Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Ben varım ama beni bu konuda biraz daha aydınlatırsan sevinirim. ccc fest?

19-21 hazran arası izmir gümüldürde birincisi gerçekleşicek olan custom chopper cruiser festivali var alemin bütün chopper orda buluşucak şahsen ben gidicem ama diorumki sl ailesi olarak bi grup yapalım öle gdelim
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
19-21 hazran arası izmir gümüldürde birincisi gerçekleşicek olan custom chopper cruiser festivali var alemin bütün chopper orda buluşucak şahsen ben gidicem ama diorumki sl ailesi olarak bi grup yapalım öle gdelim

Ben şimdiden varım en kötü ihtimalle ikimiz gideriz bilader. Büyük ihtimalle de öyle olacak zaten, baksana izmirden bi sen bi de ben varız :cherry:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Ben şimdiden varım en kötü ihtimalle ikimiz gideriz bilader. Büyük ihtimalle de öyle olacak zaten, baksana izmirden bi sen bi de ben varız :cherry:

eywallah yoldaşş gidelm nası olsa buluruz yolda ogün herkez yollarda olcak nede olsa çekeriz kulaklarını:queen::queen:
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
3
slm arkadaşlar bende daha 2 hafta önce sl 150 aldım.aydın sökede öğrenciyim bahsettiğiniz ccc etkinliğine bende katılabilirim.bide bi sorum olucak haziranın 25 inde yaklasık 800 km lik bi yola çıkıcam motorumla.acaba beni yolda bırakırmı?sl 150 konusnda benden daha tecrübeli olduğunuz için bi danışıyım dedim.şimdiden teşekkürler:)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
slm arkadaşlar bende daha 2 hafta önce sl 150 aldım.aydın sökede öğrenciyim bahsettiğiniz ccc etkinliğine bende katılabilirim.bide bi sorum olucak haziranın 25 inde yaklasık 800 km lik bi yola çıkıcam motorumla.acaba beni yolda bırakırmı?sl 150 konusnda benden daha tecrübeli olduğunuz için bi danışıyım dedim.şimdiden teşekkürler:)

ilgin teşkkler kardeşim neden olmasın buyur gel grubu üçleriz yola çıkmadan önce fren balatanı baskı balatanı zincirlern temzliğini bide ön freni kontrol ettr sonra bas kontağa arkana bakma ben izmr muğla yaptm 2 kere banamısn demedi keeway sağlam yoldaştr:cat::cat::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
6
Herkese selam, 2006 model SL'imi satmayı düşünüyorum... 1900 km de vakitsizlik nedeniyle binemedim... bari kulanan birine satayım diyorum.. 1750'ye verecem.. istanbul/beylikdüzü'ndeyim ... motor siyah renk, kazası ve düşüğü yoktur... ilgilenenler için 23 mayıstan sonra buradan mesaj atabilirler.. bu hafta yurtdışında olacağım cevap veremem...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
slm arkadaşlar bende daha 2 hafta önce sl 150 aldım.aydın sökede öğrenciyim bahsettiğiniz ccc etkinliğine bende katılabilirim.bide bi sorum olucak haziranın 25 inde yaklasık 800 km lik bi yola çıkıcam motorumla.acaba beni yolda bırakırmı?sl 150 konusnda benden daha tecrübeli olduğunuz için bi danışıyım dedim.şimdiden teşekkürler:)

yanına yedek debriyaj teli al mutlaka, koparsa heryerde bulabileceğin türden değil çünkü.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Merhaba arkadaşlar. Siteye yeni üye oldum. İzmir'de oturuyorum. Şimdilik motorum yok ama arkadaşın sl 150 ile hafta sonları geziyoruz.Sahibinden.com'da bir-iki ilan var gözüme takılan. Kısa süre içersinde bunlardan birini alıcam gibi. Yalnız, benim artçı olarak biraz sıkıntılarım var sl 150'de. Popom çok uyuşuyor ve belim çok ağrıyor. Sisybar takılsa bu aşırı yorulma olayı çözülür mü acaba?
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Merhaba arkadaşlar. Siteye yeni üye oldum. İzmir'de oturuyorum. Şimdilik motorum yok ama arkadaşın sl 150 ile hafta sonları geziyoruz.Sahibinden.com'da bir-iki ilan var gözüme takılan. Kısa süre içersinde bunlardan birini alıcam gibi. Yalnız, benim artçı olarak biraz sıkıntılarım var sl 150'de. Popom çok uyuşuyor ve belim çok ağrıyor. Sisybar takılsa bu aşırı yorulma olayı çözülür mü acaba?

Öncelikle aramıza hoşgeldin. İnşallah aradığın gibi bi motor bulursun ve hafta sonu gezilerine başladığımızda seni de aramızda görürüz. Bu arada sisybar popo sorununu kesinlikle çözer :cherry: hatta yüksek bir sisybar artçı için bayaa rahat olur.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
131
Biz her pazar tek motorla yol yapıyoruz. Geçen hafta Karaburun'a gitmiştik. Bu pazar Gümülüdür tarafından Efes'e gidicez. Karaburun yolculuğu beni gerçekten çok yordu. Sl 150'nin önünde gitmek de bu kadar yoruyormu acaba. Arkadaşım o kadar yormadığını söylüyor. Ama ben seyahatten 2 gün sonra bile kendime gelemedim. İzmir'de 3700 km'de 2007 model bi sl 150 buldum. 2.000 TL istiyor sahibi. Daha baktıramadım ama motora. Aklımdan onu almak geçiyor bir sorunu yoksa. Nasıl fiyatı uygun mu?
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Biz her pazar tek motorla yol yapıyoruz. Geçen hafta Karaburun'a gitmiştik. Bu pazar Gümülüdür tarafından Efes'e gidicez. Karaburun yolculuğu beni gerçekten çok yordu. Sl 150'nin önünde gitmek de bu kadar yoruyormu acaba. Arkadaşım o kadar yormadığını söylüyor. Ama ben seyahatten 2 gün sonra bile kendime gelemedim. İzmir'de 3700 km'de 2007 model bi sl 150 buldum. 2.000 TL istiyor sahibi. Daha baktıramadım ama motora. Aklımdan onu almak geçiyor bir sorunu yoksa. Nasıl fiyatı uygun mu?

Eğer motorda bi problem yoksa kmsine ve modeline göre fiyatı iyi. Ama iyibir motor ustasına baktırmadan alma başını ağrıtmasın sonradan.
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Arkadaşlar cumartesi günü motorumla istanbuldan çeşmeye gidicem motorumun debriyaj balatası debriyaj teli fren balataları ve yağını değiştirdim bu yolculuk için sizce başka gerekli birşey varmı bilgisi olan arkadaşlar haber bekliyorum...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Alinti yapiyorum:

1- lastiklerini tubless yaptır. 15-20 ytl civarı
2- lastik tamir eden spreyler var onlardan al 10 ytl falan
3- motorunun servis bakımlarını yaptır
4- yanına yedek ampul siyorta anahtar takımlarını lastik pompası ilkyardım çantası al
5- mümkünse gece karanlıkta yolculuk yapma
6- sürekli aynı hız ve devirde gitme
7- motorunu açacaksan kademe kademe hızını yükselt ki rodajında tamam lansın 1-1,5 saate bir mola ver ( belli bi süre sonra konsantrasyonun bozulur yoksa)
8- iki tekerlekli bi alet üzerinde olduğunu unutma kendini ve aracı zorlama
9- sabah erken saatte yola çık o saatler trafik daha az yoğun olur
10- hariytanı yanına al ve daha önce yakıt istasyonlarını hesaplamaya çalış ve mola yerlerini belirle
Allah selamet versin hayırlı yolculuklar
 
Katılım
18 Ocak 2009
Mesajlar
58
selam arkadaşlar bende sl 150 var uzun yol yapmadım. Henüz uzun yol yapmadım ama yazılanları okuduktan sonra sormak istedim uzun yola yapmak için yeterli bir motormu? yada uzun yola cıkarken nasıl bir program yapmak lazım ne sıklıkla mola vermek gerekir ne kadar yorar yada problem cıkarırmı? uzun yol yapan arkadaşlar vardır sanırım aranızda :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Olcan138' in dedigi gibi, iyi bakimli bir superlight, uzun yolda surucusunu birakmaz. Ama tabii ki yinede superlight'in kronik, ve her motorun basina gelebilecek arizalar icin tedbirli olmak sart.

Bir arkadasimiz, Didim'e kadar gidip gelmisti.

Yalniz hava sogutmali ve dusuk guclu bir motor oldugundan, 90 km/s gider iken 1-2 saat sonra bu 80 lere hatta 70 lere bile dusebilir, bilgin olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
slm arkadaşlar
nedd kardeşim ccc fest olayında olayı büyütüoruz bugün sans eseri biryle tanıştım oda gelcek 4 kişi olduk anlıcağan haydi hayrlı ttraşlar...
 
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
26
Istanbuldakı arkadaslar bır gun bıyerlerde buluşup tanışalım, hem fıkır alış verışlerı yaparız hemde ufak gezıler ayarlarızz..
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olcan138' in dedigi gibi, iyi bakimli bir superlight, uzun yolda surucusunu birakmaz. Ama tabii ki yinede superlight'in kronik, ve her motorun basina gelebilecek arizalar icin tedbirli olmak sart.

Bir arkadasimiz, Didim'e kadar gidip gelmisti.

Yalniz hava sogutmali ve dusuk guclu bir motor oldugundan, 90 km/s gider iken 1-2 saat sonra bu 80 lere hatta 70 lere bile dusebilir, bilgin olsun.

hava +yağ sağutmalı değilmiydi?? zaten 1 saatten fazla mola vermeden gidebilceğini de sanmıyorum:) kanımca dediğin gibi şişme yapan bi motor değil gibi. aksi halde zorladıkça dahada rahatlıyo makine.
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Arkadaşlar bilgiler için sağolun bir ricam daha olacak akşam yolda rahat etmek için sis farı taktırcam fakat uzun yolda akü sıkıntısı oluşurmu ve nerde taktırabilirim sisleri?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst