Kedi bile yatacağı yeri biliyor!

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Bugun teyze oğlu ile Şöyyle Göztepeye bi yürüyüşe çıktık... gözümüze takıldı ve kedi maşallah Burgman'a yayılmıştı=)

İşin en ilginç tarafı diğer bir kedide köpeğin üstünde uyuyordu :queen:

fotoraf0429xz2.jpg


fotoraf0430lr6.jpg


fotoraf0432av4.jpg


bizzat videoyada kaydettim:cat:

[YT]dm4_JUIaL0Q[/YT]
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
son resim dahada enteresan :cyclopsan
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
kediler sıcağı sever o yüzden duran motosikletler kediler için biçilmiş kaftan, ben motorumun üstünde kedi istemiyorum ama bir yandanda üzülüyorum böyle benim motorun üstünde kedi görünce, hayvanlara kıyamıyorum , hani adam olsa yaka paça atarım ama hayvanlara üzülüyorum yaa :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kıyamet alameti kedi köpek kavgası bitti taraflar arasında barış ilan ettiler paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Benim pc mden bugün imageshack ve bi kaç site açılmıyor. Fotoğrafları da göremiyorum.. :pale: Neden olur bu sorun ? :pr:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tşkler arkadaşlar.. bizim teyzeoğlu daha çok kuş hastası her kusun resmını sesini kayıt eder telefonuna bugunde beraber kedi köpek dostluğunu kayıt ettik :mrgreen:

Güzel resimler Vasco. Saol abisi...

Rica ederim güzel abim.. dostluk paylaştıkça artar :rendeer:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Buyrun bi resimde benden bizzat kendim çektim bu fotoyu sabahın 8'inde:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Bunu dıger kopekler gormesın :)) bu kopekle cok alay ederler kopeklerın yuz karası dıyerek :p :queen: Tabıkıde ısın espırsı o ama cok guzel bise...
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
98
bu nasıl bi kedi ya.sanki gozlerinden biri birinin üstünde gibi bi bakın allah aşkına yada gözlerimmi bozuldu iyice :D
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
kedileri 4 japondan aşağısı kesmio honda suzuki yamaha kawasaki muhahahaha :):):) hiç güleceğim yoktu ya... yalnız bunlar kask takmamış:mrgreen::mrgreen:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
bence o video dostluk örneği olmuş, hayvanlar bile gereksiz yere dövüşmeyi bırakmış. bu arada bu hınzır hayvan sıcak buldumu affetmez :)


catbike.jpg

Image-087.med.jpg

CatLucky.jpg
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
o köpeğin üstüne yatan kediye kopmuş durumdayımm işte kedi köpek kardeşliği:mrgreen:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
44
su kedinin ustune birde horoz cıksa tam bremen mızıkacıları olcak vallaa :) nesem yerine geldi
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Bu kediler gercekten cok üçkağıtcı, benim motor kapalı otoparkta duruyor ama bu kediler yinede giriyor iceri bende kac kez suç üstü yaptım bunlara benim motorun üstündeyken :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst