Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
siner kardeş yayları değiştirtmişmiydin
değiştirdiysen eski yaylarını mutlaka al onları tekrar takacaklar yeni yaylar çok esnek olduğundan debriyaj balatasını yiyolarmış ben pazartersi değiştirtip eski yayları taktıracağım sizede bilgi veririm

locco libadiye caddesinden veya göztepe köprüsünden nasıl gidebilirim oraya yardımcı olursan sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
obkavi' Alıntı:
siner kardeş yayları değiştirtmişmiydin
değiştirdiysen eski yaylarını mutlaka al onları tekrar takacaklar yeni yaylar çok esnek olduğundan debriyaj balatasını yiyolarmış ben pazartersi değiştirtip eski yayları taktıracağım sizede bilgi veririm



Ya bu Motomax ı bazen anlamak çok zor oluyor.

Milletin motorunu yap-boz tahtasına çevirdiler.
Sen bu yayları takmadan kendin neden bir kaç ay test yapmıyorsun.
Ben de taktırmak istiyordum.Vazgeceyim bari.
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
arkadaşlar bence eski yaylkar kalmalı.. balatayı değiştirip eski yaylara pul mu ne koyuluyormuş sanırım onu denemek lazım.. yeni yaylar hikaye..
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Arkadaşlar benzin zam derken dün akşam yakıtımın baya azaldığını fark ettim ve depoyu bi fulleyeyim dedim. Full depo 36 ytl yaklaşık 30km lik benzinim vardı buda benim kullanımıma göre yaklaşık 2.727ytl lik yakıt demek. yani bu yeni zamla birlikte sl lerimizin depoları 38 ila 40 ytl arasında fulleniyor ( yedek depo dahil) buda demek oluyor ki totalde zamla birlikte depolarımızda yaklaşık olarak 2 ytl fark ediyor :)
diğer topiklerin birinde bi arkadaş " protesto edelim" gibi bişi demişti ama öyle protesto edecek kadar bi fark değil bence zaten konuları o noktaya getirirsek işi gücü bırakıp her haltı protesto etmemiz gerek :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
ya arkadaşlar sazanlık bende oldu böyle bişey başlar başlamaz hemen gidip değiştirtmeyecektim, ya yayların arasına pul koyacaklarmış düzelecekmiş abi bu iş çişle b..k temizlemeye benzer (afedersiniz anadoluda bu tabir kullanılır) abi bu böyle giderse satarım motoru valla sıkılıyorum yavaş yavaş bu işten gidip adamgibi bişey mi alsam diye düşündüm durdum sabaha kadar ya
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
tam

"tamam motomax'da servisler listesi var, ama ali usta hangi serviste çalışıyor?"

gibi bir mesaj atacaktım ki, o sırada locco'nun mesajını bir kez daha okuyunca,

"arkadaslar uzman group adlı servisten yeni geldim."

kısmını farkettim. locco'yo da olcan138'e de teşekkürler.


yalnız, hayırdır, son üç-beş gündür, millet bu debriyaj muhabbeti yüzünden superlight'larından soğumaya başladı galba? topic'te kasvetli havalar esiyor. "atacam, satacam" nidaları yükseliyor :'(
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
ya yarmışım sesi.. olay "çıkırt" sesinde bitse lanet olsun derim yaptırmam ama bu şekilde devam ederse balatalar bilmemneler herbişeyler gidiyormuş.. Düzeltilemeyecek sorunlar çıkarmış sonrasından o yüzden kasıyorum yoksa peh... mis gibi gidiyor motor valla.. vites değişimleri süper, şekli süper, gidişi 150 ccye göre iyi bence(yetmiyor tabiki ama işte...)

Bu arada yarın sınav var:) Hiç çalışmadım..:( Şu internette ki 50 soru muhabbeti yeterli olur mu acaba..

bud,
dostum şu yayları halledeyim biraz daha bineyim 2000km de satarım herhalde hbrin olsun.. Artık terfi etmek lazım..
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
Arkadaşlar Motomaxın debriyaj sorununa kalıcı bir çözüm bulması gerekiyor, yeni yayları muhtemelen burada birilerine ucuza yaptırdılar sonuç ortada balataları yiyor. Eski yayların üzerine pul koyma işi servislerin bulduğu, çözüm bulunana kadar idare edecek bir yöntem ama yeni yayların yediği balatalar değişmedikçe o da hikaye. Şu anda eski yaylar üzerinde pul ve bozuk balatalar ile kullanıyorum başta sorun bir süreliğine düzelmiş gibiydi ama bir süre sonra, motor ısındıktan sonra aynı sıkıntılar tekrar başladı. Bunun çözümü belli Motomax adam gibi işi bilen birilerine danışarak, belki biraz masraf yaparak adam gibi bir yay yaptıracak, dandik yaylardan dolayı bozulan baskı balatalar ile yayları bir an önce değiştirecek.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Az sabredin pazartesi motor bakima giriyor birde ben deneyecem bir cozum,

Obkavi hemen oyle pes etmek yok dostum.Cabuk unuttunuz yok jikle nerde ayaklik kendi kendine kapaniyor nasil cozecez , cantalari nasil toparlariz , sisys bar varmi ucuza:mrgreen:

Dostlar bunlar olur makina bu sorunda cikar ucar gider de yolda.Hepsinin cozumu olacak kendini sikmayin bu kadar.Bence motomax harici baska servilerdeki iyi ustalarida deneyin derim.Bazi sorunlar tecrube ile cozuluyor.

Yarin benim de sinavim var walla internetiki olay fena degil. Turkiye ye doneli bir sene oldu geldikten 1 hafta sonra motor aldim ama iste gorun ki ehliyet olayini daha yeni cozdum. Herkeze basarilar
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
hehe bu arada o sıraladığın şeylerin hepsini (sissy bar, yan ayak, vs) çok yakın zamanda ben tekrar sormaya başlayabilrim!! :mrgreen:

"git eski sayfalardan bak!" çekmeyeceksiniz bana di mi?? ::meleeek:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
stratejii' Alıntı:
Arkadaşlar benzin zam derken dün akşam yakıtımın baya azaldığını fark ettim ve depoyu bi fulleyeyim dedim. Full depo 36 ytl yaklaşık 30km lik benzinim vardı buda benim kullanımıma göre yaklaşık 2.727ytl lik yakıt demek. yani bu yeni zamla birlikte sl lerimizin depoları 38 ila 40 ytl arasında fulleniyor ( yedek depo dahil) buda demek oluyor ki totalde zamla birlikte depolarımızda yaklaşık olarak 2 ytl fark ediyor :)
diğer topiklerin birinde bi arkadaş " protesto edelim" gibi bişi demişti ama öyle protesto edecek kadar bi fark değil bence zaten konuları o noktaya getirirsek işi gücü bırakıp her haltı protesto etmemiz gerek :queen: :queen: :queen:

stratejii, ben protesto iLe iLgiLi bi$iLer yazdim.. Goru$une saygi duyuyorum fakat, insanLarin 3 doLara 4000 cc'Lik bir cip'in deposunu doLdurabiLdigini, ya da üLkemizde topLanan vergiLerin 4/1'inin benzinden aLinan vergiyLe sagLandigini, dunyanin en pahaLi benzinini kuLLandigimizi biLdigini saniyorum.. Tekrar goru$une saygi duyarak, konuLari o noktaLara getirip, evet her haLti protesto etmemiz gerek, bugune kadar ediLseydi boyLe oLmazdik di mi :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Hava filterisini surekli temiz tutun , bujiniz duzenli kontrol edin zinciriniz yagli olsun, yaginizi her 1000 km de bir degistirin.Bu saydiklarim benzin tassarufunda % 30 varan geri donus saglar sizlere.

Bu arada kucuk bir dip not: En pahali benzin Ingilterede satilmaktadir.Ama kontak kapama kampanyasi olursa bende varim.:cat:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
forum gene kaynıyo yukki!...:mrgreen:

obikavi dostum ben yaylarımı değiştirme fırsatı bulamadım maalesef:pale: ama şu söölediklerinizden sonra da değiştirmeye de gönlüm varmıyor. Zeda kardeşimin motorunun bakımdan çıkmasını ve değerli yorumlarını dört gözle bekliyorum. Bu arada şimdilk ütopik bi şey ama yakında belki Antalya ma kısa bi ziyaret yapabilirim (hayatım çalkalanıyo, işim yok gücüm yok, bi ton ihtimal var) neysee

kontak kapatma konusuna gelince her türlü protestoya varım. benim kontak zaten sürekli kapalı. 3-4 günde bir binebiliyorum motora. benzin diyince aklım yerinden oynuyo. yakın zamanda artık bankalar değil, benzin istasyonlarına soygun düzenlenecek.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
24
merhaba arkadaşlar uzun süredir forumu takip edip teknik bilgiler alıyorum sizden bursa dan kimse olmadığı için yazmadım hiç.düne kadar motorda bi sorun yoktu bugün biraz gezdim atrka frenlerde çok kötü cııyklama sesi gelmeye başladı acaba sebeb sizce nedir ne yapmam lazım..
motorum 1650 m de..
bugün zinciri gerdim gevşeyen civataları sıktım aynaları yenisiyle daha güzel gösteren bi modelle değiştirdim ama arka fren moralimi bozdu çok ses yapıyor fikriniz nedir ne yapmalıyım
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Frezeci : Fren balatalarin pislik tozdan ve yagmurdan olusan pas ve toz ile tam performans vermemektedir. Balatalarin yenisi ile degistermeni tavsiye ediyorum yeni balatalar 20 ytl tahminen bir 10 ytl de iscilik tutar.Serviste yaparsan iscilik alinmaz.Ama balatayi pahaliya alma ihtimalin de var.

Siner eger Antalya gelipte bana ugramazsan bozusuruz.Hazir gelmis iken motorunu da almayi ihmal etme.Antalya ya tum dostlarimi bekliyorum su anda tam sezondayiz.:cat:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
ulen bugün sınava gittim.. okul otoparkında 50ye yakın motor vardı:) ne milletiz ya:)))) adamlar geniş motor ehliyeti sınavına motorla geliyor:))))))
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bende motorla gittim sinava , sen onu birak adamlar motor ehliyet sinavindan cikip motora biniyorlar tekar ama kafada kask yok:cyclopsan
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi' Alıntı:
siner kardeş yayları değiştirtmişmiydin
değiştirdiysen eski yaylarını mutlaka al onları tekrar takacaklar yeni yaylar çok esnek olduğundan debriyaj balatasını yiyolarmış ben pazartersi değiştirtip eski yayları taktıracağım sizede bilgi veririm

locco libadiye caddesinden veya göztepe köprüsünden nasıl gidebilirim oraya yardımcı olursan sevinirim
libadiyeden dümdüz asagı indiğin zaman sağ tarafta migros sonrada soyak sitesi var.dumduz ilerliyorsununz e5 in üstünden gecen bir köprüye cıkıyorsunuz sağ tarafta harem sapağı var sonra da ankara sapağı bunlara girmiyorsunuz.sonra da ankara sapağından az ilerde sanayi sitesi diye bir sapak var.merdivenköy sanayi sitesi bu sapaktan girdiğiniz zaman zaten sitenin içine girmiş oıluyorsunuz.soldaki ilk sokak egsozcuların sokağı soldan ikinciye giriyorsunuz.girdikten sonra dümdüz devam ediyorsunuz yukarı doğru ta ki sağ tarafta uzman grup diye tabelasını görene kadar.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
zeda3000' Alıntı:
Hava filterisini surekli temiz tutun , bujiniz duzenli kontrol edin zinciriniz yagli olsun, yaginizi her 1000 km de bir degistirin.Bu saydiklarim benzin tassarufunda % 30 varan geri donus saglar sizlere.

Bu arada kucuk bir dip not: En pahali benzin Ingilterede satilmaktadir.Ama kontak kapama kampanyasi olursa bende varim.:cat:

Ya cok ozur diLeyerekten, topicLe aLakasiz konuLar di$ina cikmak istemiom ama, Zeda, karde$im, dostum orda da asgari ucret 380 YTL degiL :) ve orda da nufusun buyuk cogunLugu asgari ucretLe caLi$miyo degiL mi..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Yaw topicten manyak kopmuşum... topic almış başını gitmiş. :pale: Neyse monitorumu tamire verdim pazartesi alıcam. Bakalım bana kaça patlicak... Yoksa motomax' mı götürseydim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst