Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 2 hafta sonra istanbuldan marmarise kadar gidicem keewaySS ile. şuan 8000 km de, gitmeden önce servise ustaya götürücem bi bakım yapsın diye. onun dışında önerilerinizi alayım, nelere dikkat edeyim, nerden arıza verebilir. mesela 4 saat 5 saat durmadan yol gider mi bu alet hiç yapan oldumu?
a-Yanında anahtar takımın,lastik tamir köpüğün ,2 adet yedek buji ve buji anahtarın,yedek anahtarların,bir far ampulü,bir de stop ampülü yedeği olsun yeterli bence."Daha da tedbirli olacağım"dersen yedek şambriyel,el freni al.
b-Motor hiç durmadan 4-5 saat yol yapar şişmez.Ama üzerinde sen şişersin.
c-Motoruna rüzgar siperliği taktır,sonuçta kullandığın motor cruiser,rüzgara yiğitçe karşı koyuyor olacaksın.
d-Sık sık mola ver,her 200-300 km de üşenme, iki tekerleğin bilyelerini,göz önündeki somunları,civataları kontrol et.
e-Motorunda heybe yoksa taktır.Motosiklet filelerinden en az 2 tane ,2 de
kancalı lastik(arabaların bagajlarına takılanlardan)al.çok işe yarıyor.
f-fosforlu yelek yolda görülebilir olmanı sağlıyor.