Kaza Yaptıttırıldım( Sağ Ayak Alçıda)

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar, 31/10/2008 cuma sabahı sahil yolunda giderken sol şeride geçtim ve ışıklara 20 metre filan kala aniden orta şeritten sol şeride kıran dikkatsiz bir sürücünün beni orta refüje sıkıştırıp ve hala görmeyip direksiyonuma çarpıp refüjde tek tekere kalkmama ve düşmeme, ardından da havalanan motorun sağ ayağımın üstüne düşmesine sebep oldu :pr::pr: eğer ki korumalıklı pantolonum, montum, eldiven, dizliğim ve en önemlisi motobotum olmasaydı;

-düşerken başım arabanın sol tarafına çarptı, ardından da arka tekere çarparak sektim, kask çatladı, başım sağlam
- ellerimde bişey yok, eldiven sıyrıldı
-montta sıyrıklar var
-sırt çantam parçalandı ( sanırım sırtütü arabanın yanına çarptım, sonra başımı çarptım)
-bacak ve kollarda korumalı kıyafetten ötürü sıyrık filan yok ama sağ omuzum sızlıyo hafif
- motorun üstüne düştüğü sağ ayak bileğim dizde esneme var sızlıyor
-diz altımda botun alt tarafında sıyrık
-korumalı botum parçalalandı, ayak bileği koruması yarıldı ( botum olmasaydı bileğim kesin kopardı)
-sağ ayaka bileğim incinmiş
-sağ ayak tarak kemiğimde kırık var
-sağ yaka parmak kemiklerim ezilmiş

ya botum olmasaydı, korumanın kaplaması olan büyün üst derisi yırtılmış olan bot yerine kemikleri parçalanmış birisi olarak sanırım ayak bileğim kopardı

kaza yerinde ilkyardım harikaydı;
motoru üstümden kaldıran sürücüler
bilincimi kontrol eden polis memurları ( tesadüfen ordan geçyolarmış)
botumu ve kaskımın fermuar ve kilitlerini açıp sırtüstü yatmamı telkin edenler
kaskımı çıkartmaya kalkışmayanlar(***)
ve ambülans bekletilmeden aracıyla ( vurduğundan haberi yok, biri uyarınca arabadan inip refüjle araba arasında beni görüp şok olan ve hatanın bende olduğunu iddia eden sürücü)
kazanın sebebinin araba sürücüsünde olduğunu söyleyen ve bana şahitim kardeş diyen, motosikletimi ardımdan hastaneye getiren, hastanede bulup anahtarı teslim eden ve adını sormayı akıl edemediğim iyiliksever bir "ehliyetli" delikanlı....


motorun durumu iyi, koruma demirleri sayesinde herhangi birşeyi yok ama ben yine de servise vereceğim. zaten karşı tarafın trafik sigortasıüstlendi durumu. %100 hatalı bulundu.

yaa işte böyle, geçen gün başka bir arkadaş( TUĞPER HAKTAN UZEL ) benzer bir şekilde sıkıştırılıp refüj dışındaki direğe çarpıp hayatını kaybetmişti. bu halimize de çok şükür ki sevenlerimizi çok fazla üzmedik. bazı şeylerin telafisi insanoğlu için imkansız çünkü :wiinkk:

burada korumalıkların önemini bir kez daha vurguluyorum :bounce:

hepinize kazasız belasız sürüşler...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış ve korumaların yararını görmüşsün...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yahu zaten benle dalga geçip robocop dişyen denyolar her kazadan sonra beni mutlu görünce piskopatım sanyo. aslında korumalıklarıma şükrediyorum da farkında değiller
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
geçmiş olsun, ucuz atlatmışsın korumalar sayesinde...
ah şu dikketsiz araç sürücüleri :pr:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Geçmiş olsun arkadaşım,yeni başlayan biri olarak korumanın önemi bana ve hepimize güzel bir örnek ve ders olsun,
tekrar geçmiş olsun acil şifalar.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
geçmiş olsun ya sende ciddi kazalar yapıyorsun sürekli abi ya nedir bu geçen ayda yazın vardı siteden zaten yeniden diye anlattığın =)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun ya sende ciddi kazalar yapıyorsun sürekli abi ya nedir bu geçen ayda yazın vardı siteden zaten yeniden diye anlattığın =)

abi vallahi herkes benim dikkatime imreniyor ama kaza gelip beni buluyor. yalnız o gün bir arkadaş bana dedi ki; "dikkat ettin mi hep aynı muhitte kaza yapıyorsun" şaşırdım ve cidden de doğru :silent:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Yüreklim geçmiş olsun yavf ucuz atlatmışsın heee iyi olmana çok sevindim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
abi vallahi herkes benim dikkatime imreniyor ama kaza gelip beni buluyor. yalnız o gün bir arkadaş bana dedi ki; "dikkat ettin mi hep aynı muhitte kaza yapıyorsun" şaşırdım ve cidden de doğru :silent:

ya biz ne kadar dikkat etsekte dediğin gibi kaza bizi buluyor nedeni ise çok basit hep ve halende diyorum trafiğimizde bu kadar görgüsüz ego tatmin etmeye çalışan hasta ruhlarını trafikte tedavi etmeye çalışan denyo sürücülerimiz olduğu sürece bu bole devam edicektir bi süre daha

en basidinden bu gün işteydim şirket arabasını kullanıyordum trafikte adama dalıcaktım ya resmen saten tıkış tıkış bi trafik içindeyiz baktım sağ arkamdan aralardan motor yaklaşıo bende kaçabildiğim kadar kaçırdım arabayı sola sınıra kadar sağdaki adamda motoru görüp yolu kapatıo çocuk bu adamın sağına geçio orayı kapatıyor sonunda sıkıştırdım sağ tarafa onu gencide solumdan yolcu ettim...

şirket arabası olmıcaktı şimdi dedim ama nerde....

bi ilginç olayda (yeni rakı tanıtımı yapıodum bu gün) şişeyi arabada kırılmayacak bi yere koymak için zemin hazırlarken polisin elimde rakı şişesiyle arabada beni çekmesi oldu bakalım ofisten ne zaman arayacaklar :queen:
çok ilgin. bi ifadesi wardı arkamdan gelen minibüsteki arkadaşta saolsun arayıp uyarmadı adama izah ederdik en azından boşu boşuna ceza yicez sanırım :farao:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Çok geçmiş olsun.

Motorla her çıkışımızda böyle kazalar atlatıyoruz, şansımız varsa kurtuluyoruz, o an şansımız yaksa da kaza oluyor.

Ben, mont, lazer kask, motobot, pantolon aldığımda 1.000-YTL tuttu diye benimle -"Zaten motorun 3.000-YTL, keşke bu motoru almasaydın" diye dalga geçmişlerdi.İşte korumalar böyle durumlarda işe yarıyor.

Yürekçe, tekrar geçmiş olsun.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Çok geçmiş olsun.

Motorla her çıkışımızda böyle kazalar atlatıyoruz, şansımız varsa kurtuluyoruz, o an şansımız yaksa da kaza oluyor.

Ben, mont, lazer kask, motobot, pantolon aldığımda 1.000-YTL tuttu diye benimle -"Zaten motorun 3.000-YTL, keşke bu motoru almasaydın" diye dalga geçmişlerdi.İşte korumalar böyle durumlarda işe yarıyor.

Yürekçe, tekrar geçmiş olsun.

ben bunu söyleyenler, korumalığı motora değil kendime alıyorum. insan hayatının değerine paha biçebilir misin diyorum. klasik cevap şu oluyor:

yav öyle "de".....

kıvır babam kıvır olyo ondan sonrası gerçekten eğlenceli bir hal alıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst