Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yopaşa gitmeyin servis olarak da napıcaksınız bilemem.ama yopaşa gitmeyin.800 km once değpiştirdikleri yağı az once yeniden değiştirdim camur gibiydi.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
libadiye petsaye gidin opetin sentetik yağını kullanıyolar benimki 600 km oldu değişeli hala pırıl pırıl

obkavi' Alıntı:
libadiye petsaye gidin opetin sentetik yağını kullanıyolar benimki 600 km oldu değişeli hala pırıl pırıl

Arkadaşlar bizim sl lerin motor bölümü honda yapısı olduğunu öğrendim, sizde bi araştırın ya böyle bi bilgi varsa paylaşalım,
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostum honda degildir sadece benzetilmis universal parca kaliplari kullanilmistir.Bu otomotiv sektorunde cok gorulen bir hiledir.Amac yedek parca imalatini ucuzlatmak , cunku kalip parasindan kurtariyorlar.Ornegin motorlarimiz Mz ile ayni beyini tasimakta.Bir parca cogu kez cok farkli motor modellerine uyabilmekte.Benim eski mondial in kampanasida ayni honda kinetic kampanasi idi ornegin.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakın dalganıza ya iii tatiller:mrgreen:
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
slm eh epeyidir yazacak bişe bulmadım 3200km oldu daha hic bir sorun cıkmadı herkesdeki gibi debriyaj yayından başkabende bazı kanuni parcaları dıştan görünüş aynıa ama belki delikler filan falan belki denk gelmez kanuninin 150 bizikilere tıpatıp benziyor kendim dağıtıp bakıcam debriyaj balatasına uyarsa onu takıcam cünkü tek yay değiştirmek aklımı kesmiyor o motorlar da kuryelerin altında sorun yok debriyajlarında daha mantıklı geliyor bana hic değilse denenmiş bir parca sizce arkadaşlar bugün fırsat buldum sabah 9 da başladım yıkamaya saat 4 gibi biti bari sizle paylaşim bakalım iyi parlata bilmişmiyim:)
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Selam arkadaşlar benim akü ile bir problemim var bugüne kadar tık yoktu nazar değdi

Akü galiba bitik kick startsız çalışmıyor,korna zor ötüyor,sinyaller çalışmıyor çok anlamama rağmen akü ile alakalı olduğunu düşünüyorum,bilgisi olan varsa sevinirim
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
selam arkadaşlar forumu uzun süredir sesziz bişekilde takip edip ölçüp bicip gittim ve bende sonunda keeway sl 150 yi aldım ilk motorum başlangıç için iyi gibi geldi şu an 150km oldu daha. şu anda yaşadığım en büyük sıkıntı aynalarım ve jikle olayı ilk çalıştırırken jikleyi en yukarı alıyorum ama motor çalışmıyo ortada çalıtırıyorum veya en altta sonra ısınınca jikleyi en üst konuma alıyorum fakat anında stop ediyo motor ve jikle en üstteyken çalışmıyo ben de hep ortada kullanıyorum jikleyi bu konuda deneyimli arkadaşların yardımlarını rica ediyorum bu arada borty ben kütahyadayım şu senin sisibarlardan almak istesem yollarmısın herkese teşekkürler kazasız sürüşler......:cherry:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gunaydın dun otopark a gıttıgımde bısıkletın biri motorun userıne devrılmıs oncam alt tarafından kırık camurlukta da cızık vardı sınırlerım tepeme cıktı bu camı nerde bulabılırız?
......

motodinamik ten cevap geldi 80 ytl ( ohaaaa oldum )
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
oldfolf hayorlı olsun güle güle kullan, jikleyi en üst konumda olacak çekilde hafif gaz vererek çalıştır 10-15 sn sonra orta konuma getir 10-15 sn gaz vererek devem et sonra gaz vermeyi bırak 20 sn kadar öylece çalışsın sonra en alt konuma getir, devam et. ortada gidersen hem hızlanmaz hemde çok benzin harcarsın, ayna olayı malum yapacak bişey yok alışırsın zamanla yada aynayı değiştir.
dünyali epeydir görüşemedik hasret kaldık , neyse sonuç ne abi balata olayını çözdünmü ?

cobalt' Alıntı:
gunaydın dun otopark a gıttıgımde bısıkletın biri motorun userıne devrılmıs oncam alt tarafından kırık camurlukta da cızık vardı sınırlerım tepeme cıktı bu camı nerde bulabılırız?


geçmiş olsun, topic de geçmiş sayfalarda bu mevzu sanırım geçmişti sirkecide bulabiliniyo sanırım motomaz orjinal istersen pahalı olduğu söylenmişti
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
saol obkavi yardım için teşekkür ederim herkese kazasız sürüşler................
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Borty : Dostum akunde sorun yok , tek yapman gereken aku kutup baslarindaki contalari iyice sik.Titresimden atmis yada gevsemis olabilirler , olay bu.Ayni sey benim de basima gelmisti cunku.

Dunyali : Motor jillop gibi olmus tabiri yerinde ise.Yanliz motor silinmekten eskiyecek sanirim:mrgreen: Hep boyle kalsin.

Dostlar benim on cam titresimden catladi:cyclopsan (yakinda bobreklerimide duserecem zaten) Ne ise su sirkecideki cam larin aslinda hangi motora ait oldugunu bilen varmi.Bu sekilde Antalyadaki sanayiden temin ederim.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
ArkadaŞlar Merhabalar Kazasiz Belasiz SÜrÜŞler..adim Taner İzmİrlİyİm.motor Almaya Karar Verdİm Ve Kararsizim Bİr Çok İnsan Gİbİİİİ::)))))) Oku Oku Daral Geldİ Bana...zs 150 BaŞtan Sona Okudum Yİnede Fİkİr Sordum..Şİmdİ De Sl 150 Yİ Sorayim Dedİm .. Yardimci Olursaniz Sevİnİrİm Sl 150 İle Zelasun Zs 150 Arasinda Kaldim ÇÜnkÜ..

Öncelİkle İzmİrlİ Bİr ArkadaŞ Varsa Servİnİsİ Merak Edİyorum Bu Motorun ..

Ve Kullanan ArkadaŞlar Nasil Motor..performansindan Memnunmusunuz..sorunlari Nelerdirrr ...
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
zeda3000' Alıntı:
Borty : Dostlar benim on cam titresimden catladi (yakinda bobreklerimide duserecem zaten) Ne ise su sirkecideki cam larin aslinda hangi motora ait oldugunu bilen varmi.Bu sekilde Antalyadaki sanayiden temin ederim.

:(:( ya arkadaşlar, tam diyorum, tamamdır, alayım ben bu superlight'ı, ondan sonra böyle birşey okuyorum!! :(:(

ne bileyim, superlight çook güzel bir motor, almayı, alıp onu süslemeyi, onla gezmeyi, vs çok istiyorum. ama işte kötünün en iyisi de olsa çinli bir motor olduğu için çekiniyorum.

şimdi böyle bir yazı okuyunca, keyfim kaçtı
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bud' Alıntı:
:(:( ya arkadaşlar, tam diyorum, tamamdır, alayım ben bu superlight'ı, ondan sonra böyle birşey okuyorum!! :(:(

ne bileyim, superlight çook güzel bir motor, almayı, alıp onu süslemeyi, onla gezmeyi, vs çok istiyorum. ama işte kötünün en iyisi de olsa çinli bir motor olduğu için çekiniyorum.

şimdi böyle bir yazı okuyunca, keyfim kaçtı


üstad seni 1 aydır izliyoruz artık karar ver ya dunyalı 4.000 km deyim sorun yok diyo ona bişey döylemiyorun titreşimden camım çatladı diyolar keyfim kaçtı diyosun abi olacak bu kadar aldığın mal kaç paraki, bu kategorideki araçların içinde en iyisi bu en sorunsuzu bu demedik dostum. benimde yan taraftaki plastik parça ayağım çarpınca kırıldı japonla yapıştırdım bak alamaman için bi neden daha sana :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bud dostum gel ben senin keyfini daha cok kaciriyim istiyorsan dostumda yamaha virago var manifolt vidasi dustu titresimden , baska bir arkadasimda honda var onunda hep fari asagi kayiyordu. Bunlar dogal seyler yanlis sonuclari yanlis yerlere bagliyorsun.Motor iyi daha iyisini istiyorum diyor isen sorun degil , dragstar veya VN-800 alman lazim oda bence pahali simdilik.Bu arada onlarindan vidalari gevsiyor yolda zamanla.

Uzme kendini dostum bence en dogru secimi yaptin.Cam catlamasi ile motoru degerlendirme , hic yolda kalan keewayci duydunmu sen oldu yere.???
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
hiç zealsun 150-19 la kıyas edipte sl 150 alan varmı varsa neden tercih sebebidir? (bu zevk olayı yani görünümü hariç )
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
taner_k' Alıntı:
hiç zealsun 150-19 la kıyas edipte sl 150 alan varmı varsa neden tercih sebebidir? (bu zevk olayı yani görünümü hariç )


almadan önce fuarda onuda incelemiştir, işçilik kalitesi daha kötü geldi bana ama oda kötü motor değil üstekik o nu üreten firma çin'in en büyük üreticilerinden biri ama bilmiyorum ya keeway daha seksi geldi bana
 
Katılım
5 Haz 2005
Mesajlar
12
motomaxın ilgisizliği

abi beni cıldırtacak bu motomax ve allahın belası motor. üzerinden 4 gün geçti hala ne arayan var ne cevap veren var. motoru bu halde satmayı dşünüyorum. hiç ugraşamayacam valla.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
obkavi' Alıntı:
almadan önce fuarda onuda incelemiştir, işçilik kalitesi daha kötü geldi bana ama oda kötü motor değil üstekik o nu üreten firma çin'in en büyük üreticilerinden biri ama bilmiyorum ya keeway daha seksi geldi bana
teşekkür ederim.dediim gibi görünüşü zevk meselesi...performans ve sağlamlık açısından merak edeiyorum iki modeli
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
durano kardeş motomax.com.tr den telefon numarasını al birdaha ara. kendine sıkıntı yapacağına vaye mail at benim yazdığım maillere 2 gün içinde mutlaka cavap yazıyolar bukadar ilgisiz bi firma değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst