Viceroy, ben motorumu geçen ağustos ayının sonunda satıp hemen arkasından çok temiz bir cbf250 aldım. CBF500 ve ER6-N arasında gidip gelirken şimdiki motorum çok uygun bir fiyatla, resmen düşeşe karşıma çıktı ve aldım. 2007 model (ki ruhsatta 2008 model diye geçiyor), kazasız, servis bakımlı, trafiğe çıkalı sadece 4 ay olmuş ve full aksesuarlı (ön cam, gidon yükseltme aparatı, orta sehpa, koruma demiri) ve en önemlisi sadece 6500 km de aldım motoru. SS güzel motor du ancak ben hatırlarsanız çok sıkıntı yaşadım. Bunun sebebi de motorumun kötü olmasından dolayı değil, iyi bir usta bulamayışımdan dolayıydı. Çok canımı yaktılar bu usta sıfatını takınan kasaplar. Burda benden sonra SS kullanmaya başlayan arkadaşlar falan varsa şayet tek önerim iyi bir ustaya motorlarını servise götürmeleri ve zamanında götürmeleri. SS kötü bir motor değil. şu an ki parayla 2-2,5 lira bütçeyle alınabilecek de sayılı motorlardan biri..