Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum sen neden bahsedıyorsun?? orjınal ss bar yok bı kere taklıtlerı var artı cok para vermeyın dıyorsun ah ah söledıgın para dunya para.60-70 ytl ye ss bar var gayette guzel eyer ıstersen senı yonlendırırım
Abi inanmıyorum ya.Bu topiğe ilk mesajı 17 ay önce atmışım.27/12/2005...
Kardeşim 17 ay önce bugün bu memlekette Sl 150 yeni yeni tanınıyordu ve biz bunun için çoook uğraşıyorduk.
Bu topic nasıl oldu da hortlamayı bırak zombi oldu yine.Millet 30000 km yapmış hala sissy bar arayanlar var.