Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
WINTURA' Alıntı:
MERHABA NASILSINIZ,BENİM İSYERİM ÜSKÜDARDA CANTALARI SİPARİŞ ÜZERİNE ÜRETİYORUM EĞER İSTANBULDAYSANIZ BURAYA MOTORLARINIZ İLE GELİ BEN MONTAJINI YAPARIM.
MONTAJI COK BASİT ESKİ CANTA DELİKLERİNİN OLDUĞU YERDEN YAPILIYOR ARTI OLARAK CAMURLUK ÜZERİNDEN KEMERİ BULUNUYOR BUDA CANTALARIN SARKMASINI ENGELLİYOR.
DAHA BİRCOK CANTA MODELİDE BULUNUYOR ONLARDANDA SECİM YAPABİLİRSİNİZ BURADA KATALOGDAN SECEREK.

SELAMLAR

BENDE BU ÇANTADAN ALMAK İSTİYORUM AÇIK ADRESİNİ VE TELEFON NUMARANI MAİL ADRESİME GÖNDERİRSEN MEMNUN OLURUM

[email protected]
[email protected]
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Anadolu yakası ve Avrupa yakasındaki SL'ci arkadaşlara önemli duyuru...
Bilindiği üzere 23 Temmuz Pazar günü büyük ve önemli olan bir organizasyon var... Darülaceze ziyareti ve kazada hayatını kaybeden arkadaşlar için motosiklet turu...

Katılımın fazla olması organizasyonun ses getirmesi açısından çok önemli... Sadece ziyaret ve tur değil trafikte 4 teker kullanıcılarının bizleri farketmesi ve bir nebze de olsa onların zihinlerinde yer edebilmek açısından da önem arz ediyor...
Sıradaki her an içimizden biri olabilir... Lütfen duyarlılığımızı gösterelim.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
iLginc :)

Nette ikinci eL iLanLarini doLa$irken bi SL gordum.. SL de uzerine yaziLanLarda, ustundeki ufakLikta iLgincti. Kisaca yurdum insani resimLerinden biri i$te.. EkLiim dedim :)

 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
lucas' Alıntı:
Zeda yeni motorun hayirLi oLsun dostum.. MusadenLe senin motor artik SuperLight diiL MegasuperLight oLsun :p Keeway MSL gibi meseLa :)
YapiLan i$LemLer ve maLiyet'i de beLirtirsen bende ciddi ciddi du$unebiLirim..

Lucas dostum cok saol Megalight olayini tuttum ve hemen ruhsata isletiyorum:mrgreen: Yapilan islemin maaliyeti aynen su
25 YTL 64 luk piston (Hindistan mali)
10 YTL Yag
45 YTL Rektifiye + Torna gomlek ve contaciya
60 YTL Iscilik

Daha yapilmayan ise Arka disli, yeni buji onlarda bir 30 ytl tutar iste.

polo34
Zeda motorun gücü ve hacmini neye göre söyledin? 166 cc 15 hp, benzin tüketimini de yazarsan iyi olur...
umarım yaptığın modifikasyonlar seni tatmin eder, başkaları içinde örnek olur, çünkü sl150 çok güzel bir motor, negatif yanlarını hallediyorsun kolay gelsin


Dostum hesaplma sadece matematiksel eski silindirimiz 62 ve 151 cc veriyor %10 bir artis oldu 166 cc denk gelir.Bildigin gibi pistonlar 2 ser numrara olarak artar. 62 =151 cc 68= 201 cc denk gelir. Aradaki fark 4 kademe olduguna gore ve ben 1 kademe yukseldigime gore 166 cc denk geliyor. Beygir artisida silindirin %10 luk payidir. Bu sekilde fabrika verilerinin uzerine % 10 ekleyerek tahmini gucu hesaplayabiliriz.Benzin sarfiyatini hesaplamak cok zor cunku motor rodajda ve subablarim su an gevsek.Ancak 500 km i gectikten sonra anlayacaz. Bu arada benim motor nerde ise 6000 km olmus.

Rodaj biter bitmez uzun yola cikacam eger motoru ile akdeniz sahillerine inmeyi dusunen var ise bana haber versin.:cat:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gunaydın millet bugun sabah işe gelirken ilk kez bir kazaya karıştım. dallamanın biri ani bir sağ donuş yaparak üzerime kırdı verilmiş sadakam varmış sadece maddi hasarla atlattım ,arka camurluktaki plaka tutacagı koptu sol canta parcalandı sol arka sınyal kırıldı işin kötüsü yere düşsem arkadan gelen araçların altında kalma tehlikesi ,üzerinden 2 saat geçsede hala elim ayağım titriyor . allahım sen bizleri bu dallamalardan koru .

Wintura sanırım benim de sana yolum dusecek acık adres yazarmısın ?
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
cobalt' Alıntı:
gunaydın millet bugun sabah işe gelirken ilk kez bir kazaya karıştım. dallamanın biri ani bir sağ donuş yaparak üzerime kırdı verilmiş sadakam varmış sadece maddi hasarla atlattım ,arka camurluktaki plaka tutacagı koptu sol canta parcalandı sol arka sınyal kırıldı işin kötüsü yere düşsem arkadan gelen araçların altında kalma tehlikesi ,üzerinden 2 saat geçsede hala elim ayağım titriyor . allahım sen bizleri bu dallamalardan koru .

Wintura sanırım benim de sana yolum dusecek acık adres yazarmısın ?
cok gecmis olsun biz dikkatli olsak bile bunlar var iste dikkat yetmiyo pür dikkatli olmak lazim :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
lucas' Alıntı:
Zeda yeni motorun hayirLi oLsun dostum.. MusadenLe senin motor artik SuperLight diiL MegasuperLight oLsun :p Keeway MSL gibi meseLa :)

:cat:
Zeda dostum Allah Kaza bela vermesin hepimize güle güle kullanmayı nasip etsin inşallah. :bounce:

Kobalt, Büyük geçmiş olsun kardeşim aman diyim dikkat edelim arkadaşlar.

ARkadaşlar yazılarımızı yazarken "BÜYÜK " harf kullanılmaya başlandı art niyetle yapmadığınıza eminim ama bazı arkadaşlar gibi beni de rahatsız ediyor. lütfen "küçük" harf kullanalım. eğer dikkat çekmek istiyorsak "renkli yazalım lütfen.

ayrıca, bu gün adapazarına gidiyorum Allahtan bi zeval gelmezse. Altınoluk yolculuğumda kimseyle tanışamadık. Adapzarında tanışmayı umuyorum. merkezden kaynarcaya gideceğim. sanırım 14:00 gibi yola çıkacağım. Adapazarı MT orada mısınız :)
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
strateji dostum adapazarına gelınce benı ara 05325400245 adım özkan..beklıyorum

cobalt cok gecmıs olsun dikkat edelim dallamalara
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cobalt dostum buyuk gecmis olsun , ve seni cok ii anliyorum o dallamanin kardesi bana antalyada zamaninda aynasi ile patlati.Adam birde beni suclu buldu yolunu kapatiyormusum.O panik ile ne yapacagimi sasirmistim.Her sey tamir olur.Yeterki sen saglam kal.Korkunun uzerine git bir iki gun biraz tedirgin olurusun
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar stratejii arkadasımızın telefon numarasını bilen war mı????ona ulasmalıyım kendisi adapazarına gelecekmıs
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
lubimaya54 dostum. hiç hesaptaolmayan bi toplantı çıkınca çıkamadım işten sanırım akşam 7 gibi çıkacağım. adapazarı merkeze geldiğimde alo derim sana
bu arada 543 502 75 26 benim numaram.
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
9
cobalt' Alıntı:
gunaydın millet bugun sabah işe gelirken ilk kez bir kazaya karıştım. dallamanın biri ani bir sağ donuş yaparak üzerime kırdı verilmiş sadakam varmış sadece maddi hasarla atlattım ,arka camurluktaki plaka tutacagı koptu sol canta parcalandı sol arka sınyal kırıldı işin kötüsü yere düşsem arkadan gelen araçların altında kalma tehlikesi ,üzerinden 2 saat geçsede hala elim ayağım titriyor . allahım sen bizleri bu dallamalardan koru .

Wintura sanırım benim de sana yolum dusecek acık adres yazarmısın ?


COBALT DOSTUM GECMİŞ OLSUN ALLAH KAZADAN BELADAN UZAK TUTSUN.
BENİM YERİM ÜSKÜDARDA SANA MAİL ADRESİMİ VEREYİM CÜNKİ GENELDE SEYAHATTE OLUYORUM MÜSAİT BİR ZAMANDA GÖRÜŞÜRÜZ.
WINTURA@MYNET .COM
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
arkadaslar hepinize teşekkür ederim
bana çarpan dallamanın trafik sigortasından masrafların nasıl tahsil edebiliriz yani bu işlerin prosedur u nedir ? kimisi diyor odemeyı sen servise yapacaksın 2-3 ay sonra sıgortadan alırsın kimi diyor servis sigortadan alır sen karışma . bilgisi olan varmı aranızda?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
cobalt gecmi$ oLsun.. Ufak bir kaza da oLsa can sIkar biLiyorum.. Ama derLer ya korkunun eceLe faydasi yok.. En azindan sen ne kadar dikkatLi oLsanda ba$kaLarinin pek dikkatLi oLmadigini anLami$sindir.. ALLah beterinden sakLasin dostum..

cobalt' Alıntı:
arkadaslar hepinize teşekkür ederim
bana çarpan dallamanın trafik sigortasından masrafların nasıl tahsil edebiliriz yani bu işlerin prosedur u nedir ? kimisi diyor odemeyı sen servise yapacaksın 2-3 ay sonra sıgortadan alırsın kimi diyor servis sigortadan alır sen karışma . bilgisi olan varmı aranızda?

ArabayLa kaza yaptigim icin kotu bi tecrube de oLsa bu konuda deneyimLiyim biraz sanirim :) OnceLikLe kar$i tarafin da seninde ehLiyet ruhsat fotokopisi ve aLkoL muayenesi iLe kaza raporunu muhakkak temin et.. SucLu kar$i taraf oLduguna gore onun trafik sigortasindan yararLanicaksin.. Tavsiyem tanidigin bi tamirciye gotur.. GeLen exper gorevLisiyLe servis anLa$ir, senin hic bir $ekiLde hic bir $eye kari$man gerekmiyor.. Sigorta $irketi servise odemeyi yapar. Eger servis sen ode sigortadan aLirsin derse cok ugra$irsin.. Ayrica tamirciye 10 Lira verip sigortadan da 5 Lira aLabiLme ihtimaLin de oLabiLeceginden birak servis du$unsun, sen degiL.. TEkrar gecmi$ oLsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
cobalt' Alıntı:
arkadaslar hepinize teşekkür ederim
bana çarpan dallamanın trafik sigortasından masrafların nasıl tahsil edebiliriz yani bu işlerin prosedur u nedir ? kimisi diyor odemeyı sen servise yapacaksın 2-3 ay sonra sıgortadan alırsın kimi diyor servis sigortadan alır sen karışma . bilgisi olan varmı aranızda?

Öncelikle geçmiş olsun.
Ben araba ile kaza yaptığımda büyükçekmece civarında olduğu için raporu jandarmamadan almışdım. Orada bekleyen servis elemanları vardı abi biz hallederiz dediler. Bende onlara vekalet verdim hiç bir şeye karışmadım arabayı tamir ettiler sonra benden banka hesap numarası istediler hesaba baktığımda normal tamiratın %50'si gibi bir rakam fazlaydı bende parayı çekip onlara verdim.
İş bitti.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Motosikleti: Keeway Superlight 150 , ama artik modifiyeli Megalight oldu
Zeda heLaL sana cidden ya :)
:cat:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
ya arkadaşlar bişe dicem bu gün bizim 150 yenisini gördüm sinyalari yakıp kendin kapata biliyorsyn bizde eksiklik var bunları bildirip düzeltmek yoluna gitsek mi bizim kiler orjinalinde de acıp kapaması var ama bizimkilerde eksik bu da bence tehlike gibi olabilir trafikte hep beraber meil atıp talepte bulunalımı sizce fikirlerinizi bekliyorum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Az once kuzenime motor ara$tirmak icin di$ari ciktim.. MotosikLeti surekLi goturdugum Turan usta da 93 modeL 500 cc''Lik race Kawasaki vardi.. KuLLandim, gezdim, Turan ustaya artciLik ettim.. Yok yok ben cok sevsemde SL'i mi, chopper benim tarzim degiL.. 10 ya$indan beri hayranLikLa baktigim GiLera'Lara, Kawasaki, Yamaha'Lara haLa hayranmi$im meger.. Napsam ki ? 93 modeL bi motoru aLip onunLa ugra$ip didinsem mi ? Yoksa hayaLLerimden vazmi gecsem.. Yok yok en iyisi ben sayisaL oynamaya gidiim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst