Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
78
Sa ne zamandır beri topici takip ediyorum (korsan) yazayım dedim.

Ben 1 ay önce keeway 150 aldım ve ozamandan bu yana kullanıyorum.
Bazı sorunlarım var oda dikkate alınacak bişey değil

Resimleri:

stagflasyon1729.jpg


stagflasyon1730.jpg


stagflasyon1731.jpg


stagflasyon1732.jpg


stagflasyon1733.jpg


stagflasyon1734.jpg


stagflasyon1735.jpg



Motorum nasıl sizce ?
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
78
Teşekkürler Sağ aynam yok kırıldı zaten motor garajda yatıyor yazın çıkarttınmı damla ayna düşünüyorum dönüşlerde herkes zorlar diyor ama daha bi zorluğunu bi görmedim gayet rahat.
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
11
arkadaşlar muhabbete ortadan dalmış gibi olmayayım ama bilgisi olan arkadaşlardan bir konuda yardım talebim olacak:İzmit'te tanıdık bildik bir usta tavsiye edecek olan var mı?Bir de İzmit'te sissy bar nerede taktırabilirim?SELAMLAR
 
Katılım
27 Kas 2009
Mesajlar
1
Herkeze merhabalar,

Öncelikle sağlık ve huzur dolu bir bayram geçirmenizi dilerim.Sizden ricam keeway parca ve aksesuarlarını İstanbulda nereden temin edebilirim.
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
arkadaşlar muhabbete ortadan dalmış gibi olmayayım ama bilgisi olan arkadaşlardan bir konuda yardım talebim olacak:İzmit'te tanıdık bildik bir usta tavsiye edecek olan var mı?Bir de İzmit'te sissy bar nerede taktırabilirim?SELAMLAR

ben gebzede oturuyorum gelebilirsen gebzede servis mevcut ayrıca bahsettiğim servis bana sisybarda getirdi bende taktım motoruma.
Fazilet motorsiklet aynı zamanda yamaha satış ve servisi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------

asbarinin sorusunu tekrarlmak istiyorum ama sesimizi duyan yok sanırım:salut:

carsvegas motor arıyordun aldınmı motor,almadıysan bende sl 2009 modeli var düşünürsen .
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
78
valla bi direksiyon :D var gözüktüğü gibi şimdi ise t direksiyon kuyruk kesimi manetleri değiştircem arka teker 150 olacak süper olacak :D onu bi yapayım atarım resimleri
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
Kullandığımız 2 teker, harika bir makine. Markası, özelliği, tarzı ne olursa olsun. Motorcu, motoruna bakar, kontrol eder, çocuğu gibi sevgilisi gibi okşar. Sıkıntısı nedir bilir, giderir.
Kimisi motorculara bencil der, tekil düşünür der, kimisi dövmeleri var diye acaip bakar, kimisi kıskanır çamur atar vs vs.
Bu aleti severek, isteyerek, bütünleşerek biniyorsanız, motorunuz sorun çıkarmaz. Her sürüşten sonra motorunun bakımını yap, yaz ve kışa girerken motor yağını değiştir, önceden sorun çıkartabilecek, yolda bırakabilecek parçaların yedeğini taşı.(bir arkadaş debriyaj teli için önermişti), çeşitli aparatlarla seni en yakın merkeze götürecek şekilde boş zamanlarında yap veya birkaç arkadaş yapın ve yedeğinizde taşıyın. Motorcuyum diyen motorun nerelerden sorun çıkaracağını bilir. Herkesin evinde ufak çaplı bir atölyesi vardır.
Ben 2006 Nisan ayından beri kullanıyorum, hiçbir parçası değişmedi, hiçbir parçası kırılmadı yapışmadı, hiç yolda kalmadım, Ege-Akdeniz turu (3300 km) yaptım, sorun yaşamadım. Vibrasyon olacaktır, ellerin uyuşacaktır, belin, omuzların sızlayacaktır. Olmalı bunlar, rüzgar sende, kuş sesleri sende, orman havası sende, ç,çek kokuları sende, motorunun sesi sende, kontrol sende, daha ne istenir. Özgürlük bu değilmi.
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356


buyrun beyler bosna hersekten bir superlight alet benim değil burda motor bakarken resmini gördüm custom çok temiz yanılmıyosam fiyatıda 2000 falan dı göremedik yurdumuzda böyle şeyler yapamadıkk alamadık. bence çok başarılı bi çalışma olmuş gerçekten çok hoşuma gitti
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
218
zannediyorum sadece koltuk dizaynını değiştirmiş ama çok fantastik olmuş:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

valla bi direksiyon :D var gözüktüğü gibi şimdi ise t direksiyon kuyruk kesimi manetleri değiştircem arka teker 150 olacak süper olacak :D onu bi yapayım atarım resimleri

bende mi alsam napsam bitane etkileniyorum bakarken:)
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
12


buyrun beyler bosna hersekten bir superlight alet benim değil burda motor bakarken resmini gördüm custom çok temiz yanılmıyosam fiyatıda 2000 falan dı göremedik yurdumuzda böyle şeyler yapamadıkk alamadık. bence çok başarılı bi çalışma olmuş gerçekten çok hoşuma gitti

arkadaşlar motrda gözüken yuvarlak kapak var ya ondan lazım bide keewaye uyacak ufak şirin bi ön far arıyorum varmı bilginiz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:36 ----------

farı değiştireceğim motorum keewaya uygun far arıyorum yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
21 Ara 2009
Mesajlar
1
Güvenli Bir Servis Arayışı

Merhaba Arkadaşlar.
Bende 2 hafta önce ikinci el bir Keeway SL 150 motor aldım. Motor oldukça bakımlı. Ancak bir kaç sorun var almadan önce bunlardan haberdardım. Sıralamak gerekirse.
1- Sinyalizasyon sistemi: Sağ sinyal sürekli yanıyor, bu da yolda zorluklar çıkarıyor. Sol sinyal yanmıyor (Ampul sağlam). Bazen ikisi bir yanıyor, bazen sol sinyal sönmüyor, sağ sinyal bazen yanmakla yanmamak arasında kararsız kalıyor :)
2-Eksozdan zarlama sesi geliyor: Muhtemelen içindeki susturucunun bir kenarı kaynak yerinden koptu.
3- Öksürme: Hız yaptığımda genelde motor öksürüyor (Gıcık olmuş olabilir :)
4- Jikleyi en üst seviyeye aldığımda motor stop ediyor bu nedenle orta da kullanıyorum, muhtemelen de motorun öksürmesi jikleden dolayı.
5- Benzin musluk Anahtarı: Jiklenin üstünde bulunan benzin musluğunu yukarı kaldırsamda, aşağı indirsemde motor çalışıyor. Bunun bildiğim kadarı ile yukarı konumda iken motora benzin akışını durdurması gerekli ama olmuyor.

Bu 5 sorunumu anadolu yakasında çözebileceğim iyi bir usta yada servis var mı, keeway servisleri ile ilgili çok fazla şikayet yazısı okudum bu nedenle servisler konusunda çekinceliyim. Şu an motor en azından yürüyo, servise götürdüğümde hem motor iyice ölücek hemde boşa para vericem. Bu konuda yardımlarınızı beklerim arkadaşlar. Artık motoruma sorunsuz binmek istiyorum :(
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Merhaba Arkadaşlar.
Bende 2 hafta önce ikinci el bir Keeway SL 150 motor aldım. Motor oldukça bakımlı. Ancak bir kaç sorun var almadan önce bunlardan haberdardım. Sıralamak gerekirse.
1- Sinyalizasyon sistemi: Sağ sinyal sürekli yanıyor, bu da yolda zorluklar çıkarıyor. Sol sinyal yanmıyor (Ampul sağlam). Bazen ikisi bir yanıyor, bazen sol sinyal sönmüyor, sağ sinyal bazen yanmakla yanmamak arasında kararsız kalıyor :)
2-Eksozdan zarlama sesi geliyor: Muhtemelen içindeki susturucunun bir kenarı kaynak yerinden koptu.
3- Öksürme: Hız yaptığımda genelde motor öksürüyor (Gıcık olmuş olabilir :)
4- Jikleyi en üst seviyeye aldığımda motor stop ediyor bu nedenle orta da kullanıyorum, muhtemelen de motorun öksürmesi jikleden dolayı.
5- Benzin musluk Anahtarı: Jiklenin üstünde bulunan benzin musluğunu
yukarı kaldırsamda, aşağı indirsemde motor çalışıyor. Bunun bildiğim kadarı ile yukarı konumda iken motora benzin akışını durdurması gerekli ama olmuyor.

Bu 5 sorunumu anadolu yakasında çözebileceğim iyi bir usta yada servis var mı, keeway servisleri ile ilgili çok fazla şikayet yazısı okudum bu nedenle servisler konusunda çekinceliyim. Şu an motor en azından yürüyo, servise götürdüğümde hem motor iyice ölücek hemde boşa para vericem. Bu konuda yardımlarınızı beklerim arkadaşlar. Artık motoruma sorunsuz binmek istiyorum :(


öncelikle hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürüşler nasib etsin. jikleyi yarım açık kullanıyorum yazmışsın o şekilde sürmüyorsundur umarım jikleyi açık unutup sürme öksürme ondan oluyordur büyük ihtimalle. bende de şöyle bi sorun var jikleyi açarken ufak bi gaz veriyorum vermessem bendede stop ediyor o sorun neden kaynaklanıyor bilmiyorum yani sorun mu onuda bilmiyorum daha önce ben motorun soğuk olmasına yormuştum bunu jikleyi gazla çevirince açılıyor tecrübeli sl kullanıcıları aydınlatıcaktır... bizim landcruiser başlığı ölmüş kimse konuşmuyo kendim yazıp duruyorum :queen::queen::queen::queen::queen:

2. benzin musluğu ile alakalı, bendede landcruiser var musluk yukardayken açık aşağı konumda rezerve yana doğruyken kapalı konumda muhtemelen sende de aynı konumdadır yukarı konumda kullanki benzinin bittiğinde rezerveye geçebilesin ve 50 km yakın yol yapma şansın olsun ben bir sefer rezervede unutmuşum ve 100 metre itmek zorunda kaldım motoru :pr: yokuş aşağı binerek gittim ki o 300 metreye yakındı :bounce:

egzosla alakalı sorun içinde, sesin tam olarak nerden geldiğinden emin olmalısın belki vidalar gevşemiş ve titreme yapıyrdur mesela bendede yüksek devirde geliyor plakalıktan fara sürtüyor ve titreme yapıyor çekilmez bir ses oluyor.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Merhaba Arkadaşlar.
Bende 2 hafta önce ikinci el bir Keeway SL 150 motor aldım. Motor oldukça bakımlı. Ancak bir kaç sorun var almadan önce bunlardan haberdardım. Sıralamak gerekirse.
1- Sinyalizasyon sistemi: Sağ sinyal sürekli yanıyor, bu da yolda zorluklar çıkarıyor. Sol sinyal yanmıyor (Ampul sağlam). Bazen ikisi bir yanıyor, bazen sol sinyal sönmüyor, sağ sinyal bazen yanmakla yanmamak arasında kararsız kalıyor :)
2-Eksozdan zarlama sesi geliyor: Muhtemelen içindeki susturucunun bir kenarı kaynak yerinden koptu.
3- Öksürme: Hız yaptığımda genelde motor öksürüyor (Gıcık olmuş olabilir :)
4- Jikleyi en üst seviyeye aldığımda motor stop ediyor bu nedenle orta da kullanıyorum, muhtemelen de motorun öksürmesi jikleden dolayı.
5- Benzin musluk Anahtarı: Jiklenin üstünde bulunan benzin musluğunu yukarı kaldırsamda, aşağı indirsemde motor çalışıyor. Bunun bildiğim kadarı ile yukarı konumda iken motora benzin akışını durdurması gerekli ama olmuyor.

Bu 5 sorunumu anadolu yakasında çözebileceğim iyi bir usta yada servis var mı, keeway servisleri ile ilgili çok fazla şikayet yazısı okudum bu nedenle servisler konusunda çekinceliyim. Şu an motor en azından yürüyo, servise götürdüğümde hem motor iyice ölücek hemde boşa para vericem. Bu konuda yardımlarınızı beklerim arkadaşlar. Artık motoruma sorunsuz binmek istiyorum :(


benzin muslugu yanda olsada calisir zaten motor.. ama bi 20-30 metre gidince stop eder.. yada 35-40 sn calisip stop eder.. uskudarda ferhat usta var.. ben sana onu tavsiye ediyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst