Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
449
skakfilozofu kardeş bugün 45 50 yaşında muratlar şehirler arası yol yapıyorsa nedeni bakımlı olmasıdır. bence bakımının yapılmasıdır. sen de motoruna bakarsan oluşan arızaları zamanın da yaptırsan o da seni yolda bırakmaz.
ben pejo 103 ile şehirler arası yolculuk yaptım ki bu motor neden yapmasın. haa bu demek olmuyoki hiç yolda bırakmaz, bugün bir sıfır araba bile yolda bırakabiliyo buda senin şansın artık. kardeşim sen bakımını zamanında yap besmeleni çek yola çık. allahın izni ile bişey olmaz. benim motorumda buji yakma olayı vardı onuda 98 benzin kullanarak çözdüm başka hiç bir sorunum yok gönül rahatlığı ile çıkarım yola. Şahsi fikrimi söyleyeyim kardeşim japonlar hariç sınıfının birincisi bu motorlar. şunuda söyleyeyim ben Regal Raptoru de beğendim. bence piyasada bu ikisi var gerisi foos. ama Regal Raptorün parça olayları nasıl bilmiyorum.
teşekkür ederim dostum
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
skakfilozofu kardeş bugün 45 50 yaşında muratlar şehirler arası yol yapıyorsa nedeni bakımlı olmasıdır. bence bakımının yapılmasıdır. sen de motoruna bakarsan oluşan arızaları zamanın da yaptırsan o da seni yolda bırakmaz.
ben pejo 103 ile şehirler arası yolculuk yaptım ki bu motor neden yapmasın. haa bu demek olmuyoki hiç yolda bırakmaz, bugün bir sıfır araba bile yolda bırakabiliyo buda senin şansın artık. kardeşim sen bakımını zamanında yap besmeleni çek yola çık. allahın izni ile bişey olmaz. benim motorumda buji yakma olayı vardı onuda 98 benzin kullanarak çözdüm başka hiç bir sorunum yok gönül rahatlığı ile çıkarım yola. Şahsi fikrimi söyleyeyim kardeşim japonlar hariç sınıfının birincisi bu motorlar. şunuda söyleyeyim ben Regal Raptoru de beğendim. bence piyasada bu ikisi var gerisi foos. ama Regal Raptorün parça olayları nasıl bilmiyorum.


Katılıyorum ayrıca interneti araştır bir bak ümmet abi ümmet pertikan bri fenomen abimiz var türkiyeyi altındaki 125cc lik monidial scooterla gezmiş tahaf yapmış abimiz demek istenince olmuyormu oluyor

forumları gez bu forumu gez onlarca insanlar 125 lik scooterlarla ege turu akdeniz turu atıyorlar aklıma o kadar çok örnek geliyorki bir arkadaşda 125 lik scooterıyle ege akdeniz toplamda 5000 km yol yapmışdı yazın tek başına gezi yapmışdı bri başka arkadaş 150 zat ile istanbul ordu git gel yapmışdı o kadar çok varki

bu iş ruh işi motor işi değil o yanlış ben katıılmıyorum her motor arıza yapar yapadabilir ama önemli olan sende seyyah ruhunun olmasıdır yoksa atla otobüse uçağa git

motorla gitmek istiyorsan seyyah ruhun olucak bu ruhun bir parçasıda bu tür arıza falan çıkdığında bunlarla bir şekilde baş etmendir orda oturup amman ben ne yapıcam mahvoldum demek değildir gerekirse ite ite 5 km 3km gidersin en yakın yerleşim yerine tamir ettirirsin motorcu olmanında bir parçası budur olaylara basit bakıcaksın ben fazer ı ile yolda kalmış insanlar bile biliyorum yani bu işin japonu çini yok motorunuda biliceksin bakıcaksın

motorunun kronik hastalıkları yada klasik sorunları olabilir belli yedek parçaları yanına alırsın misal kayışsa kayış zincirse zincir bujiyse buji yağ ise yağ hazırlıklı olup çıkarsın yola..
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
Merhabalar arkadarşlar bende 10 gün öce kendime bir KEEWAY SUPER SHADOW 250 aldım ve hiç vakit kaybetmeden yola çıktım. motorumun 3. gününde hava şartları yağmurlu olmasına rağmen ştekirdağ şarköye gittim ve motorumdan çok memnun kaldım birkaç tespitim var sizlerle paylaşmak istiyorum. bağzı arkadaşlarımız jikle çekikken yol alınca buji problemi oluyormuş bende diğer bir yolunu söylemek istiyorum. hava filtresinin bulunduğu yağmur damlası şekilli nikelaj kutunun içerisinde bulunan hava filtresi yağmur durumunda islanabiliyor ve hava geçişi azalıyor dolayısıyla yakıtı yakamıyor ve yine bujide problem oluşuyor piyasada yağlanma diyorlar. belirtiside rolantide durması gereken motor devir düşer düşmez istop ediyor ve gaz vermeden çalışmıyor. Umarım yanlış bir tesbitte bulunmamışımdır ama bu 10 gün içinde 1000 km yol yaptım ve yaklaşık 10 yaşımdan beri motor bullanıyorum. Sizlerdende gelen bilgileri merakla okuyorum paylaşımlarınız için teşekkür ederim. hayırlı günler ve kazasız sürüşler dilerim.

ÜMİT
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar arkadarşlar bende 10 gün öce kendime bir KEEWAY SUPER SHADOW 250 aldım ve hiç vakit kaybetmeden yola çıktım. motorumun 3. gününde hava şartları yağmurlu olmasına rağmen ştekirdağ şarköye gittim ve motorumdan çok memnun kaldım birkaç tespitim var sizlerle paylaşmak istiyorum. bağzı arkadaşlarımız jikle çekikken yol alınca buji problemi oluyormuş bende diğer bir yolunu söylemek istiyorum. hava filtresinin bulunduğu yağmur damlası şekilli nikelaj kutunun içerisinde bulunan hava filtresi yağmur durumunda islanabiliyor ve hava geçişi azalıyor dolayısıyla yakıtı yakamıyor ve yine bujide problem oluşuyor piyasada yağlanma diyorlar. belirtiside rolantide durması gereken motor devir düşer düşmez istop ediyor ve gaz vermeden çalışmıyor. Umarım yanlış bir tesbitte bulunmamışımdır ama bu 10 gün içinde 1000 km yol yaptım ve yaklaşık 10 yaşımdan beri motor bullanıyorum. Sizlerdende gelen bilgileri merakla okuyorum paylaşımlarınız için teşekkür ederim. hayırlı günler ve kazasız sürüşler dilerim.

ÜMİT

hayırlı olsun :rendeer: bilgilerini bizlerle paylaştığın için teşekkürler..:cat:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
motosikletini güle güle kazasız belasız kullan Ümit :)
darısı benim başıma bugün ehliyete kaydoldum :mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
Ümit kardeş,öncelikle hayırlı olsun,ilginç bir tespit..yağmurlu havvalarda aynı şey banada oluyor,ben bobine giden kabloların ıslandığını düşünmüştüm..peki bunu nasıl önleyebiliriz?
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
8
Temennileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar.

yazin arkadaşım bu gün fuara gittim ve yeni model olarak çıkan crauser 250 yi inceledim ve baktığımda hava filtresi kutusu ile şase arasındaki plastik malzeme bende çatlak ve kısa yeni modelde ise biraz uzatmışlar o boğazı ve azda olsa titreşimden etkilenip çatlamasını önleyeceğini düşünüyorum ve ayrıca hava filtresi kutusu ile nikelaj kapak arasında conta var fakat sızdırmazlık sağlamıyor sanırım şu an çalışıyorum konu ile ilgili denemelerim var arkadaşlarımın dükkanı var orada fikirleşerek sonuca ulaşmaya çalışıyorum. bir durum daha var dikkatinizi çeker diye düşünüyorum hava filtresi ıslandığı zaman yakıtta artıyor yüksek devirde pek problem olmuyor ama alçak devir sorun yaratıyor. keyifli sürüşler dilerim.
ÜMİT
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
ben 2006 dan beri yağmur çamur bu motoru kullanıyorum ama böyle bir sorun yaşamadım bence rolanti ayarından olabilir soğuk havalarda bilhassa kışın ben rolanti ayarını biraz yüksek tutuyorum yazın düşürüyorum bunu bir denerseniz belki sorun çözülebilir.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
özgürakman slm dostum şu arka amortisör indirme işleminin bitmiş halini forumda yorumlasan ve resimlerini koysan olurmu. bende indirmek istiyorum deneyimini paylaşırsan sevinirim. tşk.
Bu işlemi yapan başka arkadaşlar varsa onlarında fikirlerini ve resimlerini almamız mümkün mü?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Arkadaşlar merhaba. uzun zamandır giremiyordum motosiklet.net e. girmişkende bende eski bir ss kullanıcısı olarak size slm vermek istedim. belki bağzılarınız beni hatırlar. yapılan yardımlar için tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Anlaşılan artık durmuyor sanırım benden eski ss ci kalmayacak :)
Arkadaşlar o kadar şey yazmışlarki ben biraz şakınlıkla okudum.Allah'a Şükür benim motorumda ne buji sorunu yaşadım nede çogu arkadaşlarım yazdığı elektirik sorunlarını.11500km civarında motorum ve bunun çogunu uzun yolda yapmama rağmen 4 saat yağmur altında sürüş yapmama rağmen sıkıntı yaşamadım.Zamanım olmamasından birazda tembellikten dolayı gezilerin fotoğraflarını koyamadım ama bilenler bilir akdeniz,ege,trakya gezmiş bir olarak kendimi şanslı görüyorum.
Kısmet olursa haftayada Kastamonu'ya gitmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
arkadaşlar,1. vitese taktığım zaman tam gazlayıp 2. vitese atmaya hazırlanırken tak diye bir ses ile beraber 1.vitese tekrar düşüyor...2.vitesten 1.vitese geçerken öyle bir sorun olmuyor..yanlız ışıklarda tam şahlanacakken böyle bir şey olması sıkıntılı oluyor..bu durumu yaşayan bir arkadaşımız varmı acaba?
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Viceroy, ben motorumu geçen ağustos ayının sonunda satıp hemen arkasından çok temiz bir cbf250 aldım. CBF500 ve ER6-N arasında gidip gelirken şimdiki motorum çok uygun bir fiyatla, resmen düşeşe karşıma çıktı ve aldım. 2007 model (ki ruhsatta 2008 model diye geçiyor), kazasız, servis bakımlı, trafiğe çıkalı sadece 4 ay olmuş ve full aksesuarlı (ön cam, gidon yükseltme aparatı, orta sehpa, koruma demiri) ve en önemlisi sadece 6500 km de aldım motoru. SS güzel motor du ancak ben hatırlarsanız çok sıkıntı yaşadım. Bunun sebebi de motorumun kötü olmasından dolayı değil, iyi bir usta bulamayışımdan dolayıydı. Çok canımı yaktılar bu usta sıfatını takınan kasaplar. Burda benden sonra SS kullanmaya başlayan arkadaşlar falan varsa şayet tek önerim iyi bir ustaya motorlarını servise götürmeleri ve zamanında götürmeleri. SS kötü bir motor değil. şu an ki parayla 2-2,5 lira bütçeyle alınabilecek de sayılı motorlardan biri..
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
adasel hayırlı olsun bende motorumu satacağım ama şahsen benim motoruu o paralara vermem kesinlikle ben sadece bir sefer motor yaptırdım.Şu anda kafamsa şurası burası gibi bir sorun kalmadı en azından herşeyini görmüş oldum.Ama senin gibi ustalara denk gelseydim bende aynı şeyleri düşünürdüm.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
yazin abi sen biran önce sağlam bi motorcuya git bence. debriyaj telini kontrol et ama önce. gevşemiş yada kopmak üzere olabilir.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Arkadaşlar sanırım benim akünün artık miyadı dolmuş.12V 9 Ap oldugunu biliyorum akünün bugün şarja verdim ama pek sağlıklı olmadı.5.5 Ap şarj tutugunu söyledi elektirikci yani yaklaşık %50 kayıp var bakalım birzdan deneyeceğim sonuç ne olacak.Akü değiştiren arkadaşların bilgilerini almak isterim hangi marka ne neyi tavsiye edersiniz birde fiyatlardan bilgi alabilirsem sevinirim.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Motor çalıştı arkadaşlar merak ederseniz tek marşla aldı bu yazıda geçirirse artık seneye ha olmadı alacağız artık bir akü ne yapalı.
Yazin bence sen gerçekten iyi bir tamirci bul her tarafıda dolaşma en azından yaşadığın yerdeki arkadaşlardan tavsiye alarak gitmemde faydalı olur.Yoksa boşa zaman ve para kaybının yanında yaşadıgın stresde cabası olur.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
yelken_786 3 gün önce sordum aküyü mutlu akü 42 tl. Aynı dert bede de var :) 10 marşa kadar basıyo 10 marşı geçince akü bitiyor. heybemde ara kablo taşıyorum artık. Sanada tavsiye ederim. ayak marşı olmaması bu yönden kötü işte.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst