- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,585
Sevgili ümit, servis raporunun küçültülmüş fotokopisini çekelim.Bilgisayarda dilekçe misali şikayetini ve maduriyetini yazarak haklarında yasal işlem girişiminde bulanacağını arz edelim, yazının sonuna küçültülmüş fotokopiyi yapıştıralım. Notere iş bırakmamış olarak,noterde senin hazırlığını fotokopi çekip mühürleyip onaylasın ve ilgili adrese iadeli taahütlü göndersin. Bir nevi yasal işlem sürecinin ilk adımını atmış olursun. Bunu gören motomax yetkilisi yedek parça ve servis kısmı ile ilgili vatandaşın ipi çekilecektir. Hiç endişen olmasın, gerektiği anda yasalarımız seni en sağlam şekilde koruyacaktır.Noterden aldığın belgenin bir bir fotokopisinide valilikteki ilgili birime vermeyi unutma. Devlet olarak üstlerine gitmenin zamanıdır. Yaşanan problemler firma sahibine duyurulmadan at koşturuluyor bence. Bakalım bundan sonra ne olacak. :cat: