Obkavi iyi fikir ama ben ehliyetsizlik nedeni ile katılamayacağım.obkavi' Alıntı:Arkadaşlar sanırım önümüzdeki hafta sonu hava açacak, bi ufak gezinti ayarlayalım. sohbet ederim
Eğer sığdıracak yer bulursan neden takılmasın. Ban de düşünüyorum sadece sis farları ve takacağım diğer aksesuarlar için. Ayrıca 4'lü flaşör düğmesi ve tertibatı da yapacağım ve sis farlarına da şöyle ayarcı bir düğme ayarlayayım diyorum. Bende sis farı taktım Amerikan polis motorlarının sis farları gibi duruyor. Küçük bir HD. oldu sanki makina (ya da benim gönlümde öyle) yarın - öbürgün fotolarını çekip yollayayım bakalım beğenecek misiniz.obkavi' Alıntı:Ya Buna İkİncİ Bİr AkÜ Takilmiyomu ?
Evet, Regal-Raptor sahipleri muhtemelen pazar günü muhtemelen 12.30 saati civarında muhtemelen Bostancı Beer's'da toplanıyorlar.Ve bu buluşmada bizi de aralarında görme fikrine sıcak bakıyorlar. Fikirlerimiz nelerdir?demonicdreams' Alıntı:Bu kadar teknik yorumların arasına buluşmayla ilgili yazı yazmak istemezdim ama....
Ben pazar günü geleceğimi söyledim. Niyetli başka adamlarda var ne güzel. Tek sorunumuz birinin çıkıp "şu saatte falanca yerde" dememesi...
Anadolu bilmem, o yüzden yeri başka biri söylesin. Hatta söylemesin, Bostancı Beers dediğiniz yere gidelim. Ama sabah 10'da değil tabii ki. Kahvaltı ya da piknik değil, çay kahve içmeye gidiyoruz. O yüzden diyorum ki;
Pazar günü saat 12:30'da Bostancı Beers'tayız.
Peki bana ne oluyoda kafama göre karar veriyorum? Onu da şöyl izah etmeye çalışacağım; Cuma gecesi bitmek üzere, zaman daralıyor, bir yerde mutabık kalmamız gerekiyor ve ben lapbadanak dalıyorum. İtirazı olan varsa hemen etsin ki millete ulaşma derdimiz minimumda kalsın. İtiraz eden yoksa yukarıdaki ilan geçerlidir. Keeway'cileri toplama işi bunu okuyan ilk keeway'linin eline kalmıştır. İlgisiz davrananın canı çıksın
gecmiş olsun ucuz atlaşmısın şansın varmış bizler değişiklik yapıyoruz ama hesaplamadan ucuz mal dahi olsa güvenlik hesapları ayrıdır ayağı civata kesen arkadaşlar bari bir müşür yapsın ayak acıken marş basmasın bence .Hammer' Alıntı:Yan ayağın kendi kendine kapanması sorununu ben de coğunuz gibi civatayı kısaltarak halletmiştim.
Yalnız yine de uyarmak istedim.Önceki halinde yaylı mekanizma tam görev yaptığı için motoru düz konuma getirdiğinizde ayak kendiliğinden kapanıyordu.
Artık açık unutmayıp kendimizin kapaması gerekiyor.
Şimdi durduk yerde ne alaka diyenler varsa dün ayağı açık unutup gittiğim için neredeyse çakılıyordum biraz korkuttu da :cyclopsan o yüzden arkadaşlarla paylaşayım kulağa küpe olsun istedim.
ceko35' Alıntı:Arkadaşlar.. şimdiden soyliyeyim.. özellikle istanbul ve çevresinde oturan dostlar...
HAZİRAN BAŞI EHLİYET ISLATMA PARTİSİ yapılacaktır... buradaki tüm SL ci dostlar ehliyeti olan olmayan, malum şu anda ehliyetsizler pek dolaşamıyoruz ceza yememek için ama sabırlar tükenmek üzere... Bu nedenle haziran başında keeway çetesi ve diger arkadaşlar, buluşup acık havada kurtlarımızı dökelim, fikirlerimizi tecrubelerimizi paylaşalım.. harika ve buyuk bi organizasyon olucak.. en azından 30 ila 50 keewayci toplanmasını bekliyorum :cat:
zeda3000' Alıntı:Ceko35 : Ben daha gecen hafta kaza yaptim su anda motorumda bir cizik bile olmamasinin tek sebebi koruma demiridir. Hiz isitiyorsan al benim gibi disli degistir subap ayarla 120 vuruyor zorlanmadan.Korumayi artir , indirme derim.Egzozun sadece on filtre kapagini cikar daha fazla iceri gitme.Cunku egzozlar buyuk capli ve hava girdigi gibi cikar motorundan basinc kaybeden motorda cekis olmaz yayilir kalirsin yolda.
Bugun motor bakimdan cikiyor 3 gundur ugrasiyorlardi.Bakalim ne oldu motoruma cok merak ediyorum.Butun degisiklikler olursa bayagi hizlanmis olacak.Size mutlaka haber verecem.Hiz isteyenler icin motorumla oynama istemiyorum diyorsaniz.20 ytl ye yuksek avansli 12000 ornegin beyin alin takin.5. viteste 120 gorursunuz kesin.
snrtrt' Alıntı:dikaatttttttt dikkaatttttt
ayrıca önemli bi konu daha var sizlerle paylaşmak istediğim
sarı tehlike:
eminönün de 2 taksici DALLAMA beni sıkıştırdılar kaskla kafa atıcaktım ama sonra ölür mölür dedim atmadım ... bizler sürekli gezi düzenliyoruz ama arada protesto turlarıda atmamız gerekicek bence yoksa istanbul trafiğinde her an üzücü bi olayla karşılaşabiliriz![]()