Kaza Yaptıttırıldım( Sağ Ayak Alçıda)

Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
arkadaşlar, 31/10/2008 cuma sabahı sahil yolunda giderken sol şeride geçtim ve ışıklara 20 metre filan kala aniden orta şeritten sol şeride kıran dikkatsiz bir sürücünün beni orta refüje sıkıştırıp ve hala görmeyip direksiyonuma çarpıp refüjde tek tekere kalkmama ve düşmeme, ardından da havalanan motorun sağ ayağımın üstüne düşmesine sebep oldu :pr::pr: eğer ki korumalıklı pantolonum, montum, eldiven, dizliğim ve en önemlisi motobotum olmasaydı;

-düşerken başım arabanın sol tarafına çarptı, ardından da arka tekere çarparak sektim, kask çatladı, başım sağlam
- ellerimde bişey yok, eldiven sıyrıldı
-montta sıyrıklar var
-sırt çantam parçalandı ( sanırım sırtütü arabanın yanına çarptım, sonra başımı çarptım)
-bacak ve kollarda korumalı kıyafetten ötürü sıyrık filan yok ama sağ omuzum sızlıyo hafif
- motorun üstüne düştüğü sağ ayak bileğim dizde esneme var sızlıyor
-diz altımda botun alt tarafında sıyrık
-korumalı botum parçalalandı, ayak bileği koruması yarıldı ( botum olmasaydı bileğim kesin kopardı)
-sağ ayaka bileğim incinmiş
-sağ ayak tarak kemiğimde kırık var
-sağ yaka parmak kemiklerim ezilmiş

ya botum olmasaydı, korumanın kaplaması olan büyün üst derisi yırtılmış olan bot yerine kemikleri parçalanmış birisi olarak sanırım ayak bileğim kopardı

kaza yerinde ilkyardım harikaydı;
motoru üstümden kaldıran sürücüler
bilincimi kontrol eden polis memurları ( tesadüfen ordan geçyolarmış)
botumu ve kaskımın fermuar ve kilitlerini açıp sırtüstü yatmamı telkin edenler
kaskımı çıkartmaya kalkışmayanlar(***)
ve ambülans bekletilmeden aracıyla ( vurduğundan haberi yok, biri uyarınca arabadan inip refüjle araba arasında beni görüp şok olan ve hatanın bende olduğunu iddia eden sürücü)
kazanın sebebinin araba sürücüsünde olduğunu söyleyen ve bana şahitim kardeş diyen, motosikletimi ardımdan hastaneye getiren, hastanede bulup anahtarı teslim eden ve adını sormayı akıl edemediğim iyiliksever bir "ehliyetli" delikanlı....


motorun durumu iyi, koruma demirleri sayesinde herhangi birşeyi yok ama ben yine de servise vereceğim. zaten karşı tarafın trafik sigortasıüstlendi durumu. %100 hatalı bulundu.

yaa işte böyle, geçen gün başka bir arkadaş( TUĞPER HAKTAN UZEL ) benzer bir şekilde sıkıştırılıp refüj dışındaki direğe çarpıp hayatını kaybetmişti. bu halimize de çok şükür ki sevenlerimizi çok fazla üzmedik. bazı şeylerin telafisi insanoğlu için imkansız çünkü :wiinkk:

burada korumalıkların önemini bir kez daha vurguluyorum :bounce:

hepinize kazasız belasız sürüşler...:rendeer:


çok geçmişolsun eger o botun bende olsaydı belki benimde sadece tarak kemiklerim kırılırdı korumalar çok önemli inşallah ameliyatsız ve kısa zamanda sağlıgına kavuşursun
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Çok geçmiş olsun abicim. Son zamanlarda sende bişey var şanssızlık peşini bırakmıyor.Ucuz atlatmana sevindim. Ama söylemek istediğim şeyler var.Şimdi sana birşey olmadı nerdeyse bu yüzden amanda korumalıkları takın ne güzel korumalık takmak kıl yün bilmemne mesaj vermeye döndü yine. Peki ya yol ayıran metal kısımlara, direğe, tabelaya çarpsaydın, ya da sen yola düştüğünde arkadan otobüs geliyor olsaydı ne olacaktı? Ben söyleyim ne kadar koruman olursa olsun muhtemelen 1den fazla parça halinde dört kollunun içinde omuzlarda taşınıyor olacaktın.Sonra yine sitede trafik terörüne lanet edilecek, ağlayan, kafasını duvara vuran smileyler gönderilecek, sizleri unutmayacağız kısmına bir kişi daha eklenecek , allahtan rahmet dilenecekti. Ateş düştüğü yeri yakacaktı sonunda.O zaman alternatif göster dersen ben diyorumki hiç kullanmasak mı? Direk satalım hatta bir kenara koyalım elbet bir gün bu memlekettede insan hayatının ucuz olmadığı bir gün gelecektir.Beklemek yerine birşeyler yapılmasını düşünüyorsak motosikletlerin trafikte farkedilmesi ve kabul edilmesi için birşeyler başlatmaya çalışabiliriz. Tv de, internette izlediğimiz ve yabancı ülkelerde yayınlanan reklamlara benzer yayınlar olabilir belki.Böylece insanlar en azından motosikletli birine birşey olduğu zaman olayı doğal karşılamaktan vazgeçebilir.Sessiz kalabalığız maalesef. Kortejlerin pek ciddiye alınmadığını düşünür oldum. Sessiz kalabalıktan kuru gürültüye dönüşüyoruz birini kaybedince.Bu ülkenin gündemine günlerce öyle saçmalıklar oturduki bence motosikletin de oturmasında bir anormallik yok. Bence bu şöyle gerçekleşecek. Herkesin çok sevdiği bir isim ya da çok nufuzlu biri motosikletle yok yere hayatını kaybedince medya bundan ekmek çıkar diyip üstüne düşecek ve insanlar mevzuya uyanacak. Böyle böyle yavaş yavaş birşeyler olur belki. Motosiklete binmeyelim sözüme bende inanmıyorum ama binmemek istiyorum gerçekten. Ben 1 ay motosiklet kullanmasam dengem bozuluyor. Tiryakilik gibi bişi sanki. Acaba bunu da bırakmak için dernek falan var mıdır?Tekrar çok geçmiş olsun
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Geçmiş olsun motorun masraflarını karşı tarafın sigortası ödeyecek peki senin korumalarının çoğu bir daha kullanılmaz peki korumalar ne olcak onların masrafını da ödeyecek mi karşı taraf??
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Çok geçmiş olsun abicim. Son zamanlarda sende bişey var şanssızlık peşini bırakmıyor.Ucuz atlatmana sevindim. Ama söylemek istediğim şeyler var.Şimdi sana birşey olmadı nerdeyse bu yüzden amanda korumalıkları takın ne güzel korumalık takmak kıl yün bilmemne mesaj vermeye döndü yine. Peki ya yol ayıran metal kısımlara, direğe, tabelaya çarpsaydın, ya da sen yola düştüğünde arkadan otobüs geliyor olsaydı ne olacaktı? Ben söyleyim ne kadar koruman olursa olsun muhtemelen 1den fazla parça halinde dört kollunun içinde omuzlarda taşınıyor olacaktın.Sonra yine sitede trafik terörüne lanet edilecek, ağlayan, kafasını duvara vuran smileyler gönderilecek, sizleri unutmayacağız kısmına bir kişi daha eklenecek , allahtan rahmet dilenecekti. Ateş düştüğü yeri yakacaktı sonunda.O zaman alternatif göster dersen ben diyorumki hiç kullanmasak mı? Direk satalım hatta bir kenara koyalım elbet bir gün bu memlekettede insan hayatının ucuz olmadığı bir gün gelecektir.Beklemek yerine birşeyler yapılmasını düşünüyorsak motosikletlerin trafikte farkedilmesi ve kabul edilmesi için birşeyler başlatmaya çalışabiliriz. Tv de, internette izlediğimiz ve yabancı ülkelerde yayınlanan reklamlara benzer yayınlar olabilir belki.Böylece insanlar en azından motosikletli birine birşey olduğu zaman olayı doğal karşılamaktan vazgeçebilir.Sessiz kalabalığız maalesef. Kortejlerin pek ciddiye alınmadığını düşünür oldum. Sessiz kalabalıktan kuru gürültüye dönüşüyoruz birini kaybedince.Bu ülkenin gündemine günlerce öyle saçmalıklar oturduki bence motosikletin de oturmasında bir anormallik yok. Bence bu şöyle gerçekleşecek. Herkesin çok sevdiği bir isim ya da çok nufuzlu biri motosikletle yok yere hayatını kaybedince medya bundan ekmek çıkar diyip üstüne düşecek ve insanlar mevzuya uyanacak. Böyle böyle yavaş yavaş birşeyler olur belki. Motosiklete binmeyelim sözüme bende inanmıyorum ama binmemek istiyorum gerçekten. Ben 1 ay motosiklet kullanmasam dengem bozuluyor. Tiryakilik gibi bişi sanki. Acaba bunu da bırakmak için dernek falan var mıdır?Tekrar çok geçmiş olsun


seni anlıyorum, hepimiz birbirimizi anlıyoruz gerçekten. ama motosiklete binmemek elde değil. ben de bir süre kullanmayınca dengem bozuluyor. usandım ama uslanmadım açıkçası. gelen çarpyor, giden çarpıyor. herkes de yine mi kaza yaptın diyor. aslında hiç bir kazamda hatam yok.
ilk kazam yol hatasından ( ki polis burayı ölüm kavşağı diye adlandırdık, bu yol mahkemeleik. istersen sen de dava aç ama bişey çıkmaz burada 2 gün önce kamyonla dolmuş çarpıştı 4 kişi öldü dedi ve biz orada tutanak tutarken 2 kaza daha oldu)
ve cuma günü kendi şeridimdeyken araba önüme kırıp bana çarptı. ama motorcuysan kafadan hatalısın....

maalesef. medyanın üslubuna gelince, bunu ancak büyük federasyonlar başarabilir. adamlar kendi pistlerini tamir ettiremiyor ki ( körfez) otoyollara çare bulabilecek zihniyette veya güçte olabilsinler.

pir sultan abdal'ın dediği gibi

"yazılan geliyor sağ olan başa"
kadercilik mi? evet...

herkese teşşekürler...

Çok geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.

Sizin sitede başka bir yazınızı okumuştum, kaza sonrası duygularınızı anlatan. Bu ikinci ciddi kazanız sanırım.
Sürüşünüz konusunda bence biraz öz eleştiri yapmalısınız.

Dilerim en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.

her iki kazada da hata bende değildi.

ilk kazam yol hatasından dolayı bana patladı. bir üstteki açıklamamı okursanız sevinirim ama ilk büyük kazamda tecrübem olmasaydı, motordan atlamasaydım şu anda büyük ihtimalle yaşamıyor olurdum.
bunda da ışıklarda duracakken çarptılar..

ilginize ve uyarınıza teşkkürler. elbette iyiliğimden söylüyorsunuz. :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
kaza yorumu yaptığım 4. topic...

yan aynalara bakmadan şerit değiştiren ayılar...sinyal werince yol hakkı kendilerine qeçtiği sanıp anında şerit değiştiren armutlar...yalnız deilsiniz...!

qeçmişler olsun...
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
Çok geçmiş olsun. Ne diyelim böyle hallerde kalimeler duyguları anlatamıyor .
Tekrar tekrar geçmiş olsun .
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Her pazartesi günü şu başlığı açtığımda kaza haberlerini okur oldum. Çok üzücü bir durum gerçekten. Çok geçmiş olsun abi, acil şifalar. Sende önemli birşey olmaması sevindirici. :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sercen kardeşim büyük geçmiş olsun,allah tekrarını yaşatmasın çabuk iyileşirsin inşallah.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun
allah seni sevdiklerine ve bize bağışlamış korumaların sayesinde
korumaların önemi birkez daha öne çıktı allahtan acil şifalar dilerim kardeşim tekrar geçmiş olsun:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sencerciğim adana sayfasına takıldığın için oraya da yazmıştım.tekrar geçmiş olsun kardeş.sevgilerimle.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Ben her zaman derim: Senin nasıl sürücü olduğun önemli değil, önemli olan karşındakinin nasıl bir sürücü olduğudur?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sencerciğim,tekrar merhaba,şuan muzaffer(fazer) yanımda o da yeni duyuyor.çok geçmiş olsun diyor.sevgilerini sunuyor.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Geçmiş olsun

Sencer abi büyük geçmiş olsun. Dun eşimin dayısı ve agabeyi de birlikte gittimiz fındıkpınarı yayla yolunda hatalı sollama yapan bir araç yuzunden yoldan cıkmışlar. Neyse ki ikisinde de önemli bişi yok. Kask ve dizlik takımş olsalardı sadece motor hasarı ile olacaktı ama malesef hiç bir koruma takmamışlar. TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN. Allah tekrarından korusun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst