Kaza Yaptıttırıldım( Sağ Ayak Alçıda)

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Geçmiş olsun arkadaşım.Umarım bir daha böyle bir olay yaşamazsın.
 

ESN

Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
16
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
teşekkürler arkadaşlar. allah hepimizi kaza ve belalardan korusun...
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
geçmiş olsun çok inan bazen bende çok tehlikede hissetiğim yerler oluyor kendimi misal e-5 deki merter bakırköy çıkışı o kadar çok dikkatsiz insan varki adam bırak motoru araba arabaya göre göre çarpıyor sağa bakıyor sola bakmıyor adam solan bakan sağına bakmıyor bazı yerlerde inanın kendinizi seviyorsanız ve iç güdüleriniz kuvvetliyse çok çok ağır gidin hatta ayağınızı yere koya koya gidin ayıp değil hiç bir şey sizin hayatınızdan da değerli değil

bende biraz komik bir olay anlatıyım bir keresinde a3 lü bir çocuk önümde çok sert fren yapdı genç çocuk teypi kurcalıyor arkasınada bakmamış ara sokak bende süratliydim epey bir çocuğun arka cama çizgi film karakterleri gibi yapışdım :D :D :D allaha şükür ne bende ne motorda en ufak bir şey olmadı hafif çamurluk çizilmiş çoçuk indi panik bir şekilde bi rşeyin varmı hastaneye götiriyim falan iyi niyetlide yok dedim ama patron kızıcak ben cafede servis yapıyorum dedim motoru çizildi maaşımdan kesicek dedim çocuk motora bakdı bunla mı servis yapıyorsun dedi bu benim arabadan pahalı dedi bakdı motordan anlıyor :D :D :D güldüm oda güldü biraz sohbet ettik gitti böyle tatlı kazalarda oluyor..
 
Katılım
4 Kas 2008
Mesajlar
331
Allah acil şifalar versin sevgili abim tekrar tekrar geçmiş olsun :S
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
yürekçe çok geçmiş olsun beteri vardr herşeyin.
neyseki daha fazlası olmamış tekrar geçmiş olsun :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
teşekkürler arkadaşlarım....
sayenizde bu kötü günler daha moralli atlatıyorum :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Yürekçe nasılsın iyi misin? Ayağın ne durumda?
Umarım herşey yolundadır. Tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
yürekce dilerim bu okudugumuz son hazin öykü olsun, cok cok gecmiş olsun, ALLAH tez vakitte saglıgına sıhhatine kavustursun inşallah...
 
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
140
Büyük geçmiş olsun. En kısa zamanda eskisinden çok daha ii olmanız dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
sencer geçmiş olsun haberi şimdi gördüm inşallah tez zamanda iyileşirsin
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun ustad Allah beterinden saklasın korumalrın önemini bir kez daha gördük
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dostum,ne yapacağız biz bu sersemlerle?.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Geçmiş olsun birader. Bak şimdi korktum. ilk fırsatta bende full koruma almalıyım
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
abi geçmiş olsun.. Nedir Senin Bu apaçilerden Çektiğin yav.. Hala Anlayamıyorum .. :S
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
çooook geçmiş olsun kardeş valla ucuz atlatmışsın, şimdi sen yine cüzdanı boşaltıp yeni bot, mont kask eldiven valla bayaaa masrafın olacak denyo yüzünden ama banada ders oldu, kask mont ve dizlik le idare ediyordum, korumalı botuda en kısa sürede alıcam gerçekten önemi büyükmüş
tekrar geçmiş olsun ve inşallah bu son olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst