- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
Geçmiş olsun hocam.
Büyük bir bâdire atlatmışsın anlaşılan.
Aynayı,sinyali kullanmayan tonla geri zekalı var. (bunların içinde benim arkadaşlarım da var malesef)
Sonra olası veya olan bir kazada suçlu hep karşı taraf olur nedense!
Korumalar da bir yere kadar.
Allah gerekliliğini göstermesin.
Büyük bir bâdire atlatmışsın anlaşılan.
Aynayı,sinyali kullanmayan tonla geri zekalı var. (bunların içinde benim arkadaşlarım da var malesef)
Sonra olası veya olan bir kazada suçlu hep karşı taraf olur nedense!
Korumalar da bir yere kadar.
Allah gerekliliğini göstermesin.