arkadaşlar az önce motomax ile görüştüm motorumun debriyaj yaylarını ve balatalarını konple değiştirmişler yarın teslim edeceklermiş bakalım bekliyorum valla 2 gündür ayrı kaldım karakaçan la özledim keratayı zonunlu olarak araba kullanıyorum, araba kullanmak bukadar mı sıkar insanı ya
NEREDESİN KARAKAÇAN
dün gece motomax a attığım mail
Sayın yetkili
öncelikle ilginize teşekkürler
10/07/2006 tarihide isteğiniz üzere motosikletimi Uzman Gurup adlı servis
noktasına teslim ettim
aynı gün saat 15:00 civarı tarafınızsan motosikletimin alındığını ve
maslaktaki merkez servisinize götürüldüğünü öğrendim. motosikletimdeki
debnrijaj yayları değiştikten sonraki sorunları size tekrar yazmak istiyorum
1. motor ızındığında şehir içi kullanımda vites geçişleri çok sert oluyor
ve hatta bazen düşük viteslere indirmede sorun yaşıyorum veya hiç geçmiyor.
2. daha önce 8-9,000 devirlerle 105-110 gibi hızları görürken hatta 2
kişi 100'ü bile düz yolda görebiliyorken şimdi tek kişi 85 i geçmiyor motor
bağırıyor ama hızlanmıyor devir 8-9,000 binlerdeyken
3. benzin sarfiyatım 1,5 kat arttı ki hep aynı yerden benzin alıyorum ve
her benzin alışta km sayacını sıfırayıp kontrol ediyorum önceden 340-380
arası km yaparken 1 depo ile şimdi 270 km yi geçemedim
4. 1. vites kalkışlarda bi sürtme sesi geliyor ve hafif bir sarsıntı ile
kalkıyor
konuştuğum birkaç motomax bayisi ki bu konuyu baya araştırdım ve aynı
zamanda motosiklet.net sitesinde fun clup ve sl150 topic ini sürekli
kullanan ve burada bu konuları sürekli tartışan bi kişi olarak baya bilgi
edindim. sadece yayların değişmesi değil debriyaj balatasınında değişmesi
gerektiğini öğrendim. motorunum bana iade edilmesinden sonra
İstanbul-zonguldak-bartın-amasra ve dönüş yolu olmak üzere 1,000 km nin
üzerinde yol yapacağımdan lütfen dikkatlice kontrol edilmesini ve gerekirse
garanti dahilinde debriyaj balatasının da tarafınizdan değiştirilmesini,
Motosikletimin servisinizdeki durumu ve yapılan işlemlerle ilgili tarafımada
bilgi verilmesini rica eder iyi çalışmalar dilerim.
Sayın yetkili bu motorun bu paraya alınabilecek en uygun ve
fiyat/performans açısından en kaliteli motor olduğunun farkındayım ama sizde
kabul edersinizki daha 1,500 km yol yapmış motoru 3 kez servise aynı
arızadan dolayı getirmek can sıkıcı bir durum. tek avuntum ithalatçı firma
olan motomax'ın gerekli ilgiyi göstermiş olması gertçekten teşekkürler. O
arada motosiklet.net sitesini takip edip tartışmalarda bize bilgi verirseniz
dahada sevineceğim
onların bugün bana attıkları mail
Sn. ................
Superlight 150 model aracınız, merkez servisimize alınmış olup,
servisler müdürlüğünün müdahalesi ile kontrol edilecek ve problem
tespiti halinde çözüm sağlanacaktır.
Aracınız, 12-07-2006 tarihinde Uzman gurup ünvanlı Göztepe servisimize
teslim edilecektir.Saygılarımızla.
Motomax Motorlu Araçlar A.Ş.
www.motomax.com.tr