Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Arkadaşlar daha öncede burada sizlerle paylaşdığım üzere sissy barı 200'e ayna kollarını 40'a aldım. Motoru satmak istediğimden isterseniz bu parçaları söküp satabilirim. Tekliflere açığım.
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
rebet' Alıntı:
can;
senin sisybarin resmi kacinci sayfadaydi bulamadim :pale:
Rebet selam,
78 nci sayfada SOD'un motorunun 2 adet fotosu var. Benim sissybar onun aynısı.
66 ncı sayfada ise Tamerin fotosunu koyduğu ayna kolları benimkinin aynısı.
İlgilenen arkadaşlar bu sayfalardan detaylı inceleyebilirler.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
can hayırlı olsun sonunda aldın demek güle güle bin.valal imrendim sana benimde gozum var RR da
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
locco' Alıntı:
can hayırlı olsun sonunda aldın demek güle güle bin.valal imrendim sana benimde gozum var RR da
Teşekkür ederim Selim.
İnşallah sende en kısa zamanda bir tane alırsın. Gerçekten güzel makina. Hele kırmızısı bir başka güzel.
En geç 15 güne kadar ehliyet geliyor. Görüştüğümüzde RR'ı bol bol inceleme fırsatımız olur.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Arkadaşlar ben Adana dayım ve istanbuldan getirttim.Sağolsun burda bir dostum yardımcı oldu. Kanuni bayiinden alıp yolladı ama nerden aldı bilemiyorum. 20 YTL ye yolladı bana 10 YTL de kargo parası verdim. Ama şimdi 35 YTL diyorlarmış talep olunca zam geldi deyip pahalıya kakalamaya çalışıyorlar sanırım.Ben taktım o yüzden işçilik vermedim. Ancak yan çıtalarda biraz kavis olduğu için koltuğu biraz sıkıştırıyor onun içinde nikelajı bozulmasın diye prese soktum ki düzleşsin diye.Birde arkaya kaymasın diye yan çıtalara dayanması için parça kaynattım. bunların hiçbirine para vermedim çünkü kendim yaptım. yani bana maliyeti 30 YTL. Yer istanbul siz daha koılay bulabilirsiniz ozellikle istanbuldaki arkadaşlar. Kanuni Seyhan sisiy barı.Yalnız takım olarakta satıyorlar yani artçının ayak basacağı yer falan onları alıp ta atmayın. 4 parça . Sağ ve sol yan çıta arka koltuk ve montaj yapıldığı U şeklindeki dayanak o kadar.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Can.' Alıntı:
Teşekkür ederim Selim.
İnşallah sende en kısa zamanda bir tane alırsın. Gerçekten güzel makina. Hele kırmızısı bir başka güzel.
En geç 15 güne kadar ehliyet geliyor. Görüştüğümüzde RR'ı bol bol inceleme fırsatımız olur.



:) amin :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
104
can sen sisybarını kaça satmayı düşünüyosun.sod 100ytl'ye aldığını sölemiş.sen 200 diyosun?bilelimde..:wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler noluyo bakım ben geldım:queen: ya sinercım ben bu arada dun fln taktırmadım yaw yanlıs okumusun sanırım:) 10 gun once aldım yanı taktırdım neyse gayette guzel onun montajı hıcte kolay degıl verdım ustaya yaptı ıste cokta saglam suphenız olmasın..locca ya eklıgımde senın msn adresın ne:mrgreen: bab sen benı ekle buyur [email protected]:cherry:
saygılar herkese...:bounce:

obkavi sanada hemen cvp verım dostum, çaglayanda murat oto dıye bı yer var aynı zamanda sanırım kanunının servısı oluyo ben pek bılmıyorum cunkı telle gorsutum hesab num. paratyı yatırdım kargoyla bıgun sonra gelcı vaktım olmadıgı ıcın gıdemedım yanı neyse fiyat 35 ytl aslında 20 ytl ye alcaktım ama ıpneler zam fln geldı dedıler... nerdemı taktırdım :queen: nerde olcak servıste:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çıldırtan Kavrama Problemi ??

Selamlar Arkadaşlar,

Artık bu kavrama olayı bende obsesyon haline geldi herhelde ama benim ruh halimin Motomax ya da teknik servislerinin çok umrunda olmadığı belli. En iyi servisimiz dedikleri adamlara gidip randevu alıyorsun bir hafta sonrasına, bir hafta sonra gidince de aynı serviste başka bir usta "Aaa bana söylemediler, şimdi çok yoğunum bir hafta sonra sabahtan gel" deyip sallıyor da sallıyor. E tabi onlar salladıkça bizim midemiz bulanıyor zaman uzadıkça sinirler geriliyor.

Biz motomax' ısrarla motorumuzu sevdiğimizi ama bir aydan fazla bir zamandır da teknik yardım alamadığımızı ve oyalandırıldığımızı belirtiyoruz, onlar da herhalde Allah bu adamlara peygamber sabrı vermiş az da biz oyalayalım diyorlar ama artık kasmaya başladılar.

Forumda aynı motoru kullanan diğer arkadaşların da muzdarip olduğu bu üretim hatasını kısa zamanda telafi etmezlerse sanırım iş Motomax'la avukatlık olmaya kadar gidecek ve tüketici hakları konusunun bu kadar hassas ve önemli olduğu bu dönemlerde sanırım adalet de haklıyı haksızı ayırmakta çok zorlanmayacaktır.

Tabi benim kafamda sissy barlar yeni koltukların planları uçuşurken bu denli motor aşığı ve hala ısrarla motorunu sevdiğini söyleyen bir son kullanıcıyı motomax olarak üzmeyeceklerini ve derdimize derman bulacaklarını umuyorum, yada umarak kendimi kandırıyorum.

İyi Seyirler, Herşeye Rağmen...
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
selase' Alıntı:
can sen sisybarını kaça satmayı düşünüyosun.sod 100ytl'ye aldığını sölemiş.sen 200 diyosun?bilelimde..:wiinkk:
Arkadaşım SOD benim abim olur ve hayatta en sevmediğim şeyde yalandır.
200YTL.ye aldım ve SOD yani abimde o fiyata aldı. 100 YTL demiş olamaz anlayacağınız. Bunu fiyat kırmak için söylüyorsan ayıp ediyorsun. Bu şekilde beni yalancı durumuna düşürmeye çalışmanı da kınıyorum.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
74
arkadaşlar CBR 125 R ını bugün sattım ve SL 150 siparişi verdim hatta kapora bile verdim ama iyimi ettim yoksa kötümü bilmiyorum 125 CBR la rahat edemedim ben malum boy 185 cm =)
motorum görünümü baya bi hoş kimi arkadaş attan inip eşeğe binmek gibi bi tabir kullanıyor ama ben pek öyle olduğunu sanmıyorum bu topic tekilerin hemen hepsi SL 150 kullanıcısı...
Bana siz ne dersiniz? sizce iyi mi yaptım ben?
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
UnSpokeN' Alıntı:
arkadaşlar CBR 125 R ını bugün sattım ve SL 150 siparişi verdim hatta kapora bile verdim ama iyimi ettim yoksa kötümü bilmiyorum 125 CBR la rahat edemedim ben malum boy 185 cm =)
motorum görünümü baya bi hoş kimi arkadaş attan inip eşeğe binmek gibi bi tabir kullanıyor ama ben pek öyle olduğunu sanmıyorum bu topic tekilerin hemen hepsi SL 150 kullanıcısı...
Bana siz ne dersiniz? sizce iyi mi yaptım ben?
CBR 125 ebat olarak çok küçük. Mobilet gibi tabi ebat olarak kalite olarak değil.
SL CBR 125 den daha heybetli ve güzel tabi görüntü olarak. Sadece SL'den Honda kalitesini bekleme onun harici memnun kalırsın. Tabi almadan önce topiği iyi oku. SL'in bazı kronik sorunları var alınca şaşırma. Neler olduğunu bilerek al.
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
selase bu formda daha önceki mesajlarımda yazdığım ve birebir arkadaşlarlada bi cok kez konuştuğumuz gibi benim sisy bar a 200ytl ödedim ama önceki mesajları okursan aynı sisy i can ın daha ucuza bulduğunu aynı mesajda belirtiyorum sadece 100 ün yanina $ koymayı unutmuşum yani biz can ile 50 ytl daha pahalıya almışız...
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
resim diyorum arkadaşlar SoD !!!!! NASIL GÖNDERECEĞİM?

Gönderemiyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
Dün akşam 19:30 sularında (reklam olmasın diye ismini vermediğim) Üsküdar daki bi bayiden SL 150'mi aldık. Taahhüt ettikleri gibi plaka ve ruhsat işini halledememişler. Bugün kargo ile gönderecekler. Motor sürmeyi bilen bi arkadaşım eve kadar getirdi saolsun. Ama bende kask yok, ehliyet ikimizde de yok, ruhsat yok, plaka yok ve köprü geçecez... Polislere davetiye olduk. Köprüye 300m kala kaza olmuş aracın teki birini ezmiş. Ortalık polis kaynıyo ve trafik felç. Bazı araçlar plakasız olduğumuzu görünce bize yardım ettiler. :) Şurdan kaç burdan git diye. Burdna hepsine teşekkürler:rendeer:

Şimdi merak ettiğim bişiy var. Motorun ne çantalarından ne de başka bi yerinden ne bi anahtar, ne bi tornavida hiç mi bişiy çıkmaz yaw? Yaw bilgisayar parçası alıyosunuz yanında tornavida veriyo adamlar, motorlu araç alıyruz yani bana ilginç geldi. Bilmediğim bişiy varsa lütfen bilgilendirin beni arkadaşlar...:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok yok bilmediğin bişey değil, normal şartlarda çantaların birinde ufak bir takım çantası olması lazım, içinde birkaç açık ağazlı anahtar, buji anahtarı tornavida falan var, zor zamanda iş görür yani. Bayide kalmıştır arayıp iste :mrgreen:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
aitho' Alıntı:
Yok yok bilmediğin bişey değil, normal şartlarda çantaların birinde ufak bir takım çantası olması lazım, içinde birkaç açık ağazlı anahtar, buji anahtarı tornavida falan var, zor zamanda iş görür yani. Bayide kalmıştır arayıp iste :mrgreen:

Teşekkürler aito. Tabi yani alet çantasız motorlu araç mı olur :p Bayi bugün palaka ve ruhsatla birlikte göndersin en iyisi. Daha plakamın ne olduğunu bile bilmiyorum. :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siner' Alıntı:
Teşekkürler aito. Tabi yani alet çantasız motorlu araç mı olur :p Bayi bugün palaka ve ruhsatla birlikte göndersin en iyisi. Daha plakamın ne olduğunu bile bilmiyorum. :mrgreen:
arkaadasım motorun sağ tarafındaki kapağının içinde(selenin hemen altındaki) anahtar takımının yeri var.cantda değilse orada olabilir bence bi kontrol et.gerci anormal dandik bir anahtar takımı ama iş goruyor.hayırı olsun bu arada.kazasız beelsız kullanırsın inşallah.aidikurta bilgilerini evrdinmi sl 150 fun club için.?
tekrar hayırlı olsun.

aitho' Alıntı:
Selamlar Arkadaşlar,

Artık bu kavrama olayı bende obsesyon haline geldi herhelde ama benim ruh halimin Motomax ya da teknik servislerinin çok umrunda olmadığı belli. En iyi servisimiz dedikleri adamlara gidip randevu alıyorsun bir hafta sonrasına, bir hafta sonra gidince de aynı serviste başka bir usta "Aaa bana söylemediler, şimdi çok yoğunum bir hafta sonra sabahtan gel" deyip sallıyor da sallıyor. E tabi onlar salladıkça bizim midemiz bulanıyor zaman uzadıkça sinirler geriliyor.

Biz motomax' ısrarla motorumuzu sevdiğimizi ama bir aydan fazla bir zamandır da teknik yardım alamadığımızı ve oyalandırıldığımızı belirtiyoruz, onlar da herhalde Allah bu adamlara peygamber sabrı vermiş az da biz oyalayalım diyorlar ama artık kasmaya başladılar.

Forumda aynı motoru kullanan diğer arkadaşların da muzdarip olduğu bu üretim hatasını kısa zamanda telafi etmezlerse sanırım iş Motomax'la avukatlık olmaya kadar gidecek ve tüketici hakları konusunun bu kadar hassas ve önemli olduğu bu dönemlerde sanırım adalet de haklıyı haksızı ayırmakta çok zorlanmayacaktır.

Tabi benim kafamda sissy barlar yeni koltukların planları uçuşurken bu denli motor aşığı ve hala ısrarla motorunu sevdiğini söyleyen bir son kullanıcıyı motomax olarak üzmeyeceklerini ve derdimize derman bulacaklarını umuyorum, yada umarak kendimi kandırıyorum.

İyi Seyirler, Herşeye Rağmen...
sana tamamen katılıyorum kulaktan dolma ve ''bunlar da olur sonucta ucuz motorlar gibi ıvır zıvırlardan bıktım''
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Locco Kardeş bu kavrama olayı alaşağı edilebilecek bir problem değil mi? :pale: kavrama sorunu hakikaten ayyuğa çıkmış.. bu arada bahçelievlerde tekay suzuki var arkadaşlar oldukça ii bi servis hem de motomax bayisi.. haberiniz olsun denedinz mi bilmiyorum ama denemediyseniz bi bakın derim:cat: ... bu arada ramak kaldı ya keeway sl150 ya da zealsun cruiser... tavsiyeniz nedir arkadaşlar?:silent: :silent: :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst