Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
keeway süren çok arkadaş varmış ya izmirde bende şu ilandaki motora bakmaya gideceğim ama bu motorun dilinden iyi anlayan ve bildik bi usta varsa motoru da ona gösteririm motor 2008 model 1000km de 2100 ytl ye alcam . alayım mı arkadaşlar ve izmirde motora bakmaya bnmle gelebilecek motordan iyi anlayan arkadaşlar var mı? ben buca da yım motor da eşrafpaşa da eşrafpaşa ya gitcem motora bakmaya. bnmle gelebilecek olan var mı?
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
keeway süren çok arkadaş varmış ya izmirde bende şu ilandaki motora bakmaya gideceğim ama bu motorun dilinden iyi anlayan ve bildik bi usta varsa motoru da ona gösteririm motor 2008 model 1000km de 2100 ytl ye alcam . alayım mı arkadaşlar ve izmirde motora bakmaya bnmle gelebilecek motordan iyi anlayan arkadaşlar var mı? ben buca da yım motor da eşrafpaşa da eşrafpaşa ya gitcem motora bakmaya. bnmle gelebilecek olan var mı?

Ben de üçyoldayım. Eşrefpaşaya gideceksen jandarmanın yanında servisi var keeway in. Ben de alalı 5 ay falan oldu motoru. O yüzden şu anda pek bişey anlamıyorum ama tanığın bi usta yoksa baktırmak için en iyisi servis derim.
 
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
9
keeway far

selam arkadaşlar, motorun farlarından hiç memnun değilim, daha güçlü ışık vermelerini istiyorum, tavsiyeleriniz nelerdir. Ayrıca motorum uzun süredir garajdaydı ve bazı yerleri pas tutmuş durumda. kromajcıya götürmeyi düşünüyorum, ist. avrupa yakasında bildiğiniz bir yer var mıdır?
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
selam arkadaşlar, motorun farlarından hiç memnun değilim, daha güçlü ışık vermelerini istiyorum, tavsiyeleriniz nelerdir. Ayrıca motorum uzun süredir garajdaydı ve bazı yerleri pas tutmuş durumda. kromajcıya götürmeyi düşünüyorum, ist. avrupa yakasında bildiğiniz bir yer var mıdır?

aküsünü değiştir ben öyle yapıcam amperi az gelio 12v 6ah var üstünde 12v 9ah sini al daha iyi verim alırsın.:cat:
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
arkadaşlar ya motor fiyatlarında da indirim olmuş 3000ytl ye falan geliyo cacaral200 onu mu alsam ki? siz memnunmusunuz sl den yoksa 2. el bi sl mi alayım?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
2. el al arkadasim bizim yaptigimiz hatayi yapma :)

Yanlis anlama, motor kotu anlaminda degil, motordan zaten 1. seneye kalmaz sıkılacaksın. Buyutmek ya da en azindan 250 cc lik bir motor almak isteyeceksin. 3,000 YTL'ye aldigin motoru tas catlasa en fazla satabilecegin miktar 1,700 civari. Daha 1 sene gecmeden zararin belli. Ama dersen ki 2-3 sene kullanacagim, o zaman ayri tabii.
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
2. el alırsam keeway almayı düşünüyorum bi motor buldum işte 1300 km de 2008 model 2000 ytl ye veriyo iyi mi sence o?
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Washburn arkadaş sen sen ol, sakın motorunu iyi bir motorcuya göstermeden sakın alma. İstanbul'da olsaydın Ferhat ustamız vardı ama sen İzmir'desin. Keeway SL sakin ve hızı sevmeyen kullanıcılar için gerçekten hoş bir motor. Ancak hepsinde standart aynı değil. Bu yüzden zaten SL'yi tanıyan iyi bir ustaya ihtiyaç var. Kimi SL'da vibrasyon gerçekten çok az ve motor da ciğer çok iyi. Kilometre az olabilir, ancak kilometreli bir motora zaten fiyat farkının yarısını harcasan o ayara getirebilirsin. Vibrasyonuna ve motorun ciğerine bence önem ver...
İnşallah en güzelini bulursun.....
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
babası sat diyomuş ondan dolayı satıyo daha lise ye gidiyo motoru satan. bi de motor 2008 temmuzdan beri sahibinden.com da ama işte bu beni biraz şüphelendiriyo ama artık keeway dan anlayan birini bulursam motora bakmaya gitcem
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
izmirli keewaycılar topu topu 4 kişimiyiz ben 25-30 die tahmin ediodum:cherry:bi gün ayarlayın bahar da geldi bi turluyalım izmiri :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
ayıpsın:cat:!!! çıkarız bi cuma günü motorlarla caminin kapısına dizlirz allah rızası için toplarız bi keeway parası:cherry:
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Bence de yaaa. Motoru kışa girerken aldım, izmire yağmadığı kadar yağmur yağdı bu kış :) Doya doya binemedim. Havalar biraz daha düzelince toplaşıp turlayalım 4-5 de olsak yapalım iyi olur.

washburn24 sana da alırız bi sl hatta hepbirlikte toplanıp gideriz motora bakmaya. Sahibi kalabalığı görünce indirim de yapar o zaman.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
dün gittim motora baktım motor eşrefpaşanın ara sokaklarında pek te tekin olmayan bi semtte duruyo odunluğun içine koymuş sahibi motoru gösterdi bana motora aşık oldum zaten çok güzel motor bayıldım bittim.. çalıştırırken biraz fazla gaz verdi uzun zamandır çalıştırmıyodum ondandır dedi ve motorda bi ses var otur dinle yani: ) ama adam garajdan çıkarmadı motoru burdan çıkarması zor oluyo falan dedi. kesin almak için geleceğin zaman çıkarırız istediğin servise, tamirciye götürüp sorarız dedi. ama işte hafta içi gel eğer alacaksan dedi. bu cuma ya kadar aranızda eşrefpaşa ya gelebilecek olanlar varmı? hem sizle tanışmış hemde bana motor bakmış oluruz??
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
izmirli keewaydaşlarım bu tur meselesini ciddiye alırsanız adresim bigg_boss_86@hotmail ekleyin hem tanışmış oluruz hemde olayı kesinleştiriz.
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Ben gezip tozma işine varım :queen: cumartesi saat 1 den sonra özgürüm. Heryere gidebiliriz. washburn24 kardeşimizin de bi motoru olsun 4 motor falan oluruz o zaman belki sağdan soldan gören keeway ciler de katılırsa çoğalırız :) mailim [email protected] ordan da görüşebiliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst