Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar çok acil bir sorum var... bizim motorların ön ve arka dişlilerin sayısı kaç acaba? orjinal dişlilerin diş sayısı??
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
slm izmir club resmen olmasada kurulmuştur dün akşam bornova küçük parkta 3 tane çayla açılışı yaptk:D
nedd
kösedereli
ve ben
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilgisi olan lütfen cwp versin
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
93
selaaam chopper cılar sl 150 ciler artçı sissy bar üretmeye başladım kendi motoruma yaptım çok orjinal ve sağlam oldu hafta sonu tura çıktım herşeyimi bağladım ona isteyen arkadaşlar olursa üretimini yapıcam foto koyucam yakında oradanda bakarsınız... acaba bu iş olurmu sizcede...?

kardeş resimleri görelim beğenirsem bende sipariş veririm.
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
kardeş resimleri görelim beğenirsem bende sipariş veririm.

yakında koycam kardeş..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:46 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:35 PM ----------

slm izmir club resmen olmasada kurulmuştur dün akşam bornova küçük parkta 3 tane çayla açılışı yaptk:D
nedd
kösedereli
ve ben

devamı gelir inşallah badtothebone.... ve arkadaşlar lütfen duyarlı olalım club kurduk sayılır ve çabalıyoruz izmirli ve diğer illerden bize katılmak isteyen arkadaşlar lütfen duyarlı olalım ve bir club altında toplanıp gezilerimizi turlarımızı ve şenliklerimizi birlikte gidelim.. motorla illa işe veya bakkala çakkala gitmek için kullanmayalım ve bu motor hayatını yaşıyosan o hayatla bütünleşmelisin lütfen arkadaşlar tekrar söylüyorum club ve gurubumuzu kurmak isitiyoruz desteklerinizi ve samimi dostluğunuzu bekliyoruz


BADTOTHEBONE buluşma gününü ve turlarımızın hangi gün olacağını burada belirtmeni istiyorum konuştuğumuz gibi...
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Saymanımızın da dediği gibi:):mrgreen:
grubu kurduk ve nasip olursa çok güsel şeyler yapıcaz
Her çarşamba saat 21:00 de bornova küçük parktaki ufak alanda toplanıyoruz
Hiç bir şeklde maddi bi zorunluluk yok yani diğer clubler gibi giriş parası şudur budur yok
Keeway sl olan herkez katılabilir.
Yolda gördüğüm her Sl 'in önünü kesip gruba dahil ediyorum inşallah yakın zamanda bizde büyük bi çoğunluk olup yollara düşeriz.


saygılar...
 
Katılım
14 Nis 2005
Mesajlar
4
satılık temiz superlight 150

Merhaba,
2006 model, Mayıs 2007 trafik çıkışlı 3300 KM de Superlight' ımı satıyorum.
Motorun ilk sahibiyim.
Lastikleri tubeless yaptırdım, buji Japon NGK ile değişti .

Özel deri 2 parça chopper koltuk yapıldı. Smoke Head Sissy bar taktırdım.

Eksoz açtırıldı , mükemmel bir eksoz sesi var. Ayrıca deri püsküllü elcikleri var aksesuar olarak. Ön camı ve orjinal koltuğu da duruyor. Kışın daima kapalı garajda muhafaza edildi. Düşmesi kalkması olmayan, sorunsuz temiz bir makina.:cat:
Binmeye vakit bulamadığım için satıyorum. Fiyat: 2000TL
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim için şu an motosikletnet bitmiştir.... Kaç aydır doğru düzgün bir şekilde hiç kimseden bilgi alamadım motorumla ilgili.. Ya kimse bi yerine takmıyo yada kutuplaşma gibi bişey olmuş... Sakın demeyin herkese hoşgörülü davranıyoruz vs...vs...vs.. Bilgi almak isteyenlere çoğunlukla herşeyi izza ederek anlattım.. Ama kimseden bu şekilde yaklaşım göremedim... Bu forum sadece gezi organizasyonu yapmak için kurulmadı.. Hadi bakalım herkes kendi tavasında kavrulsun artık.. Admin'ler de bu yazıyı okuduklarında benim üyeliğimi silsin ve şikayetimi bir kenara not etsin..yine de bana yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara minnettarım. Inş tekeriniz hep düz basar,allah kimseyi bu tutku yüzünden cezalandırmaz ümit ediyorum.. Artık anca yollarda görüşmek üzere..hoşçakalın.
 
Katılım
4 Tem 2009
Mesajlar
3
İpuçları Keeway Superlight üzerinde

Merhaba millet. Ben Venezüella'dan çektiklerinden, web sitenizin gibi, ama bir şey anlamıyorum ve google çevirmen bana yardımcı oldu. Bir blog Keeway Superlight adı var:
http://keewaysuperlight.blogspot.com/
Benim size çok faydalı (çevirmen kullanarak) bulmak umuyoruz. Selamlar
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Benim için şu an motosikletnet bitmiştir.... Kaç aydır doğru düzgün bir şekilde hiç kimseden bilgi alamadım motorumla ilgili.. Ya kimse bi yerine takmıyo yada kutuplaşma gibi bişey olmuş... Sakın demeyin herkese hoşgörülü davranıyoruz vs...vs...vs.. Bilgi almak isteyenlere çoğunlukla herşeyi izza ederek anlattım.. Ama kimseden bu şekilde yaklaşım göremedim... Bu forum sadece gezi organizasyonu yapmak için kurulmadı.. Hadi bakalım herkes kendi tavasında kavrulsun artık.. Admin'ler de bu yazıyı okuduklarında benim üyeliğimi silsin ve şikayetimi bir kenara not etsin..yine de bana yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara minnettarım. Inş tekeriniz hep düz basar,allah kimseyi bu tutku yüzünden cezalandırmaz ümit ediyorum.. Artık anca yollarda görüşmek üzere..hoşçakalın.

adam kızmış:silent:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Bugün başlığın doğum günü. :p
4. yılını doldurdu, 5. yaşına girdi abileri. :mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
20
mrb tüm motorcu arkadaşlar....ben inşallah nasip olursa 2.el keeway sl 150 ya da regal raptor 250 den birini alıcam...elimde yaklaşık 1700 tl kadar var...aklımdaki soru işareti 1000 tl daha borca girip regal raptor 250 mi alayım yoksa 1000 tl borca girmektense keeway sl 150 beni idare eder mi? samimiyetinize güvenerek yorumlarınızı bekliyorum lütfen zahmet olmazsa
 
Katılım
19 Ocak 2009
Mesajlar
5
selamlar, dün motoru bağladığım yerde devirmişler, sağ arka ayaklığın bağlı olduğu döküm parça kırılmış, kaynak tutarmı bunu, yada yeni parça ne kadardır?
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
53
herkese merhaba. 2 gün önce 2.el sl 150 aldım :) kafama takılan konu yakıt musluğu. hangi durumda hangi pozisyonda olması gerekiyor? eski sahibine sordum, o da pek bilmiyor. ben hiç ellemedim diyor. internetten kitapçığına baktım, sürüş pozisyonunda musluk yukarı doğru, motor stop durumunda musluk aşağı doğru olmalı yazıyor. ama motoru aldığımda musluk zaten aşağı doğruydu!
bir başka sorum da kitapçığında bakım periyotlarını göremedim. kaç kilometrede bir servise götürüyorsunuz motorlarınızı? şimdiden herkese teşekkürler.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
herkese merhaba. 2 gün önce 2.el sl 150 aldım :) kafama takılan konu yakıt musluğu. hangi durumda hangi pozisyonda olması gerekiyor? eski sahibine sordum, o da pek bilmiyor. ben hiç ellemedim diyor. internetten kitapçığına baktım, sürüş pozisyonunda musluk yukarı doğru, motor stop durumunda musluk aşağı doğru olmalı yazıyor. ama motoru aldığımda musluk zaten aşağı doğruydu!
bir başka sorum da kitapçığında bakım periyotlarını göremedim. kaç kilometrede bir servise götürüyorsunuz motorlarınızı? şimdiden herkese teşekkürler.

kardeşim öncelikle hayırlu ugurlu olsun kazasız keyifli sürüşler,

musluk altta olunca acık üstte olunca kapalı ama bnce kısın motoru kaldıracam demiyosan, 1 ay boyunca hiç çalıştırmayacam demiyosan muslugun yerini oynamana gerek yok :) bakımlar içinde fazla bi ayrıntıya gerek yok özellikle debriyaj balatasına vites gecişlerindeki seslerden yola cıkarak dikkat et. 1000-1500 km arasında yag değişimini ihmal etme eger yagı kendin degil motorcuya degiştirtiyosan rica et ustaya: usta bi tur at biyerinde bişey varmı diye. bunları kendin yapıosan 5000 km de bir debriyaj teli balatsı, fren balatası akü sarjı, gaz teline falan baktır yeter kardeşim. superlight öyle zırt bırt sorun veren makina degil zaten.

keyifli sürüşler...
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
53
teşekkür ederim. bir de lastik basınçlarını sormayı unuttum. ne kadar basmamız gerekir?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Musluğun açıklık/kapalılık durumu alt-üst olamaz, zira 3 kademeli musluk, kontrol etmem bir bakmam lazım yine de ama, hatırladığım kadarıyla, ucu yukarıyı gösterirken açık, altı gösterirken yedek depo, yana bakarken kapalıydı musluk. (Kapalı durumunun yan olduğundan eminim, diğerini doğrulamam lazım.) Zaten tam dolu, yarım dolu..vb gibi işaretler vardır musluğun üstünde durumu gösteren.
 
Katılım
29 Tem 2009
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar..

Yazılanların çoğunu okudum ve ilk vitesli motorum olarak sl150 almayı planlıyorum. Daha önce birkaç ay kadar scooter kullanmıştım..

Anladığım kadarı ile çin malı vb. motorlarun ömrü çok uzun olmuyor, bu nedenle mümkün olduğunca düşük kmde ve makul fiyatlı :) bir sl150 arıyorum. Birkaç gündür ilanlara bakıyorum fakat alırken satıcıya nasıl güvenmeliyim, motoru kime göstermeliyim tavsiyeleriniz nelerdir..

Ayrıca motorunu satan arkadaş varsa görüşelim.

teşekkürler
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
Merhaba arkadaşlar..

Yazılanların çoğunu okudum ve ilk vitesli motorum olarak sl150 almayı planlıyorum. Daha önce birkaç ay kadar scooter kullanmıştım..

Anladığım kadarı ile çin malı vb. motorlarun ömrü çok uzun olmuyor, bu nedenle mümkün olduğunca düşük kmde ve makul fiyatlı :) bir sl150 arıyorum. Birkaç gündür ilanlara bakıyorum fakat alırken satıcıya nasıl güvenmeliyim, motoru kime göstermeliyim tavsiyeleriniz nelerdir..

Ayrıca motorunu satan arkadaş varsa görüşelim.

teşekkürler

satmak isteyen bi iki arkadas vardı, 20000 km nin altında olması ii olur ancak temiz kullanılmış bi yüksek km li de olabilir. istanbuldaysan üsküdarda ki FERHAT ustadan daha ii anlayan bi usta bilmiyorum. şimdiden hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst