Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Forumda yeni ama eski bir SL kuLLanicisi oLarak onceLikLe herkese seLam.. Foruma uye oLup 2 gunde ba$tan sona tum sayfaLari gezdim. iLk sayfaLardaki o eski heyecanin cogunuzda kaLmadigini gordum ne yazikki.. 3000 kusur KM'de bi SL sahibi oLarak 2$er kez saga ve soLa yatmak, kiz arkada$imin soLa yatmasi (sirada sag var:) di$inda bir probLem ya$amadim. Anladigim kadariyla son mevzu vibrasyon.. Evet ilk gunlerde yuksek devirde super bi masaj aletine sahip oldugumu du$unuyordum.. $u an 90/100 Km hizda cok azda olsa titre$im ya$iyorum. Kisaca 3'te 2 daha az titriyorum. Bu motoru aLirken cogumuz bir cok modeLin arasindan eLeyerek SL'i sectik. Ve cogumuz'da bu motor sana 1 ay sonra yetmeyecek gibi e$ dost tavsiyesini duyarak ve biLerek aLdik. Ve yine cogumuz Turk miLLeti oLarak ne kadar ekmek o kadar köfte mantigiyLa hareket eden insanLar oLdugumuz icin sadece gorunu$e aLdanmadik.. Bayide 3 miLyara satiLan bir motoru 2 miLyara elden cikarip 2-3 miLyar borcLanip 250 cc'Lik (Marka modeL hic onemLi degiL) ba$ka bir motor aLmak bayatLayan ekmegi cope atmaktan farksiz. Eger imkanLar kisitLiysa evdeki bayat ekmekLer yenir, bayat ekmek isitiLir, bayat ekmek ustune yumurta suruLerek tavada kizartiLir, bayat ekmek ici su doLu tencereye kapagi ters cevriLmek suretiyLe buharda isitilarak firindan yeni cikmi$ eda'si veriLir. Vs.vs. diyerek konuyu uzatmiim.. Kisaca parasi oLan marka aLsin ama 250 Cc diiL, oLmayan bayat ekmekLeri modifiye etsin.. Uzun sure SL kuLLanicam, uzun sure titricem, uzun sure yanimdan bi CBR 600 gectiginde ic cekicem, ama $ikayet edip kendimi SL'imden sogutmicam..
Sevgi, saygi vs.vs. yoLunuz acik oLsun..!
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ilk basta gereksiz bayat ekmek demagojisi için tesekkürler.bence bu motru satıp,orneğin regale geciş gayet mantıklı ki 2600 e aldıım motorumu 2000 e satmak yani 600 ytl zarar etmek 4000 km yaptıktan sonra hiçte mantıksız değil.ucuzların en iyisi olan sl lerini satıp ellerindeki kısıtlı imkanları zorlayan arkadaslarımıza sacma ve gereksiz marka fanatizmi ile yuklenmemek gerekiyor.aitho aidikurt ceko pomethe kazasız belasız sürüşler.snrım sadece bunu demek gerekliydi
iyi sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar Arkadaşlar;

Locco ile dün gece der saadette konuyu derince konuştuk zaten ama gürültüden duyamayanlar için yazma gereği duydum.

SL150 benim ilk motorum değildi, o sebeple fazla duygusal düşünmüyorum. Hoş ilk motorum olan Jawa250Ceylan hakkında da duygusal düşünmemiştim. Yıllardır çokça motor aldım sattım ona bindim ondan inip şuna bindim ve bu devinimin devamlılığında ısrarlıyım. Dediğim gibi bu yazı Zealsunla geçirip bi dahaki sezona onu da satacağım ya da satmayıp eşime hediye edeceğim motor kullanmayı öğrenmesi için, yeni bir misyon yükleyeceğim. Bu arada aklınızda çok param varmış gibisinden bir intiba oluşmasın tabi olsa zaten bunları yaşamamış yazmamış ve de en önemlisi tanışmamış görüşmemiş olacaktık. Ha ne alırım seneye bilinmez japon olur capon olur tekrar çinli olur ama sanki 10 yıldır 500.000 km yol yapmış biri için SL150 yetersiz ve sıkıcı. Zealsunmu ? o da sıkıcı tabi ama daha eğlenceli, sportif ve adrenalin yüklü geliyor nedense. Peki ben başka makina alınca bu satırlara yazmayacakmıyım ? yazacaam, neden peki ? çünki keeway kullandım repertuarımda var ne olduğunu kimseden duymadım yaşayarak öğrendim, tecrübe ettim. Motora binmeyi bıraksam bile yazacam buluşmalara gelecem falan filan.

Bunlardan dolayı aramızada muhabbetin esas olarak kalması dileğiyle bırakalım markaları motorları insanları kötülemeyi yermeyi demagoji yapmayı, keza aynı şekilde buldumcuk olup en küseli benimkisi gibi gereksiz övme ve yükseltmeleri. Böbürlenme padişahım senden büyük Allah var demiş atalarımız, onların sözünü dinleyip birer fincan kahve içelim beraberce de hatrımız kalsın birbirimize.

Sevgiler, İyi Seyirler...
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
lucas dostum, bende sl den sonra geçilecek motorun250 olmaması gerektiği kanaatindeyim ama bunlar bütçe işi. gönül isterki hepimiz harley lere binelim felan ama olmuyo işte. bu arada edebiyatına bayıldım. unutulmaması gereken bişiy varsa o da "ekmeğin aslanın ağzında" oluşu. :D ben de uzun süre sl'ime binmeye devam edecem.
anlamadığım şu arkadaşlar. birileri gidiyo (ki sevdiğimiz arkadaşlar), parasına zevkine, hevesine göre motor alıyo (markası modeli, cc'si umrumda değil) bi başkası (ki onlar da sevdiğimiz arkadaşlar (her ne kadar hiçbiri ile tanışmasak da)) ööle yapılır mı, yok efendim sl den sonra şuna geçilir mi, hayır aslında buna geçilir gibi bi ton laf söölüyo. sonra cevaben daha enteresan yazılar yazılıyo. hatta kınamalar geliyo. ben hiç aklımda motor yokken ve motor hakkında bişiy bilmesken (saolun burada forumda çok şey öğrendim) heves ettim ve sl sahibi oldum. körü körüne heves de değil tabi bu. motosikletin arabaya nazaran beni trafikte daha rahat ettireceğini düşünmüştüm (trafiğe çıkınca yanıldığımı anladım ama olsun en azından vakit kazanıyorum ve park problemim yok) motosikletini değiştiren arkadaşlarımız da bi artısını muhakkak görmüşlerdir, yada en ilkel fikrimi söyleyim heves etmişlerdir almışlardır. hepsine hayırlı olsun diyorum. polimiksiz forum temiz toplum diliyorum :D
ne mutlu motosiklet selesinde oturuyorum diyene!
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
motorum SL150 olmasına ragmen evet onu cok fazla kotulemedim.. ama kotuledigim taraflarıda birbir saydım konustum paylastım...
bayat ekmek edebiyatını sevmem yapmam.. yapanlarada esenlikler dilerim.. sen küflü bayat eklemlerine istedigin seyi sür ye kardesim ok???

ben sapancaya gittim geldim ve belim ayrıldı titreşimden ve locco bilir ben bu aleti pazartesi satarım ve aklıma butceme en uygun keyifli bi motor alırım dedim..
gelisim surucu kursu ibo arkadasımın motorunu kullanmıs ve cok begenmiştim..
tamam direk 600 luk almak guzel ama ne kadar?? ikinci el bilmem kac km deki ne oldugu belli olmayan 8-10 milyarlık race yada naked alet alıcagıma 7 ye sıfır kasası 600 lukten asagı kalmayan ve hızıda performansıda ve kullanım zevkide beni inanılmaz doyuran bu GT250 yi aldım...
ve bugune kadar 1400 km yapmışım iki haftada tek bir vidasına bakmadım, tek bi zırıltısını hissetmedim ve belimde kıçımda heryerimde gayet rahat.. ok???
ben hicbi sekilde SL 150 yi kötülemiyorum ama eksileri var arkadaslar.. şimdi oturun bakın motorlarınıza, yani yapmayın etmeyin..
tip olarak 10 numara motosiklete bu 150 cc lik tek silindirli motor ooollll muuuu yooooorrr... bana olur diyen tek kişi gelsin bilmiyorum artık ben bunu...
keşke supershadow daki 250 lik V motoru bu SL e adapte etselerdide hem titreşimsiz, hem performanslı, hemde tip olarak cok keyifli bir motor cıksaydı ortaya...

kafanız ve keyfiniz bozulmasın dostlar...
iyi sürüşler dilerim.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Arkadaşlar bilmem yazan varmı ama aerodinamik olarak bakıldığında bir aracın üzerine gelen rüzgar kuvveti özellikle 80 den sonra logaritmik olarak artıyor ayrıca rüzgar dediğimiz şey düzgün bir hava akımı değil düzgn olmadığı için vortex ler oluşmaktadır. Bu vortexlarde dengesiz yük binmeleri sonucu araçta titremeye neden olabilir.bu kuvvetlerden etkilenmemek için ya rüzgar direncini düşürmek yada yapının daha az engellenmesini sağlamak lazım. Eğer ki vibrasyon yüksek devirde çıkıyor diyorsanız o başka 1. vitesde yüksek devirdede aynı vibrasyonu veriyorsa bilemem ama yüksek hızda veriyorsa sebebi %90 bundan dolayıdır.

:pr:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ceko supershadow u gordum 5 pr etmez lancruiser i motomax ta gorme fırsatım oldu bayaa oturaklı bısey ama calıstıramadık bı tur atmayı ısterdım dogrusu ustelık zıncır yok aktarmayı kayısla yapmıslar zıncır sesı falan tarıh olmus ama fıyat ne dersen yaptıgın tercıh akıllıca derım . Bugun unkapanı koprusu uzerınde ıhtıyacım oldugu halde motorumun hızlanamaması hos olmadı bazen cok tehlıkelı olabılıyor bu durumlar degısıklıge gıden arkadasları anlıyorum hak da verıyorum durumum el verse bende degıstırmeyı dusunuyorum dedım ya cbf500 fena olmaz :) sl 150 ıyı bır baslangıc motoru o kadar fazlasını aramayalım bana da sımdılık ıstedıklerımı verıyor (yakıt olarak otomobılden coook ekonomık, park sorunu yok ,trafıge cok takılmıyorum ;hergun 1,5-2 saat kızımla daha fazla vakıt gecırıyorum ) e bu kadarı da sımdılık yeter dıyorum ) dıger arkadaslarımızında degıdı gıbı motorlar gelır gecer dostluklar bakı olsun arkadaslar . sevgılerle :rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlarim bakiyorum da halen ayni mevzu ciklet olmus yaa almisiniz makinayi birakin simdi iyi kotu basin gaza ruzgar sizi bekliyor. Degistirirsiniz bir ara sanki cok ayip bir sey motor degistirmek.Ne ise ben de sizin gibi gittim servise su yaylari istetmeye adam suratima aval aval bakti tabi ne yayi diye Antalyada sayili SL oldugu icin sayili sikayet var tabi Istanbula bir telefon ile yaylar geliyor bir iki gune kadar.Bu arada nerde isa yamaha racing aliyordum 2004 model son anda vaz gectim , daha erken dedim binme hemen bu aletlere.Yolda bir isim vardi kismet oldu cok gusel bir motorun yaninda park ettim bir de resimini cektim bizim motor ile yan yana cok gusel duruyor bir de siz bakin derim.
(Diger modeli tanimayan icin Yamaha Dragstar)


dsc02261large1pb.jpg

dsc02259large3yl.jpg

Simdi gelelim asil konuya vibrasyonu %50 azaltma olayini sanirim buldum.Biraz daha vakit isteyecem denemeyi yapmak icin.Ama anladigim kadari ile motoru tutan civata ile sasi uzerinde somun deliklerinin cap olcusu arasinda fark var yani 10 numara civata 11 numara delik.Bu sebepten dolayi yuksek devirde motor titriyor.Yapilmasi gereken yeni civata lar eklemek.Tam denemesini yaptiktan sonra size net bilgiyi veriyim de SL ci dostlarim su bobrek tasi dusurme sorunundan kurtulsun artik.:cat:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ya bu aynı benım regal raptor 'e benzıyor :)

anlasılan yamaha regalden calmıs tasarımı::) :mrgreen: :p
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
4
slmlar arkadaşlar konuya alakasız bi yerden giricem önümüzdeki pazartesi sl'im geliyo.Arabayı sattım ve yeni bir motor kullanıcısıyım.Motoru aynı zamanda işe gelip giderken de kullanıcam.Satış işindeyim o yüzden günde 50 ila 100 km yol yapıcam.Efendi bir kullanıcı olmayı planlıyorum ama yinede bu motor için sorunlar yaratırmı.Bu kadar yol motoru çabuk yaşlandırırmı.Bilgilendirirseniz çok sevinirim
ha birde eğer biliyosanız ankarada ucuz ve iyi kask ve mont nerden alınabilir.Teşekkürler
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
beyler herkese hayırlı akşamlar. zealsun 150-19 modelini tanıyanınız var mı? fiyatı 2750 ytl. konusunu takip ediyorum, kötü diyen biri daha cıkmadı. ciddi sorunu olan bile yok.sl150 ile karşılaştırmasını yaparsanız cok sevinirim...:silent:

OĞUZ KAĞAN' Alıntı:
beyler herkese hayırlı akşamlar. zealsun 150-19 modelini tanıyanınız var mı? fiyatı 2750 ytl. konusunu takip ediyorum, kötü diyen biri daha cıkmadı. ciddi sorunu olan bile yok.sl150 ile karşılaştırmasını yaparsanız cok sevinirim...:silent:
eklemeyi unutmuşum. zs150 de anti vibrasyon balansör sistemi(ya da böle birşey)var+ yağ soğutmalı.. tek sorun sağlamlık... bilgisi olan arkadaşlar bi zahmet valla :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Motorunu değiştiren arkadaşlar

Önce motorunu değiştiren tüm arkadaşları tebrik ederim.

Umarım güzel günlerde kazasız belasız kullanırsınız.

Herkesin görüşüne saygı duymakla birlikte benim düşüncem şudur ki birileri beğenip bir bütçe ayırıp bir şey almışsa hayırlı olsun demek en güzel harekettir.

Aksi yönde ki keşke almasaydın ya da şunu alsaydın gibi yorumlar çok da hoş olmuyor arkadaşlar.

Saygılar,selamlar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler dunku bulusmaya neden gelmedınız yaw bak bız geldık ama locco da geldı ayıp ayıp bıde bulusmalardan bahseıdyorsunuz gercı benım ıs yerıme 1 km bıle yok o sabıt bulusma yerı:mrgreen: :queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geldin de ne oldu 10 dakika sonra kaçtın
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
LariX' Alıntı:
slmlar arkadaşlar konuya alakasız bi yerden giricem önümüzdeki pazartesi sl'im geliyo.Arabayı sattım ve yeni bir motor kullanıcısıyım.Motoru aynı zamanda işe gelip giderken de kullanıcam.Satış işindeyim o yüzden günde 50 ila 100 km yol yapıcam.Efendi bir kullanıcı olmayı planlıyorum ama yinede bu motor için sorunlar yaratırmı.Bu kadar yol motoru çabuk yaşlandırırmı.Bilgilendirirseniz çok sevinirim
ha birde eğer biliyosanız ankarada ucuz ve iyi kask ve mont nerden alınabilir.Teşekkürler



Dostum gunde 100 km bu motora dokunmaz hic korkma , sadece bakimini yagini duzenli koy.Kask icin sana onerim safebet in kini alabilirsin piyasa fiyati 30 ytl dir.Yanliz dizlik ve bellik alman da tavsiye olunur toplam 60 ytl yi gecmez bu masraf.Sanayi de bu tip malzemeleri satan hep bulunur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst