KEÇİ OTOBANINDA TERAPİ - Part 1

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Ellerine saglik Arap Kadri, cok guzel bi paylasim olmus...

Bulent abiyi ve Serhat i bu fotograflarda gorunce sasirdim, BUlent abinin gecen sene bizi Urla da rehberlik yaparak goturdugu muhtesem yerler geldi aklima... o zamanlar ben de supermotomla eslik etmistim...
ve Serhat i hatirladigim kadariyla hep havalanirdi motorla, bu sefer pek aksiyon yapmamis, hic yakistiramadim onun gibi SIKI OFFROAD cu ya...:rendeer:

bu arada eger onlari gorursen yeni motorlari icin hayirli olsun dileklerimi iletirsen sevinirim...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel bi gezi olmuş hele ki bu soğuklarda ama rozinantenin hakkını bazı yerlerde verememişsin. Neyseki kroscu serhat el atmış bu işede. ekip sağlam ve güzel. eski dostları görmek de hoş. bende kıskanmadım desem yalan olur. hele o sucuklar sosisler of anam off
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
slayer2694 oda bi iyi dilek saol :)
Marv41 ROZİmi 4 kişi indirdik o taşların arasından ki onlar taş değil kaya parçası :queen:
mete_han ZALIM ha:queen::queen::queen: alem adamsın kardeşim :rendeer:
o HISTORYnin daha önce çıktığı terleri görsen var yaaa :queen::queen:
APV41 CENGİİİSSS ABEEEEEEE :salut::salut::salut::salut::salut::salut:
sevgilim kaçtı :salut: getir onu bana çok seviyom onu beeennn :salut:
babaçiYBR125 in performansı beni şaşırttıki sana kısaca şunu yazayım
çan çin çon malı bi cross alma niyetim var
Bülent abimin lafı
-olm al YBR tak cross lastiği çık istediğin yere :queen::queen::queen:
karmacoma bacanaam benim şükür sevgilim senin FISTIKın yanına kaçmış ha:cyclopsan
hemen geliyom yanınıza ben sevgilimin gönlünü alırım :queen::queen:
mengu16 yalnız bu işe girersen motorunu gözden çıkarabilirsin unutma :)
PHAETONW12 bu Part 1 daha devamı gelecek merak etmeee:queen:
DARKDIAMOND Ümit şu anda sıradaki rotayı hazırlamaya çalışıyoo :queen::queen:
CİHAN ön camı ben gezi öncesi çıkardım duruyo yani :)
ressam_01teşekkürler ama unutma ön cam çok faydalı yaw :)
patriote camı ben çıkardım lastiklerim %70 asfalt %30 arazi olmasına rağmen bu gezide bi zorluk yaşatmadı bana:)
eksozdan dolayı yan çanta takılmıyo zannetme takılıyo vede yakışıyo :cherry:
52 lt topkasem var onuda ön cam gibi başına bişi gelmesin diye çıkardım:)
sırt çantası ile idare ettik:)
DLnin kullanım amacı herkese göre değişebilir ama benim ondan beklentim fotolardan gördüğün gibi arazide ilerlemesi :cherry:
o zaten otobanda hız kadranını sonuna kadar görüyo :queen:
şehir içinde ise kesinlikle yorucu bi makina değil ve manevra kabiliyeti çok iyi:cat:
ama ben tecrübe eksikliğimden ötürü hakkını veremediğim zamanlar oluyo :queen:
ata_06, Vlad1462, tugcetugce, cezerye, THE_LANCET, raven71 teşekkürler arkadaşlar
uglıchild teşekkürler :) selamların iletildi bilesin..
efendy_iso teşekkürler :)
Wallace yaw napim kardeşim tecrübe eksikliğim var biliyon yüzüme vurup durma :salut::salut::salut::salut::salut::salut:
imha anında aklıma geldin bilesin :queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
çok güzelmiş ya ben nasıl görmemişim daha once bu başlığı fotolar için teşekkürler
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ilk defa mete_han'ile aynı fikirdeyim site tarihinde bir ilk oluyor benide öpseler bende dl ile oralara girmem bravo valla tatlı su motorcusu olmadığın anlaşıldı
 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
27
EnduroClub.org 'den Alıntıdır...

Lastik kokusu almak istiyorsanız;
"-Ön freni sıkın, asfaltta gazlayın!"
Toprak kokusu ve nefes almak istiyorsanız;
"-Ön freni bırakın, toprakta tam gazlayın!.."

Bence motosiklet sevdası;
Scooter'dan V-STROM'dan ziyade, (asfalttan yada topraktan) Gitmek istediğin yerde olmanı sağlayacak dostlarımıza, motorumuza ve kendimize TAM GÜVEN'dir..


Burada konusu açılmışken, resimler eksik kalmasın istedim..
Tanıyan arkadaşlara Selamlar,
Ümit KAPLAN

Kale resimleri muhtelif sitelerden alıntıdır!..
n596429331_366768_8427.jpg


Keçi Kalesi,
9 km uzaklıktaki Selçuk Kalesi'ne yapılacak bir saldırıyı önceden haber vermek amacıyla yapılmış. Dimdik kayalık bir yamacın tepesine yapılan kaleyi zapt etmek çok zormuş. Ancak kale hiç kan dökülmeden kolayca zapt edilmiş.

O güne dek kuşatılıp fakat bir türlü alınamayan kale için gece olması beklenmiş. Çevreden toplanan binlerce keçinin boynuzlarına şamdanlı fenerler bağlanıp kaleye doğru yamaca sürülmüş. Kale görevlileri gece karanlığında kendilerine doğru gelen keçi sürüsünü kalabalık bir ordu zannederek kaleyi terk edip, arka kapısından kaçınca kale kolayca zapt edilmiş. Bu nedenle keçiler sayesinde alınan bu kaleye de Keçi Kalesi ismi verilmiş.

Alaman Dağı'nın 300 mt yüksekliğinde olan kaleye bir kaç yüz metre yaklaşmış olup varamamak içime oturmuş olsa da, görüntüleri ile avunduk..

Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler!..
Saygılarımla,

n596429331_366767_8078.jpg

Aydın Otobanı ve Belevi Manzarası
n596429331_366766_7718.jpg

n596429331_366765_7388.jpg

n596429331_366764_7009.jpg


Enduronun Haniballeri:) 27 ocak pazar saat 10:15 de İzmir Gaziemirden, eski Kuşadasına giden yol ayrımında buluştuk,sevindik,hasret giderdik yeni arkadaşlarımızla taniştik, koklaştık(Toz kokuyorlar bunlar da:D :D :D ) yola cıktık...:)

IMG_2989_resize.jpg

Pamucak sahilinden görüntüler

IMG_2991_resize.jpg


IMG_2994_resize.jpg

HANİBALLER :)


IMG_2999_resize.jpg

İlk yol arayışı denemesi:p

IMG_3000_resize.jpg


IMG_3001_resize.jpg


İyi gidiyorduk:)
IMG_3002_resize.jpg


yol bitti geriiiiyee, dön!:D :p
IMG_3003_resize.jpg


:confused: Büyük bir bosluk ne çabuk sucuk olayına geçmişiz ner de diğer karelerdeki zorluklar arızalar......:D :D (Diğer arkadaşların makinalarındaa....:p :p bekleyiiin)

IMG_3004_resize.jpg


IMG_3005_resize.jpg


IMG_3006_resize.jpg


Halen kullanılmakta olan bir acık ağıl... daha eskilerde sanırım romalılar zamanında bu taslar eski bir gözetleme karakolunun yapı tasları:)

IMG_3007_resize.jpg


IMG_3008_resize.jpg

Yanlız bir deneme ...yol yok :cool:

IMG_3009_resize.jpg


IMG_3012_resize.jpg


Geldiğimiz taraf.

IMG_3013_resize.jpg


Amaniin! heriif gel,gel Haniballar gelmiş...:D
IMG_3015_resize.jpg


Hoş geldiniz ,nasıl ?ne kadar? süt veriyor bu...:p :p maşallah bayağı dayanıklıymış..:p :p :p

IMG_3018_resize.jpg

Sibel Can bunun adı..:D :D

IMG_3020_resize.jpg

Buradan, aşağıdan acaba Keçi Kalesine gidebilirmiyiz?

IMG_3021_resize.jpg


IMG_3023_resize.jpg


Napalım?

IMG_3024_resize.jpg


Mustafa '' Abi benim motor burdan gitmez ağır ,geri dönecek miyiz ?''

IMG_3025_resize.jpg


Durun ben bi motorumu alayım da...:D :D
IMG_3026_resize.jpg


Bir de bunun tepesine cıkalım dedik.

IMG_3027_resize.jpg


IMG_3028_resize.jpg


zirveden Pamucak tarafı.

IMG_3029_resize.jpg


Selcuk tarafı...

IMG_3030_resize.jpg


Bülo iyice coştu:D :D
IMG_3031_resize.jpg


''Bende gelirim '' dedi Arda:)

IMG_3032_resize.jpg

:)

IMG_3033_resize.jpg


İniş başladı:p :p

IMG_3034_resize.jpg


IMG_3035_resize.jpg


Serhat ,sayende bu sefer fazla yorulmadım :D :D :D (Mustafanın Dl-650 sini indirirken)

IMG_3036_resize.jpg


Sinan, saha kontrolunu yapıyor ,araziyi tahlil ediyor:D :D

IMG_3037_resize.jpg


IMG_3038_resize.jpg


IMG_3041_resize.jpg


merak etmeyin videolarıda koyacağım:)

IMG_3043_resize.jpg


İşte EC nin HANİBALLARI:)

IMG_3044_resize.jpg


IMG_3045_resize.jpg


Bülo'' Arkadaşlar şimdi ordaki benzinlikte çay da vardır oh bee! hadi gidip içelim'':D :D :D

IMG_3046_resize.jpg


Fırsat buldukca dönüp indiğimiz yerleri fotografladım :D :D

IMG_3047_resize.jpg


IMG_3048_resize.jpg

Otoban altından geçiş.

IMG_3050_resize.jpg


BURDAN İNDİK :D :D :D HEPİMİZ! FİRESİZ UNUTULMAZ,TAM BİR EKİP ÇALIŞMASI...:)

KEÇİ KALESİNE 800 m yürümemiz gerekiyordu:( karanlık çökmüştü yol sadece yürüyüşe elverişli idi bizde vaz geçtik ...olsun yine bir dağı daha geçtik ya;)

IMG_3052_resize.jpg

Burada OMM den bir grupla karşılaştık ,dağdaki gördükleri ışıkların bize ait olduğunu öğrenince birde DL nin de bunlardan biri olduğunu :eek: :eek: oldular Hehhehheee (EC normları diğer motor gruplarını tutmamasından sanırım):D :D :D

IMG_3054_resize.jpg


O benzinlik ve Bülo'nun dediği gibi sıcak çay işi gerçekleşti:)

IMG_3055_resize.jpg


SERHAT,LÜTFİ KARDEŞLER,ÖMER ABİ ,ARDA HAREKET ETTİLER...TEŞEKKÜR EDERİZ MÜKEMMEL UYUMLU ,EĞLENCELİ BU GEZİDE BERABER OLDUĞUMUZ İÇİN
İLK BERABERLİKLERDE BUKADAR UYUMLU OLMAK KEYİF ALMAK İNANILMAZDI,HATTA İMKANSIZDIR GENELLİKLE....YALANMI MİLLET:)

IMG_3056_resize.jpg


GEZİ SONU HATIRASI:)....
MUSTAFA ,NASIL ACIDI MI CİCİM?:D :D :D

IMG_3060_resize.jpg


Son olarak Ümit'in malikanesinde ,bizimle gelemeyen ,ağlamaktan gözleri şişen CÜNEYD kardeşimizi teselli ettik sınıf,sınıf .....:D :D

Umarım sıkmamısızdır..

ENDUROCULUK RUHUNA ....Selamlar hepinize
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
on numara bı gezı olmus.o scooturcu arkadası ozellıkle tebrık edıyorum.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
12
güzel bi gezi olmuş. paylaşım için teşekkürler. resimler çok detaylı. kazasız nice gezilere.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
kıllıtarkan saol lardeşim :)
bbaday saolsın:)
yaw sende mete gibi düşünmee DL gider her yereee:queen::queen:

TekiLay vaayyy ENDURO anlayışını değiştiren adam :)
bana gittiği (çıktığı dağ dere tepe ile) gaz veren candan insan HOŞGELDİN:rendeer::rendeer::rendeer:

departed. _LAVİNYA_ teşekkürler :)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
ben bu tekilay ümiti tanıyorum 3-4 sene önceki md ve gezginmotorcu forumlarından,daha önce goaming diye bir motoru vardı,izmiremi yerleşmiş ?:cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
kimi saolasın :)

PHAETONW12 evet artık İZMİRli oldu Tekilay ümit :cherry::cherry::cat:
ve ENDURO gezilerine burada devam ediyo :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
5 lira vereyim abi DL'ye :mrgreen: O kadar araziye sokmuşsun aleti :cherry:

Valla bana kalırsa bir daha öyle yerlere sokma o aleti, her zaman bu kadar şanslı olmayabilirsin :)
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Arap Kadri Millete laf atacağına kendine bak sen, kros niyetine kullanmışsın motoru :)

Elinize sağlık, buralar çok soğuk biz gezemiyoruz, sizin ekipte bizimki gibiymiş. Bir ara ortada bir yerde buluşalım olmazsa :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Prometheus ölee 5 liraya varsa DL ben hemen alırım modeli önemli deel yeterki benim ROZİm gibi olsun :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

chocolateman yaw kime laf attım ben :cyclopsan
neden olmasın ortak bi tarihde anlaşabilirsek buluşuruz yaw :):):):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst