollar :)

o kadar zevk aldım ki yollardan anlatamam o duyguyu
buralara kadar gelmişken bu mübareği ziyaret etmeden olmaz tabii ve artık otobana giriyoruz.

otobanda iki kez sidara içmenin dışında hiç durmadım o yüzden resmi yok :)

aslında boğaz köprüsüne vardığımda resimini çekmeyi düşündüm ama yasak olduğu için çekemedim.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar hafta sonu rodaja devam Antalyayi boydan boya gezdik 130 km yapmisim Pazar gunu.Halen rodajdayim:mrgreen:
Goz zevki hesabi on ve arka tekerlekteki yazilari beyaza boyadim amerikan havasi vermek icin.Gayette hos oldu.Akrilik boya biraz tiner ile inceltip yaptim iste.Ama lastik uzerine beyaz tus kalem bulursaniz daha temiz iscilik cikar acikcasi.

dsc02434largejc3.jpg


dsc02433largevf7.jpg


Bu arada dun bir tandik arkadas gorduk oda benim ile ayni zamanda almis motoru dis gorunusu bayagi bir degistirmis.Drag havasi vermis biraz motora.Yanliz motosiklet.net uyasi olmadigindan ne fiyat bilyormus ne bir sey.Koltuga 350 ytl odemis.Yazik tabi.Iste farkli bir SL.


Cann:: Motorunun subab ayarini yaptir derim.Sanirim bir sorun var.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
BENİM YEDEK DEPOM YOKMU.
Arkadaşlar bir süre önce benzin sarfiyatını net olarak ölçmek için 14.5 Lt. benzin aldım depoda daha önceden biraz vardı galiba, eve gelip 0.5 Lt.sini bir şişeye doldurdum. Kalan benzin ile 546 Km. yol yaptıktan sonra giderken yolda benzin bitti bende yakıt musluğunu aşağı doğru çevirip marşa bastım ama tık yok peki nerde bu yedek depo. allahtan şişe yanımdaydı. Bu arada bir depo ile 500 km. yi geçtiğini daha öncede yazmıştım bazı arkadaşlar boştamı gidiyorsun falan dediler. 546 km.nin ortalama 120 km.si uzun yol sayılabilecek gerisi şehir içinde yapıldı.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Arkadaşların bu motora takılabilecek NGK bujilerin numarasını sordum, daha önce takan yok mu? Hepiniz orjinal bujileri mi kullanıyosunuz? Avrupa yakasında oturan arkadaşlar NGK ları sirkeciden mi temin ettiler? Motoru yrn ya da perşembe alıyorm alır almaz bujileri ustaya taktırmak istiyorum.


Arkadaşlar birde motoru alırken yanında bişey veriliyor mu?(kitapçık vs.) Bide size aldığım fiyatı ve koşulları yazayım. Plaka-ruhsat dahil 3.100yarısı peşin kalanı kredi kartına vade farksız 6 taksit. Sissybar hediye.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Carlitoturco' Alıntı:
Arkadaşların bu motora takılabilecek NGK bujilerin numarasını sordum, daha önce takan yok mu? Hepiniz orjinal bujileri mi kullanıyosunuz? Avrupa yakasında oturan arkadaşlar NGK ları sirkeciden mi temin ettiler? Motoru yrn ya da perşembe alıyorm alır almaz bujileri ustaya taktırmak istiyorum.

Motoru alacağın yerde NGK buji mutlaka vardır alırken söylersin değiştirirler numara aramana bence gerek yok. Ben 10 YTL.ye değiştirtmiştim.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
borty dostum bildiğim kadarıyla korna garantiye girmiyor benimkide 1940 model arabalarınki gibi çalıyo sormuştum serviste hepsi böyle dediler
ercüment dostum en alta çevirince yedek depoya geçiyor ve onunla 30-35 km yol yapıyor istersen bidaha dene ama 546 km yok yapıyosan denemene gerek yok biz zaten yedek depo ile 400 km yi geçemedik abi seinin motor diesel olmasın bi bak altına falan ya enjektür memesi mazot pompası falan varmı :) abi sen 540 deyince benim motoru benzin döküp yakasım geliyo ya

carlitoturco arkadaş servise bi sor sana söylerler normali 10 ytl platinyum rezistanslısı 15 ytl
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Carlitoturco' Alıntı:
Arkadaşların bu motora takılabilecek NGK bujilerin numarasını sordum, daha önce takan yok mu? Hepiniz orjinal bujileri mi kullanıyosunuz? Avrupa yakasında oturan arkadaşlar NGK ları sirkeciden mi temin ettiler? Motoru yrn ya da perşembe alıyorm alır almaz bujileri ustaya taktırmak istiyorum.


Arkadaşlar birde motoru alırken yanında bişey veriliyor mu?(kitapçık vs.) Bide size aldığım fiyatı ve koşulları yazayım. Plaka-ruhsat dahil 3.100yarısı peşin kalanı kredi kartına vade farksız 6 taksit. Sissybar hediye.
SLin bujileri için NGK firmasına sordum
"Sayın Genç,

tekrar merhaba.

Dikkatinizi çekmek isterim, iridyum bujiler platin bujilerden daha sonra tasarlanmış olup yeni nesil buji teknolajisini temsil etmektedirler.

Vermiş olduğunuz bilgiler ışığında D7EA bujisinin platin karşılığı D7EVX olduğunu bilmenizi isterim. Sipariş numarası 2734' tür. D7EA'nın iridyum karşılığı ise malesef yoktur.

Ancak vermiş olduğunuz ilave bilgide Champion marka A8YC kodlu buji bizim bilgilerimize göre D7EA'ya karşılık gelmemektedir. A8YC'nin karşılaştırma tabloları sonucu muadili bizim DP7EA-9 bujisidir. Bu durumda iridyum karşılığı DPR7EIX-9 şeklindedir ve siparş numarası 7803' tür.

Umarım yeterince bilgi verebilmişimdir. Aracınızla keyifli sürüşler dilerim.
"
Bunu doğrudan NGK firmasından aldım. Platium serisini sormuştum daha iyimi diye meğersem irdyum daha iyiymiş. Tam olarak avrupada nerden alınır bilmiyorum ama internetten bulabilirsin.

Buda iridyum DPR7EIX-9 resmi


Yurt dışında yaklaşık 7 dolar
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Korna garanti kapsamina girmeli aslinda bence bir sorun.

Bu arada bilginize Fun cluba zincir germe ve jikle kullanimi kitapciklari eklenmistir.

Yedek depo konusundaki cevabinizi benzin muslugu kitapciginda bulacaksiniz.

Buji icin saol Thunder:cat:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
540 km ye benimde aklım ermiyor valla obkavi dostum ya bizim motorları yakacaz yada ercümentin motoru :queen: :queen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
borty' Alıntı:
Arkadaşlar

korna garanti kapsamındamı çalmıyorda

borty, benimde kornaLar bozuLdu.. Gidip sormadim garanti kapsaminda oLup oLmadigini cunku zaten begenmiodum sesini.. Gidip 10 YTL'ye ciftLi dat dat korna aLdim.. Birini seLenin aLtina birini hava fiLtresinin oLdugu kapagin icine sakLadim.. OrjinaL korna kabLoLarini cikarip biraz kabLo ekLeyerek deponun altindan uzatip bagLadim.Cokta guzeL oLdu.. Tavsiye ederim :)

Bu arada zeda guzeL oLmu$ LastikLer..
Bir de hazir konu aciLmi$ken, benim bujiLer orjinaLi haLa.. Dei$tirdigim de dei$en bi$i oLucak mi ? (Ne sordum be :p) Yakit tuketimi, ceki$ gucu vs.vs. gibi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Abiler benim derdim motorun fazla km. yapması değil eğer dün yanımda şişe ile benzin olmasaydı hayatım kaymıştı, çünkü benzin bittiğinde gösterge hala son çizginin üstünde duruyordu. Birde yedek depoya güveniyordum. Bu yedek depo kask kiliti gibi olmasın ilk aldığımda 2 gün aramıştım.

ZEDA 3000, Abi ben macintosh bilgisayar kullanıyorum, tamir kitapçığı linklerini açamıyorum problem çıkartıyor. Yedek depo olayınıda o yüzden burada sormak zorunda kaldım.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
4
akü yü yedik

Arkadaslar motor 35 km de ... motor bi sure yattigi icin aku gitti... servis oyle diyo . Sarj tutuyo ancak ertesi gun yine sıfırlıyo alarm surekli acik . Ama bi gecede yememesi gerekir diye dusunuyorum.
Yeni akü alicam ama baya bi canım sıkıldı umarım problem aküdür.

Fiyatları hakkında bilgi verirseniz ve nerden alabilecegim konusunda yardımcı olursanız sevinirim .

Kazasız sürüşler dilerim .
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
S.S.S' Alıntı:
Arkadaslar motor 35 km de ... motor bi sure yattigi icin aku gitti... servis oyle diyo . Sarj tutuyo ancak ertesi gun yine sıfırlıyo alarm surekli acik . Ama bi gecede yememesi gerekir diye dusunuyorum.
Yeni akü alicam ama baya bi canım sıkıldı umarım problem aküdür.

Fiyatları hakkında bilgi verirseniz ve nerden alabilecegim konusunda yardımcı olursanız sevinirim .

Kazasız sürüşler dilerim .

Arkadaşım fazla bir bilgim yok ama, ben motoru ilk aldığımda kış olduğu için bir hafta bazen 3-4 gün alarmı açık şekilde durduğu oluyordu marşa bastığımda hemen çalışıyordu. Bilgin olsun bence sen bir servise daha göster
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Ercument walla burda bir olay baslattin ama dur bakalim 500 km dedin ya tum Sl cilerin icine kurt dustu yada sende economic SL var bizim haberimiz yok. Ne ise yedek depo olayi basit muslugun altinda kucuk bir hazne vardir musluga bagli.O hazne iste senin yedek depo haznen.Yedek depon daha evelden bos kalmis ve sen kapatmisindir.Yani yedek depoya guvenmek hata olur.

Lucas : Buji degistir daha ii olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst