Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
42
selam aranıza yeni katildm daha once modial bı scooter ım vardı sımdı cruser tarzı bı motor arıyorum ve sl150 de karar verdım gıbı ancak gecen ılk defa 250 mct ye bındım artcı olarak ve 60 70 de bıle gıderken egsoz tarafındakı ayaklıkta cıddı bı tıtresım vardı bu sl de de mevcut mu yanı bu tarz motorların hepsınde olan bı tıtresım mı? sadece keyıf ıcın alıyorum gezmek hız yapmak amaclı deıl ancak arkada oturanı da dusunmem gerekıyor. yardımcı olurmusunz kaafam karıstı bazısı oluyoruz tas dokuyoruz falan dıo bazısı ıse yok dıo yok dıenler o kadar tıtresımı kabul edenler mı bunu cozemedım?

sunun cevabını alamasam da sl150 yı alacam ıns super bır goruntusu var cunku herkes kendıne dıkkat etsın yol da bı suru ınsana benzeyenlerden var:silent:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
selam aranıza yeni katildm daha once modial bı scooter ım vardı sımdı cruser tarzı bı motor arıyorum ve sl150 de karar verdım gıbı ancak gecen ılk defa 250 mct ye bındım artcı olarak ve 60 70 de bıle gıderken egsoz tarafındakı ayaklıkta cıddı bı tıtresım vardı bu sl de de mevcut mu yanı bu tarz motorların hepsınde olan bı tıtresım mı? sadece keyıf ıcın alıyorum gezmek hız yapmak amaclı deıl ancak arkada oturanı da dusunmem gerekıyor. yardımcı olurmusunz kaafam karıstı bazısı oluyoruz tas dokuyoruz falan dıo bazısı ıse yok dıo yok dıenler o kadar tıtresımı kabul edenler mı bunu cozemedım?

sunun cevabını alamasam da sl150 yı alacam ıns super bır goruntusu var cunku herkes kendıne dıkkat etsın yol da bı suru ınsana benzeyenlerden var:silent:

slm.. arkaya sadece bir kere oturdum oda harem-uskudar arasinda 15 dk fln.. kisa bir sureydi ama artcilarimdan daha bir kisi bile "oh oh cok rahatmis harika" demedi.. =) bunun disinda titresim var ama oyle zangir zangir bir durum yok.. tabiki kendisinin bir japon olmadiginida unutmamak gerek.. ne olursa olsun ben motorumu seviyorum.. gunahiyla sevabiyla..
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
42
sag ol cevapladığın için sorumu. anlasılan bir scooter rahatlıgı yok arkadakı ıcın. peki bu fıyat ıcınlı motorlarin hepsınde aynı tıtresım mıktarı mı var yoksa sl150 onlara gore daha mı ıyı bı de bunun cevabını alabılırmıyım bıldıgın ve duydugun kadarı ıle cvap alsam bıle kafidir. sag ol tekrar
 
Katılım
12 Eki 2009
Mesajlar
9
arkadaslar yarin muayeneye gitcem bu ekzoz nasi kapatilir nasi susturulur bilgisi olan lutfen acil yardim etsin.
 
Katılım
10 Kas 2009
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar, yeni bir keeway kullanıcısını daha burda gormektesiniz. motoru sadece bir defa gördüm netten tamam budur dedim gittim aldım. aldığımada çok memnunum gerçekten diğer modellere gore perfermonsıda guzel. bu motora biraz bindikten sonra değiştiricem sahadow modelini alamk istiyorum hem motor hemde model yükseltmek biraz daha kalıteli olur.

motorun yanlarındaki panjurlardan veya herhangi bi yedek parçasını nereden bulabilirim yardımlarınız için teşekkürler.

istanbulda gezilere çıkmıyormusunuz sizlere katılayım.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
merhaba arkadaşlar, yeni bir keeway kullanıcısını daha burda gormektesiniz. motoru sadece bir defa gördüm netten tamam budur dedim gittim aldım. aldığımada çok memnunum gerçekten diğer modellere gore perfermonsıda guzel. bu motora biraz bindikten sonra değiştiricem sahadow modelini alamk istiyorum hem motor hemde model yükseltmek biraz daha kalıteli olur.

motorun yanlarındaki panjurlardan veya herhangi bi yedek parçasını nereden bulabilirim yardımlarınız için teşekkürler.

istanbulda gezilere çıkmıyormusunuz sizlere katılayım.

hayırl ugurlu olsun, kazasız sürüşler dilerim. yan kapaklar biraz zor bulunuyo keway servisleriin telefon numaralarını al netten, onları ara teker teker sor elinde olanıbuldugunda da hiç kaçırma gercekten zor bulunuo.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar slm,
ben yaklasık 20.000 km dir keeway sl ciyim... hala belli bi periyod dahilinde buluşmalarınız varmı...vee motoru bakıma sokuyorum , bana yeni yan cantalar,sisi bar ve egsoz gerekiyo, bilgi alabilecegım bırı varsa sevınırım.teşekkurler
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Slm hoşgeldin kardeş biz de İzmirdeniz. Biz her çarşamba 20:30'da cumhuriyet meydanında toplanıyoruz yağmur, çamur haricinde istersen sen de gel katıl gerçi sadece keewayciler olarak değil bayaa kalabalık bi grup olarak buluşuyoruz ama bizimgibi keewayciler de var gupda. Yan çanta olayını ise en iyi kahramanlarda halledersin tabiii orjinal çanta alıcam demezsen, peşin 95 e gayet güzel ve kullanışlı çantalar var.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
arkadaşlar herkese merhaba an itibari ile aranıza katılmış olmanın mutluluğunu yaşmaktayım :) yeni üyeyim ve birkçtane sorum olacak cevaplarsanız sevinirim...
bir başlangıç motoru almak istiyorum ve uzun arştırmlarım sonucu keeway 150 sl de karar kıldım...

1. kararım isabetli midir
2.motorun artık türkiyeye gelmediği doğru mu
3. parça sıkıntısı yaşanıyor mu
4.ist anadolu yakasındaki önerebileceğiniz serviler...

NOT: SATILIK TEMİZ 150 SL SAHİPLERİ SL AKMAK İSTİYORUM BİLGİLERİNİZE..

şimdiden çok teşekkür ediyorum...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
1.Bence kararın isabetli değil
2.Tekay motor getiriyor
3.Motomax süresince parça sıkıntısı yaşandı,son durum nedir bilemiyorum
4.Tekay motor' un sitesine bak (sanırım www.keeway.com.tr)
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
çok teşekkür ederim bazen 25 vrdiğin bilgler için peki ne önerirsin yaklaşık olarak bu motr işine 1500 tl ayırdım başlangıç motorum bu olmayacaksa ne olalı?
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
3
merhabalar ben balıkesir merkezden onur daha öncede yazışmalarım olmuştu uzun zamandır siteye giremiyordum.Şuan benim bir sorunum var bana yardımcı olursanız sevinirim.Sorunum ise alarm mekanizmasında bobinler yanmış sanırım bu mekanizma tamir olurmu yoksa yenisinimi almam gerekir?Almaya kalkarsam nekadar tutar.Şimdiden herkese teşekkürler.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
çok teşekkür ederim bazen 25 vrdiğin bilgler için peki ne önerirsin yaklaşık olarak bu motr işine 1500 tl ayırdım başlangıç motorum bu olmayacaksa ne olalı?

Ben keeway i 25 bin km kullandım başıma gelmeyen kalmadı başkası 30 bin kullandı hiç bişi olmadı.Alacağın motor keeway ise ve efsanenin getirdiği modeller hariç tamamen şans işi.(efsanenin getirdiği nekadar satıldı ve nasıl ayırt edersin bilemiyorum) ancak benim ozamanki aklım olsaydı ve şekline vurulmasaydım YBR 125 alırdım parçasını markette bile bulabilirdim.Kapağı kırılır bulamazsın,debriyaj teli kopar bulamazsın.
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
Ben keeway i 25 bin km kullandım başıma gelmeyen kalmadı başkası 30 bin kullandı hiç bişi olmadı.Alacağın motor keeway ise ve efsanenin getirdiği modeller hariç tamamen şans işi.(efsanenin getirdiği nekadar satıldı ve nasıl ayırt edersin bilemiyorum) ancak benim ozamanki aklım olsaydı ve şekline vurulmasaydım YBR 125 alırdım parçasını markette bile bulabilirdim.Kapağı kırılır bulamazsın,debriyaj teli kopar bulamazsın.

arkadaşlar ben bu sitede bu motoru kullanan en eski üyeyim diyebilirim, kimler geldi kimler geçti :)) ben 140.000 km yaptım ve halada yapıyorum. bir motorcu motorunu kullandıkça eli anahtar tutan biri olur zamanla. debriyaj teli koptuğunda servise gidersen alır 35 liranı ama tornacıya gidip debriyaj telini tutan silindir şeklindeki nesneyi ortadan bir delik açtığında normal fren teli debriyaj teli gibi her türlü telle kullana bilirsinmaliyeti 5 lira ikincisi ise o krılan yan kapakları japon yapıştırıcı ve 1 ytl lik cep sodası ile yapıştırabilirsin ve eskisinden sağlam olur maliyeti 1.25 lira. herkese keyifli ve kazasız sürüşler
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
arkadaşlar ben bu sitede bu motoru kullanan en eski üyeyim diyebilirim, kimler geldi kimler geçti :)) ben 140.000 km yaptım ve halada yapıyorum. bir motorcu motorunu kullandıkça eli anahtar tutan biri olur zamanla. debriyaj teli koptuğunda servise gidersen alır 35 liranı ama tornacıya gidip debriyaj telini tutan silindir şeklindeki nesneyi ortadan bir delik açtığında normal fren teli debriyaj teli gibi her türlü telle kullana bilirsinmaliyeti 5 lira ikincisi ise o krılan yan kapakları japon yapıştırıcı ve 1 ytl lik cep sodası ile yapıştırabilirsin ve eskisinden sağlam olur maliyeti 1.25 lira. herkese keyifli ve kazasız sürüşler

Hımm!! demek arkadaşa meslek kazandırmak istiyorsunuz,yolun ortasında koparsa debriyaj teli,bulacağı tornacının adresinide ver ozaman.Kırılan kapakları tamir ettiğinde tekrar çıkartman gerekirse aman dikkat et tekrar kırılmasın,sonra tekrar yapıştır sonra tekrar kırılınca tekrar yapıştır.Hele sinyal rölesi bozulursa hele saniyeli ise (15 saniye yanar kendiliğinden kapanır) yedeğini motoru almadan sipariş ver hatta 2 tane ver bozulunca aramak zorunda kalmazsın.Bakın benim bu motordan çok canım yandı ve yine belirttiğim gibi şans işi 25 bin km boyunca 3bin kmde elektirik tesisatı komple yandı sanırım hava sıcaklığından, karbüratördeki tahliye vidası giderken düştü sanırım 500km de bir tüm vidaları kontrol etmek lazım.Kaç km de bir ampül değiştirdiğimi hatırlamıyorum ne önemi var çantada yedek bulundur.Kopan diğer aksesuarlar,koruma demirinin bağlantı yerlerinden kopması,benzin deposunun musluk kısmından çatlaması.Hele 80 km hızla otobanda giderken mafsal milinin kopması bardağı artık taşırdı.Umarım kimse yaşamaz,Motorun önü bitarafa arkası ayrı tarafa gidiyordu.Sizin bu motordan memnun olmak için nekadar nedeniniz varsa benimde nefret etmek için okadar nedenim var.Allahtan otomotiv yan sanayinde çalışıyorum ve gerekli tüm teçhizat elimde mevcuttu ve bazı şeyleri bu sayede bedelsiz halledebiliyordum,ama herkez aynı durumda değil.Ben 25 bin km boyunca bunları yaşadım kimisi hiç sorun yaşamadan 30 bin gitti dediğim gibi şans işi keeway,yada en azından o dönemkiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
Hımm!! demek arkadaşa meslek kazandırmak istiyorsunuz,yolun ortasında koparsa debriyaj teli,bulacağı tornacının adresinide ver ozaman.Kırılan kapakları tamir ettiğinde tekrar çıkartman gerekirse aman dikkat et tekrar kırılmasın,sonra tekrar yapıştır sonra tekrar kırılınca tekrar yapıştır.Hele sinyal rölesi bozulursa hele saniyeli ise (15 saniye yanar kendiliğinden kapanır) yedeğini motoru almadan sipariş ver hatta 2 tane ver bozulunca aramak zorunda kalmazsın.Bakın benim bu motordan çok canım yandı ve yine belirttiğim gibi şans işi 25 bin km boyunca 3bin kmde elektirik tesisatı komple yandı sanırım hava sıcaklığından, karbüratördeki tahliye vidası giderken düştü sanırım 500km de bir tüm vidaları kontrol etmek lazım.Kaç km de bir ampül değiştirdiğimi hatırlamıyorum ne önemi var çantada yedek bulundur.Kopan diğer aksesuarlar,koruma demirinin bağlantı yerlerinden kopması,benzin deposunun musluk kısmından çatlaması.Hele 80 km hızla otobanda giderken mafsal milinin kopması bardağı artık taşırdı.Umarım kimse yaşamaz,Motorun önü bitarafa arkası ayrı tarafa gidiyordu.Sizin bu motordan memnun olmak için nekadar nedeniniz varsa benimde nefret etmek için okadar nedenim var.Allahtan otomotiv yan sanayinde çalışıyorum ve gerekli tüm teçhizat elimde mevcuttu ve bazı şeyleri bu sayede bedelsiz halledebiliyordum,ama herkez aynı durumda değil.Ben 25 bin km boyunca bunları yaşadım kimisi hiç sorun yaşamadan 30 bin gitti dediğim gibi şans işi keeway,yada en azından o dönemkiler.

çok şanssızlık yaşamışsın geçmiş olsun diyelim ama snırım benim için çok geç aldım çünkü:cherry: umarım sen haksız çıkarsın :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst