... biri vardı ki hiç unutmuyorum, üstad çok güzel düştün bir şeyinin olduğunu sanmıyorum, kendini çok iyi toparladın ve yuvarlandın iyisin iyisin bir şeyi yok diyordu, yolun kenarına aldılar, açakcası kalkmaya hiç niyetim yoktu, böyle bir ilgiyi ve alakayı görünce insanın kalkası gelmiyor, su içtim, montumu, eldivenlerimi ve dizliklerimi çıkardılar, birisi yüzümü yıkadı, bu arada yerde oturuyorum, ambulans geldi, ambulansa aldılar ve numuneye kaldırlar, filmler çekildi, tedaviler yapıldı, ultrasona girdim, bütün bunlar kendiliğinden oluyor, bense tek kelime söylemiyorum, bu arada bana çarpan arkadaşın arkadaşları geldi onlar ilgilenmeye başladı, tabi ilgilenmelerinin sebebi Allah daha iyi bilir ama azıcık şununda payı var, benim hayati bir tehlike altında olmadığım konusunda rapor alıp arkadaşlarını karakoldan çıkarmak, yaralamaları kazalarda hayati tehlikeyi atlatmadan vuran adamı bırakmazlar ...