keeway matrix mi mondial 150 zat mı?

Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
2
Arkadaşlar ben de sizin gibi ikiteker tutkunu biriyim. Şu günlerde alacagım ilk motorsikletin kararını vermekte epey zorlanıyorum. Matrix 150yi inceledim ve çok hosuma gitti, ancak Mondial 150 zat ta bi o kadar gözüme hoş görünüyor. Fiyatı ve bence nisbi olarak kalitesi nedeniyle keeway matrix daha ağır basıyor. Ancak uzun süre değiştirmeyi düsünmemem ve daha cok arkamda bir kişiyle kullanacagımı tahmin ettiğimden ötürü de 150 zat ın oturaklı ve rahat görüntüsü beni karar vermemde zorluyor. Özellikle bu iki motorun kullanıcısı arkadaslar bana tavsiye ve uyarılarda bulunurlarsa büyük hayır işlerler. Şimdiden teşekkürler...:silent:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
strikerem' Alıntı:
Arkadaşlar ben de sizin gibi ikiteker tutkunu biriyim. Şu günlerde alacagım ilk motorsikletin kararını vermekte epey zorlanıyorum. Matrix 150yi inceledim ve çok hosuma gitti, ancak Mondial 150 zat ta bi o kadar gözüme hoş görünüyor. Fiyatı ve bence nisbi olarak kalitesi nedeniyle keeway matrix daha ağır basıyor. Ancak uzun süre değiştirmeyi düsünmemem ve daha cok arkamda bir kişiyle kullanacagımı tahmin ettiğimden ötürü de 150 zat ın oturaklı ve rahat görüntüsü beni karar vermemde zorluyor. Özellikle bu iki motorun kullanıcısı arkadaslar bana tavsiye ve uyarılarda bulunurlarsa büyük hayır işlerler. Şimdiden teşekkürler...:silent:
Sana direk matrix 150 almanı tavsiye ederim ama istediğin maxi scooter ise iş değişir matrix 150 gayet iyi bir scooter şehir içinde seni yeterince tatmin edecek
Kalite bakımından aralarında çok fark var buna servis hizmetide dahil
ÖZELLİKLER​
Motor Tek silindir, 4-zamanlı, hava soğutma
Silindir Çapı x Strok 52,4 X 57,8 mm
Motor hacmi 150,1 cc
Max. Güç 7,4 hp/7250 rpm
Net Max. Tork 7,93 Nm 5750/1min
Fren Ön disk, arka kampana
Ön lastik 120/70 - 12
Arka lastik 130/70 - 12
Max. Hız 88 km/h
Yakıt sarfiyatı 2,8 l/100 km
Yakıt tankı kapasitesi 5,2 lt
Ateşleme CDI
Sıkıştırma oranı 9,5:1
Çalıştırma şekli Elektrikli ve ayaktan
Vites Otomatik, CVT Sistem
Akü 12 V 6 Ah
Uzunluk 1800 mm
Genişlik 700 mm
Yükseklik 1180 mm
Dingil aralığı 1270 mm
Taban yüksekliği 90 mm
Net Ağırlık 105 kg
Diğer Uzaktan kumanda, alarm, arka çanta
Garanti 2 yıl
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
matrix150 şık ve güzel bir scooter'dır ama maxi scooter değildir.

1 yıl, 5200km yi aşkın süredir zat150 kullanıyorum, konforunu rahatlığını bu sınıfta hiçbir motora değişmem. gemi gibi makine, yayıla yayıla gidersin.

ayrıca zat150 mondi'lerin en kalitelisi ve en pahalısıdır doğal olarak...

imdiye kadar activa,arn125, rs151, as125t, x9-250, beverly 250 kullandım. konfor anlamında x9 daha iyiydi, ha bi de burgman tabikiii... ama bu makinalar 3-4 tane zat150 parasına...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
ZAT la bende cok sevistik, gercektende BOO 74 dedigi gibi ZAT mondilerin en kalitelisidir. Ayni sinifdaki asya ile hicbir sekilde kiyas edilemez. motoru biraz zayif kalmakta ama rahatligi, konforu gercekten güzel. istersen ZAT in topigine bir takil, derdi neymis örgren.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
arkadaş sen herkesi dinle benide dinlersen bence keeway çünkü o motorlar bilgilerim doğrulutusunda çin değil herald macar veya bulgar olması lazım ve ben kullandığım için keeway derim dayanıklı motor ve zat bir ölüm adeta şapşal mühendis o güzelim motoru berbat etmiş herşey güzel oturaklı hızı felan iyi ama arka fren berbat o birinci ikinci dersensavurma biraz aşırı bence 150 lik ve o çatıdaki motora kampana olmaz tek kelime ile keeway
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
316
TABİİ Kİ ZAT
HATTA BENİM ZAT IM SATILIK :queen:
TABİİ Kİ ÇOK TEMİZ VE EKSTRALARI OLAN BİR ZAT İSTERSEN
SATMAK İSTEYENLER LİNKİNDE İLANIMI GÖRECEKSİN
KOLAY GELSİN :rendeer:
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
228
arkadaşım eğer boyun 170 den fazlaysa kesinlikle matrix önermem..
cunku oturma pozisyonu korkunç, gidona dizin değer dönüş yaparken..
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
keeway iyidir kalitedir ama zatta mondiallerin en kalitelisidir doğru arada 1.500 ytl fiyat farkı var önemli değil diyorsan zat al ama fiyat farkı ve kalite üstünlüğü bence matrix diyor
 
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
2
Tüm alakalarınıza tesekkürler boyum 1,86 ve birazda bu yüzden zat almaya karar verdim. Tabi bunun için biraz daha para biriktirmem gerekecek. Zat şu anda 3550ytl civarı sezon sonu falan diye bi indirime giderler mi acaba :cyclopsan Karar vermemdeki tüm fikirlerinize simdiden tesekkürler
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Benim fikrim değişti git matrix al 2 kişide binersin arabalarıda tokatlarsın zatıda çok güzel bi makina zata o kadar para verilmez haketmez bende
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst