Keeway Superlight 150 için light bar ve sissy bar

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında bizim motorların sisibarları orjinalleri 150 ytl bende taktırmayı düşünüyorum. fazla para vermeyin derim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum sen neden bahsedıyorsun?? orjınal ss bar yok bı kere taklıtlerı var artı cok para vermeyın dıyorsun ah ah söledıgın para dunya para.60-70 ytl ye ss bar var gayette guzel eyer ıstersen senı yonlendırırım
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
6
selam arkadaşlar
2 hafta önce sl150 aldım ve sissy bar arıyorum
ankarada 1 yerde var.200 ytl istiyorlar.yönlendirirseniz sevinirim.
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
Abi inanmıyorum ya.Bu topiğe ilk mesajı 17 ay önce atmışım.27/12/2005...
Kardeşim 17 ay önce bugün bu memlekette Sl 150 yeni yeni tanınıyordu ve biz bunun için çoook uğraşıyorduk.
Bu topic nasıl oldu da hortlamayı bırak zombi oldu yine.Millet 30000 km yapmış hala sissy bar arayanlar var.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst