Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Forumda yeni ama eski bir SL kuLLanicisi oLarak onceLikLe herkese seLam.. Foruma uye oLup 2 gunde ba$tan sona tum sayfaLari gezdim. iLk sayfaLardaki o eski heyecanin cogunuzda kaLmadigini gordum ne yazikki.. 3000 kusur KM'de bi SL sahibi oLarak 2$er kez saga ve soLa yatmak, kiz arkada$imin soLa yatmasi (sirada sag var
di$inda bir probLem ya$amadim. Anladigim kadariyla son mevzu vibrasyon.. Evet ilk gunlerde yuksek devirde super bi masaj aletine sahip oldugumu du$unuyordum.. $u an 90/100 Km hizda cok azda olsa titre$im ya$iyorum. Kisaca 3'te 2 daha az titriyorum. Bu motoru aLirken cogumuz bir cok modeLin arasindan eLeyerek SL'i sectik. Ve cogumuz'da bu motor sana 1 ay sonra yetmeyecek gibi e$ dost tavsiyesini duyarak ve biLerek aLdik. Ve yine cogumuz Turk miLLeti oLarak ne kadar ekmek o kadar köfte mantigiyLa hareket eden insanLar oLdugumuz icin sadece gorunu$e aLdanmadik.. Bayide 3 miLyara satiLan bir motoru 2 miLyara elden cikarip 2-3 miLyar borcLanip 250 cc'Lik (Marka modeL hic onemLi degiL) ba$ka bir motor aLmak bayatLayan ekmegi cope atmaktan farksiz. Eger imkanLar kisitLiysa evdeki bayat ekmekLer yenir, bayat ekmek isitiLir, bayat ekmek ustune yumurta suruLerek tavada kizartiLir, bayat ekmek ici su doLu tencereye kapagi ters cevriLmek suretiyLe buharda isitilarak firindan yeni cikmi$ eda'si veriLir. Vs.vs. diyerek konuyu uzatmiim.. Kisaca parasi oLan marka aLsin ama 250 Cc diiL, oLmayan bayat ekmekLeri modifiye etsin.. Uzun sure SL kuLLanicam, uzun sure titricem, uzun sure yanimdan bi CBR 600 gectiginde ic cekicem, ama $ikayet edip kendimi SL'imden sogutmicam..
Sevgi, saygi vs.vs. yoLunuz acik oLsun..!
Sevgi, saygi vs.vs. yoLunuz acik oLsun..!