Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
iki haftadır evde tadilat vardı izinliydim binemedim nasıl da özledim motorumu şimdi iş güç olmasada soyle bebeğe dogru ufaktan bi cıkabilsem neyse bu aksam bı yıkama bı cila yıne cillop gibin olur ınsallah
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
kararsızım dostum al dedik ya, artılarını eksilerini özelde attım sana daha ne düşünüyosun anlamadım

o arada dostlar abimiz blueberry sonunda topic de göründü abi bizi kırmadığın için teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
Beyler Sonunda Motor Aldim. 2300 Ytl(bu GÜnden İtİbaren 2750 Oldu)
Zealsun150-19 Aldim. Hava +yaĞ SoĞutmali, BalansÖr Sİstemİ Var TİtreŞİme KarŞi, Ve De Fİyatindan Dolayi Zs Yİ Tercİh Ettİm. Yenİ Motor Alacak ArkadaŞlar İÇİn Bİr Alternatİf.. Bu Hafta Sonu Motor Elİmde Olcak. Kocaman Ama SÜrecem İnŞallah.. Herkese Hayirli AkŞamlar..
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun oğuz.hele bir gezde izlenimlerini paylaş bizimle.
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
25
arkadaşlar herkes keewaydeki garip sorunlardan bahsedip keeway alacak arkadaşlar motordan soğutuyorlar.ve de değerini düşürüyorlar.Bu kişiler hayatlarında ya hiç mondial e veya benzeri bi çin motoruna binmemişler yada bu işi pek bilmiyolar.Elimizdeki motor tek silindirli 150 cc lik bir motor.vibrasyon olayı çoook normal bi olay.(50 kere bahsedildi bu konudan ) çözüm şu basarsın parayı alırsın 2 silidirli çin malı olmayan bi makine olayın hallolur.başka bi konuda debriyaj olayı.bu olayda çok normal verdiğin para ve aldığın karşılık.Benim motora MCT 250 si olan bi adam bindi vayyy bee dedi şakır şakır geçiyo vitesler.yani düşünün adamın neler çektiğini.8000 km yol yaptım bir kere bile motor TIK ETMEDİ ! bastığım zaman çalıştı.yolda hiiç bırakmadı.beni hiç üzmedi.tek yaşadığım problem eksozdaki zangırdama oldu oda serviste tek bir vidayla halledildi.dediğim gibi 8000 km deki bu aletin sadece km zamnlarında yağı değişti.Makinada hiç bir sorun olmamasına rağmen kople bakım için yarın servise gidicem.nitekim servisteki usta keeway alacak olan müşterilerine sürekli benim motoru göstererek övünüyo :)
Hiç durmadan istanbul-bursa yaptım kıç uğuşması dışında bi problem olmadı.o kadar da olacak yuh yani nedir ki 3000 ytl ye motora biniyosun daha ne istiyosunuz.hiç mi yollarda kalmış yardım bekleyen mondial zede görmediniz.Ben çooooookkk görüyoruummm :cat:

bir kez daha söylüyorum elinizdeki motorun kıymetini bilin onu öpün sevin.
hadi kalın sağlıcakla :cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Arkadaşımız haklı.

Yaptığım km arttıkça daha da ısınmaya başladım motoruma.Cok sayılmasa da sayacım 1000 km ye dayandı.

En uzun yolum Harem-Tuzla oldu.2 si sahil yolu,1i E-5 den olmak üzere 3 kez.

Keyif de verdi.

Düşen tek parçam sağ arka ayaklığı tutan iki civatadan öndeki civata oldu.Servis aynısını bulamadı ama daha sağlamını taktık.

Birde rölanti ayarı yapılan kısmın üzerindeki yuvarlak kapağı arad bi kontrol edin.Kendi kendine titreşimden gevşiyor,gecen düşecekti neredeyse.

Yakıtı 90-100 gibi tüketiyor.Şİmdiye kez iki defa zincir temizleyip yağladım.Onu da kendim yaptım.Yaklaşık 500 km de bir zinciri yağlıyorum.Haftada bir elimde anahtar lokma takımı tüm somunları,pulları,civataları kontrol edip gerekirse sıkıyorum.Sesler cok azaldı.

Arka plaka ses yapıyordu plakalığa çarpıp arasına sünger benzeri bir malzemelerle tampon oluşturup zırıltıyı kestim.Birde eksozon önünde üzerindeki muhafaza kapağını eksoza bağlayan pul vida zıngırdıyordu.Çıkarıp sağlamını taktım,o ses de kesildi.Tek sorun şu an zincirin bollaşması.Sanırım 500 bakımında servis ayarlayamadı.Bi ara başka bir tamircide ayarlatıcam.

Sürat olayına gelince ben e-5 de 90-100 arası sabit gidiyorum.Çok da rahatsız olmuyorum.He motorla 120 yi de hafif rampa aşağı gördüm ama hiç gerek yok.Buji ve başlığını ilk aldığımda değiştirmiştim ngk ile.

Bir de 500 bakımından önce uzun süre devirli yol yapıp dur kalka girince rölantisi kaçıyorve istop ediyordu.Sebebi yağın viskositesi ile alakalı olabilir denmişti.500 bakımında daha ince bir yağ koyunca ortadan kalktı.Rölanti devirim 1400d/d şu an.

Yeni arkadaşlara bu yazdıklarımın belki biraz yararı olabilir diye de düşündüm.

Motorumuz güzel arkadaşlar.Keyfini çıkarmak lazım.Hatta burada tecrübeleri paylaşmanın ötesinde önümüzdeki hafta gibi bir toplanmada olsa.Herkes anlatsa .RR cılara özeniyoruz valla.

Saygılar selamlar
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ben bir kez yolda kaldım o da servıstekı cocuk yanlıs bujı takmıs 3-4 km sonra atesleme bıttı allahtan eskı bujı cantamdaydı da donup taktıgı bujıyı kafasına attım :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
POLYGRAM ya sen nereledesın yaa msn actıgında slm at bana hep benım ısım oluyordu :) dogru söyluyorsun katılıyorum sana mıgros arkası yapıyormusunuz gene asyacı arkadaslan:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Herkes sorunlarını yazmış benim daha yeni aldım ama şunu söylemek istiyorum. Eskiden ladamız vardı burda söz edilen ses olsun çekiş olsun bütün sorunlar vardı ondada ama motoru suda kaynatsa arada bir bir yerlere götürüyordu. Parçası işçiliği ucuzdu klasik sorunu devir daim pompasının bozuk olmasıydı onada konsola extra bir düğme takarak, ki bu düğme ile fanı manuel çalıştırabiliyordunuz, çözüm bulunuyordu.
Sonuçta sorunsuz bir hayatı herkes ister ama durumlar işte :)

SL bizi istediğimiz yere götürebilsin yeter bence. Motoru güçlü değil bir hondaya göre :)(fazlamı ileri gittik) yada bir honda gibi görünmüyor olabilir ama ilkkez görenler 3 milyarlık olduğunada inanmıyor :queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
locco! motor hafta sonu gelecek.görüşlerimi anlatacağım tabi. bu konu sayesinde bayagı bilgim oldu motorla ilgili. 1 ay öncesinde bişey bilmiyordum. yazan herkese teşekkürler!!
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostlar aranızda sabahları 08:15 - 08:35 arası şile yolundan sarıgazi tarafınan giden bej renkli motora sahip kimse varmmı her sabah görüyorum ama...

arkadaşlar moto keyf programında bizim motorların incelemesini seyretmemiş olan varsa aşağıda ki link ile bağlanabilir
gerçi ben seyrettim ama göremedim neyse
http://www.motokeyf.com/ProgramOzetleriDetay.php?id=2
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
Selam Arkadaşlar,
Daha önceden yolda fren telimin koptuğunu, yolcu ayaklığının bağlı olduğu metalin kırıldığını, debriyajla ilgili sorunlarımın olduğunu ve zincir şakırtısından şikayetçi olduğumu anlatmıştım. Tüm bu sorunlarımla ilgili motomax'a mail atmıştım ve 500 bakımı için servise gideceğimi belirtmiştim. Motomax mailime cevap verdi ve daha önce uğradığım göztepe sanayideki servisinde garanti dahilinde gerekli değişimlerin yapılacağını bildirdi. Serviste garanti dahilinde debriyaj balata yayları ve kırılan parça değiştirildi, 500km bakımı ve yağ değişimi yapıldı, gevşeyen zinciri biraz gerdiler. Motorun üzerinden dandik çin malı bir buji çıktı yerine ngk buji taktırdım rölanti ayarı vs. yapıldı, sadece yağ ve buji için 40 ytl ödedim. Bu arada motoru güzelce bir yıkadık hafta sonuda motordaki tüm vidaları ve somunları sıkıştırdım. Daha önce burada bir arkadaşın bahsettiği içerenköydeki servisten 30 ytl'ye bir çift ayna taktırdım.
Açıkçası şu an motorda hiçbir sorun yok debriyajdan gelen ses ve zincir şakırtısı kesildi motor yağ gibi kayıyor umarım tekrar ortaya çıkmaz. Bu arada kafama takılan zincirin bollaşması olayı. Daha öncede çok şakırtı yapıyordu ve tekrar sıktırmıştım yani bu hep böylemi olacak her hafta zincir bollaşacak ben sıkıştıracakmıyım ? sanırım bu sıkıntı herkeste var, o-ring zincirlerin fiyatları ne civardadır daha kaliteli bir zincir taktırsak bu sorun çözülürmü acaba ?

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aceofspades' Alıntı:
Selam Arkadaşlar,
Daha önceden yolda fren telimin koptuğunu, yolcu ayaklığının bağlı olduğu metalin kırıldığını, debriyajla ilgili sorunlarımın olduğunu ve zincir şakırtısından şikayetçi olduğumu anlatmıştım. Tüm bu sorunlarımla ilgili motomax'a mail atmıştım ve 500 bakımı için servise gideceğimi belirtmiştim. Motomax mailime cevap verdi ve daha önce uğradığım göztepe sanayideki servisinde garanti dahilinde gerekli değişimlerin yapılacağını bildirdi. Serviste garanti dahilinde debriyaj balata yayları ve kırılan parça değiştirildi, 500km bakımı ve yağ değişimi yapıldı, gevşeyen zinciri biraz gerdiler. Motorun üzerinden dandik çin malı bir buji çıktı yerine ngk buji taktırdım rölanti ayarı vs. yapıldı, sadece yağ ve buji için 40 ytl ödedim. Bu arada motoru güzelce bir yıkadık hafta sonuda motordaki tüm vidaları ve somunları sıkıştırdım. Daha önce burada bir arkadaşın bahsettiği içerenköydeki servisten 30 ytl'ye bir çift ayna taktırdım.
Açıkçası şu an motorda hiçbir sorun yok debriyajdan gelen ses ve zincir şakırtısı kesildi motor yağ gibi kayıyor umarım tekrar ortaya çıkmaz. Bu arada kafama takılan zincirin bollaşması olayı. Daha öncede çok şakırtı yapıyordu ve tekrar sıktırmıştım yani bu hep böylemi olacak her hafta zincir bollaşacak ben sıkıştıracakmıyım ? sanırım bu sıkıntı herkeste var, o-ring zincirlerin fiyatları ne civardadır daha kaliteli bir zincir taktırsak bu sorun çözülürmü acaba ?

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
su zinicr gevsemesi bende de var.haftada bir gevsiyor.bu arada vidaları sıkmak için komple bir set almak istiyorum.ne almam lazım bilen varmı lokma anahtar vesaire??
 
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
78
Selam Locco,
Ben içinde lokma da bulunduran black&decker setlerden aldım bauhaus'dan içindeki lokma uçlarının en büyüğü 11mm çapında. Lokma anahtar gerektiren daha büyük çaplı vida göremedim, diğer somun vidalar için kurbağacık denen ayarlı pense aldım tekerlek somunları vs. gibi daha büyük vidaları onunla sıkıyorum.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aceofspades' Alıntı:
Selam Locco,
Ben içinde lokma da bulunduran black&decker setlerden aldım bauhaus'dan içindeki lokma uçlarının en büyüğü 11mm çapında. Lokma anahtar gerektiren daha büyük çaplı vida göremedim, diğer somun vidalar için kurbağacık denen ayarlı pense aldım tekerlek somunları vs. gibi daha büyük vidaları onunla sıkıyorum.
sagol aceofspades
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
merhabalar! zincir gevşemesi ile ilgili sorularınızı dilim döndüğünce yanıtlamak isterim. zincirimiz o-ring li değil ve bu yüzden o-ring li zincire nazaran daha çabuk gevşemekte. neden gevşemekte: kullanılmaktan arkadaşlar, yani eşyanın tabiatı, o-ring de olsa gerdireceksiniz, belki bu gerilim süresi biraz daha uzun olacak ve daha uzun süre (yaklaşık 30.000 km) kullanabileceksiniz o-ring zincirinizi. fakat dişlilerin zincir üzerindeki her bir bakla üzerine uyguladığı kuvvet neticesinde baklaların birleşme yüzeyleri aşındığından gerdirmek gerekmekte. daha önce de bahsetmiştim, tatsız bir sürprizle karşılaşmak istemiyorsanız çantanızda mutlaka bir pense ve bir bakla mutlaka bulundurunuz. bu sizi dağ başında yolda kalmaktan kurtarır... bu arada o-ring model zincirler sanıldığı gibi pahalı değil, bizim motorlarımız için yaklaşık 150.0 ytl ye hallolur. ben almanya dan o-ring li zincir siparişi verdim. oradan daha da ucuza temin edebilirsiniz. netice olarak, zinciriniz hep gevşeyecek ve siz onu daima kullandıkça germek ve ya gerdirmek zorunda olacaksınız. ne marka olursa olsun! yeri gelmişken zincir bakımlarınızı sırasıyla, ilk olarak temizlik benzin ile üstübü yardımı ile uygulayabilirsiniz, ikinci olarak yağlama sprey yağınızı arka lastiğiniz kalkmış durumda iken rotasyon sırasında zincire direkt olarak uygulayınız. bir uzmandan öğrendiğim kadarı ile bu işlemlerden sonra motoru bir süre kullanmamak yani yağın nüfuz etmesini beklemek gerekiyormuş. sizlere önemli bir bilgi daha: arka frenlerinden, kampanadan frenaj esnasında gelen sesi önlemek için bir adet marka ya gerek yok, bir adet sinek öldürücü sprey ( sheltox, raid vb..) kampananın aralarından sıkıyorsunuz. arka freninizden gelen garç-gurç sesi ortadan kalkıyor ve yine bu sesin sebebinin de toz olduğunu biliniz. bu aktöresel uygulama neden , passökücüler var diyeniniz olabilir, bu benim de aklıma gelip sorduğumda usta bana ; sinek ilacının en iyi pas sökücüden daha iyi sonuç verdiğini belirtti. yarın uygulayıp sonucu size bildiririm. biraz uzun oldu ama kısa içi boş tek cümlelik mesajlardan iyidir... kaskınız takılı, farınız ve yolunuz açık olsun.. BEN MOTORCUNUN ZEKİ, ÇEVİK VE AYNI ZAMANDA CHOPPERCISINI SEVERİM.. :) latife yapıyorum, 13-16 temmuz ç.kale yenice festivaline istanbuldan yaklaşık 2500 motorcu kayıtlı, EMOK düzenlamiş fakat her tür motora ve araca açık, sadece endro motor kulübü motorcuları olmayacak anlayacağınız. çadırı ve uyku tulumunu kapan gelsin, bunun yanında mutlaka el feneri, wc kağıdı, çöp poşeti, mat, temmuz demeyin kazak ve polar battaniye, sıvı sabun, havlu, yağmurluk ve ihtiyacınız olan malzemeleri de beraberinizde getirmeyi unutmayın... görüşmek dileği ile ba bay...:cat:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
obkavi' Alıntı:
arkadaşlar moto keyf programında bizim motorların incelemesini seyretmemiş olan varsa aşağıda ki link ile bağlanabilir
gerçi ben seyrettim ama göremedim neyse
http://www.motokeyf.com/ProgramOzetleriDetay.php?id=2

obkavi, bende indirdim sayende ama Keeway'Le iLgiLi hic bi$i yok :)
Bu arada bi$i sordum kimse cevapLamadi, bi daha soruyorum biri deneyip cevap yazarsa sevinirim...
Motoru caLi$tirdiniz, motor soguk yada sicak farketmez bo$tayken gazi kökLediniz yani tam gaz verdiniz.. ALdiginiz tepki nedir ? Benimki yava$ ulan nooLuyoz der gibi stop edio.. NormaL midir diiL midir ?
Sevgi, saygi, ho$goru vs.vs. KeyifLi RuzgarLar..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Anaaa lucas seninle konuşmadık mı bu konuyu yaw... :cyclopsan :silent: Bi anda dip gaz yapınca cort diye stop ediyor.. Diyeceksin ki niye ben de bilmiyorum.. :) Sanıyorum ki karbüratörden gelen ani karışımın benzin oranı yüksek olduğundan gelişte oksijen yetersizliğinden dolayı yanış olmuyor ve stopppppppppp.. Fıyk fıyk fıyk fıyk Pırn pırn pırn pırn pırrrrrrrrrrrrrrrn ::deliir:: Bu arada o programda deli gibi SL150 tanıtımı var yaw...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst