- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
- Konu Yazar
- #1
Olayı baştan anlatayım sizlere...
Motosiklet tutkunu bir arkadaşımız (tanımıyorum) harçlıklarından biriktirip yeni kasa 1100 km de gri cbf150 almış gezerken kavşakta kırmızı ışıkta geçerken kaza yapmış motorcu arkadaşa vuran adamda haklı olduğu halde arkadaşa aynısından sıfırını hediye edip kazalı motoruda kendi alıp satılığa çıkarıyor motor honda servisinde servis 2300 tl masraf çıkarmış motorun grenajlarda kırıklar var gördüğüm kırık parçaları sayarsak;
ön far arka stoplar (sadece sağ sinyal tarafı kırılmış arkanın) depoda biraz ezik var çizik yok deponun üzerindeki grenajlar kırık ama kaynak yapılabilir ön teker biraz zor dönüyor gözle görülür bir yamukluk yok diskte yamuk olabilir sağ arka grenaj kuyruk tarafındaki asfaltta sürüklenmeden çizikler var kırık yok sol taraf sağlam motor koruma demiri silindir kapağını çizmiş yamukluk yok siperlik kırılmış durumda başkada birşeyi yok bu halde adam ile 1450 tl ye anlaştık motorun ilk bakımları yapılmış 2. si kısmet olmamış bu parçaları bulmam kolay olurmu acaba birde tahminen ne kadar masraf çıkartır motoru bugün gidip tekrar gördüm rica üzerine çalıştırılmasını istedim birkaç marşta aldı sorduğumda içinde benzin yok çekildiği için böyle yapıyor dediler
Motosiklet tutkunu bir arkadaşımız (tanımıyorum) harçlıklarından biriktirip yeni kasa 1100 km de gri cbf150 almış gezerken kavşakta kırmızı ışıkta geçerken kaza yapmış motorcu arkadaşa vuran adamda haklı olduğu halde arkadaşa aynısından sıfırını hediye edip kazalı motoruda kendi alıp satılığa çıkarıyor motor honda servisinde servis 2300 tl masraf çıkarmış motorun grenajlarda kırıklar var gördüğüm kırık parçaları sayarsak;
ön far arka stoplar (sadece sağ sinyal tarafı kırılmış arkanın) depoda biraz ezik var çizik yok deponun üzerindeki grenajlar kırık ama kaynak yapılabilir ön teker biraz zor dönüyor gözle görülür bir yamukluk yok diskte yamuk olabilir sağ arka grenaj kuyruk tarafındaki asfaltta sürüklenmeden çizikler var kırık yok sol taraf sağlam motor koruma demiri silindir kapağını çizmiş yamukluk yok siperlik kırılmış durumda başkada birşeyi yok bu halde adam ile 1450 tl ye anlaştık motorun ilk bakımları yapılmış 2. si kısmet olmamış bu parçaları bulmam kolay olurmu acaba birde tahminen ne kadar masraf çıkartır motoru bugün gidip tekrar gördüm rica üzerine çalıştırılmasını istedim birkaç marşta aldı sorduğumda içinde benzin yok çekildiği için böyle yapıyor dediler