Hımm!! demek arkadaşa meslek kazandırmak istiyorsunuz,yolun ortasında koparsa debriyaj teli,bulacağı tornacının adresinide ver ozaman.Kırılan kapakları tamir ettiğinde tekrar çıkartman gerekirse aman dikkat et tekrar kırılmasın,sonra tekrar yapıştır sonra tekrar kırılınca tekrar yapıştır.Hele sinyal rölesi bozulursa hele saniyeli ise (15 saniye yanar kendiliğinden kapanır) yedeğini motoru almadan sipariş ver hatta 2 tane ver bozulunca aramak zorunda kalmazsın.Bakın benim bu motordan çok canım yandı ve yine belirttiğim gibi şans işi 25 bin km boyunca 3bin kmde elektirik tesisatı komple yandı sanırım hava sıcaklığından, karbüratördeki tahliye vidası giderken düştü sanırım 500km de bir tüm vidaları kontrol etmek lazım.Kaç km de bir ampül değiştirdiğimi hatırlamıyorum ne önemi var çantada yedek bulundur.Kopan diğer aksesuarlar,koruma demirinin bağlantı yerlerinden kopması,benzin deposunun musluk kısmından çatlaması.Hele 80 km hızla otobanda giderken mafsal milinin kopması bardağı artık taşırdı.Umarım kimse yaşamaz,Motorun önü bitarafa arkası ayrı tarafa gidiyordu.Sizin bu motordan memnun olmak için nekadar nedeniniz varsa benimde nefret etmek için okadar nedenim var.Allahtan otomotiv yan sanayinde çalışıyorum ve gerekli tüm teçhizat elimde mevcuttu ve bazı şeyleri bu sayede bedelsiz halledebiliyordum,ama herkez aynı durumda değil.Ben 25 bin km boyunca bunları yaşadım kimisi hiç sorun yaşamadan 30 bin gitti dediğim gibi şans işi keeway,yada en azından o dönemkiler.