- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
- Konu Yazar
- #1
Bugun teyze oğlu ile Şöyyle Göztepeye bi yürüyüşe çıktık... gözümüze takıldı ve kedi maşallah Burgman'a yayılmıştı=)
İşin en ilginç tarafı diğer bir kedide köpeğin üstünde uyuyordu :queen:
bizzat videoyada kaydettim:cat:
[YT]dm4_JUIaL0Q[/YT]
İşin en ilginç tarafı diğer bir kedide köpeğin üstünde uyuyordu :queen:
bizzat videoyada kaydettim:cat:
[YT]dm4_JUIaL0Q[/YT]
Son düzenleme:
