lucas' Alıntı:
Zeda yeni motorun hayirLi oLsun dostum.. MusadenLe senin motor artik SuperLight diiL MegasuperLight oLsun

Keeway MSL gibi meseLa
YapiLan i$LemLer ve maLiyet'i de beLirtirsen bende ciddi ciddi du$unebiLirim..
Lucas dostum cok saol Megalight olayini tuttum ve hemen ruhsata isletiyorum:mrgreen: Yapilan islemin maaliyeti aynen su
25 YTL 64 luk piston (Hindistan mali)
10 YTL Yag
45 YTL Rektifiye + Torna gomlek ve contaciya
60 YTL Iscilik
Daha yapilmayan ise Arka disli, yeni buji onlarda bir 30 ytl tutar iste.
polo34
Zeda motorun gücü ve hacmini neye göre söyledin? 166 cc 15 hp, benzin tüketimini de yazarsan iyi olur...
umarım yaptığın modifikasyonlar seni tatmin eder, başkaları içinde örnek olur, çünkü sl150 çok güzel bir motor, negatif yanlarını hallediyorsun kolay gelsin
Dostum hesaplma sadece matematiksel eski silindirimiz 62 ve 151 cc veriyor %10 bir artis oldu 166 cc denk gelir.Bildigin gibi pistonlar 2 ser numrara olarak artar. 62 =151 cc 68= 201 cc denk gelir. Aradaki fark 4 kademe olduguna gore ve ben 1 kademe yukseldigime gore 166 cc denk geliyor. Beygir artisida silindirin %10 luk payidir. Bu sekilde fabrika verilerinin uzerine % 10 ekleyerek tahmini gucu hesaplayabiliriz.Benzin sarfiyatini hesaplamak cok zor cunku motor rodajda ve subablarim su an gevsek.Ancak 500 km i gectikten sonra anlayacaz. Bu arada benim motor nerde ise 6000 km olmus.
Rodaj biter bitmez uzun yola cikacam eger motoru ile akdeniz sahillerine inmeyi dusunen var ise bana haber versin.:cat: