Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
ersin gerçekten sağol:rendeer:

sabır konusunda beni anladığına sevindim ve iyi tespit :)

biraz beklemeyi uygun görüyorum bende bu arada şubatta fuar var acaba fuarda bize ekmek çıkar mı ?
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
peyami, bikac satir yukarda zaten acikladim ben dusuncelerimi, tecrubelerimi..

caracal, bende sana beklemeni, para biriktirmeni ve sl150 yerine 250lik v motor birsey almanı öneririm.. ama o dedigin "tutku" yokmu... işte o herseyi degistiriyor. insan sabırsızlanıyor, hemen olsun istiyor, bekleyemiyor.. bende öyleydim şu an anlayabiliyorum hislerini.. sen bilirsin dostum sonucta son karar senin.. iki kişi sana benzer öneriler getirdik ama önemli olan senin ne yapmak istediğin.. kararın ne olursa olsun, hayırlı olsun..

ersin polat arkadaşım burada ki en önemli soru benim için hiç motor deneyimim yok, kimsenin sıkmak istemen ama..
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
peyami, sıkmak degil aynı soruya cevap yazmistim ondan yukarda anlattım dedim.. her ne kadar genel görüş "ybr veya cbf le basla" olsada bence 250lik motorlada baslanabilir. sonucta bu aletler cruiser. ayrica aklı basındaysan sorun olmaz. dengesizsen 150liklede başına iş açabilirsin.. benim kişisel görüşüm cruiser istiyorsanız 150cc bir çin malı almaktansa biraz daha sabredip üstüne koyup 250 cc bir japon almanız yönünde..

carasal, fuarda 2.el satışlarda oluyor bakmakta fayda var.
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
peyami 250 bütçen nedir? eğer lc 250 alabiliyosan tavsiye ederim bi de onu incele. Benim ilk motorum lc 250 daha öncede kullanmıştım motor ama vitesiz honda kinetx falan sukutır tarzı motrları kullandım bir kaç seferde java deneyimim olmuştu çocukken. motoru aldığımda sıkıntı çekmedim değil ama 1 hafta sonra vitesli ve ağır motora alışıyosun yani biraz alışma evresi sıkıntılı geçer. ama bu pantolon değil öyle alıyım bidaha ki aya yenisini alıyım diyemiyosun aldın mı kalıyo :D en azından bi 250 çift silndir v alabilirsin
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
309
peyami 250 bütçen nedir? eğer lc 250 alabiliyosan tavsiye ederim bi de onu incele. Benim ilk motorum lc 250 daha öncede kullanmıştım motor ama vitesiz honda kinetx falan sukutır tarzı motrları kullandım bir kaç seferde java deneyimim olmuştu çocukken. motoru aldığımda sıkıntı çekmedim değil ama 1 hafta sonra vitesli ve ağır motora alışıyosun yani biraz alışma evresi sıkıntılı geçer. ama bu pantolon değil öyle alıyım bidaha ki aya yenisini alıyım diyemiyosun aldın mı kalıyo :D en azından bi 250 çift silndir v alabilirsin
lc 250 sanırım suziki sahibinden com bakınca vl 250 var. ama bütçemi bayağı aşar. ben bu iş 2000 tl civarı para ayrıldım. önerilerinize her zaman açığım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:55 ----------

peyami, sıkmak degil aynı soruya cevap yazmistim ondan yukarda anlattım dedim.. her ne kadar genel görüş "ybr veya cbf le basla" olsada bence 250lik motorlada baslanabilir. sonucta bu aletler cruiser. ayrica aklı basındaysan sorun olmaz. dengesizsen 150liklede başına iş açabilirsin.. benim kişisel görüşüm cruiser istiyorsanız 150cc bir çin malı almaktansa biraz daha sabredip üstüne koyup 250 cc bir japon almanız yönünde..

carasal, fuarda 2.el satışlarda oluyor bakmakta fayda var.
ilginize ve alakanıza teşekkür ederim
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
yok abi keeway landcruiser 250 suzuki değil. ikinci elleri için ortalama 3 bin diyebilirz sanrım.
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
ersinpolat günaydınlar

keeway sl150 için sisy bar nerden temin edebiliriz

sisy barlar oldukça pahalı görünüyor bende internetteki fiyatlara değmez

var mı bilgin?:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:14 ----------

ersinpolat günaydınlar

keeway sl150 için sisy bar nerden temin edebiliriz

sisy barlar oldukça pahalı görünüyor bende internetteki fiyatlara değmez

var mı bilgin?:cat:

kimsenin bilgisi yok mu? bea:pale:
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
hafta sonu bakınıcam teşekkürler :rendeer:

bu arada seninlinde sisy bar sen nerden temin ettin ayrıca motoru neden satıyorsun?
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
hafta sonu bakınıcam teşekkürler :rendeer:

bu arada seninlinde sisy bar sen nerden temin ettin ayrıca motoru neden satıyorsun?

sisybarı motoru aldığım bayi getirdi fazilet motorsiklet yamaha gebze bayi netten numarasını al bir sor istersen sanırım onlarda istanbuldan biryerlerden alıyorlar.Motoru satma nedenim şu:uygun fiyatlı bir honda shadow buldum onu alıcam tarz aynı kalmak suretiyle hacim büyütüyorum belki ilerde 750cc ninde üzerine çıkarım.
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
bende yeni aldım aslında neyse kulağıma küpe olsun almak isteyen olursa senin motor temiz görünüyor ve yeni de

neyse bilgi için teşekkür ederim,:rendeer:

istediğin fiyata satmanı umarım...
 
Katılım
10 Kas 2009
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar. yan kapakları sirkecide doğu bankın arka sokağında motorcularda bulunuyor. kapak 45 tl nikelaj kapağı 15 tl yanı takımı 60 (tek tarafı). bende motorumu satılığa koydum takasa da açığım gv 250 veya kawasaki 450 ile olabilir. satma sebebimde anladığınız gibi motor hacmini büyütmek. bu tarz motora yaklaşık 4 aydır bınıyorum ve hoşuma gıttı. onceden mz 251 kullanıyordum fakat tarz değişti onun için en ufağından başlamalıyım dedım ve sl 150 aldım ama keşke daha buyuk alsaydım diyecek duruma geldim. ilgilenen arkadaşlar varsa 0545 651 7935 nolu telefondan veya [email protected] dan ulaşabilirsiniz. motor ile detayları http://www.sahibinden.com/fiyat_dustuuuuu_sl_150_harika_makina-74WQQaXQQ19588410WQQpXQQdisplayitem buradan bakabilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor Alacağım...

Merhabalar arkadaşlar, motor forumlarının en ateşli ve geniş kapsamlı tartışmalarının olduğu, ve bir o kadar da bilgili, tecrübeleri arkadaşların bulunduğu bu foruma yeni üye oldum sayılır. Yakınlarda Keeway SL almayı düşünüyorum, uzun da araştırma yaptım ancak diğer modellere ve gezdiğim onlarca forumda şöyle bir durum var; Keeway, Monero, Bisan, Borelli gibi markaların motorlarının aynı fabrikadan ( Xinling ) çıktığı ve sonuçta hepsinin Çin malı olduğu söyleniyor birçok yerde. Ben de bu spekülasyonlar üzerine fiyat ve model araştırmamı genişlettim, Monero, Bisan ve Borelli'nin V motorlu modeli CMX250A gibi bir ismi var ve Keeway'in Supershadow, Keeway SL fiyatında neredeyse. Sizce bu motorlardan hangisi daha idare edicidir, bakımlarını yaptıkça uzun vadelidir ?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Keeway'in Supershadow'u, bisan ve moneronun v motorlusu artık ülkemizde 0 olarak satılmıyor
superlight 4500 tl olmuş, 3000 tl ye satılıyordu halbuki, yazıklar olsun
geriye kaldı borelli, arkasındaki firma son motorlarını sattığını sahibinden.com da söylüyor, 3000 tl idi o motorlar, şimdi 3600 isteniyor
mondial mct ve ramzey 250cc zam yapmadılar, onları da araştırabilirsin
bütçeni belirtseydin daha iyi yorumlar alırdın ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ocak 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2.El almayı düşünüyorum, bütçem ilk anda 3000 TL civarı, kalan paraya da aldığım motorsiklete lastik, yağ, zincir, buji, akü gibi ciddi gereçleri alacağım...Yanıtınız için çok teşekkürler ben de bunlardan korkuyordum daha da aydınlanmış oldum. Son günlerde hala araştırmaktayım, Kanuni de gözüme takıldı, Caracal modeli SL'ya benziyor deniliyor, yedek parçası vs. de bulunabiliyormuş, bolmuş, Tiger modeli de aynı şekilde ama gönül bu Keeway'e kaptırdım mı başkasına bakılamıyor şeklinden midir şemalinden midir bilmiyorum =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst