Kaza Yaptım

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Çok geçmiş olsun Uğur..

Gerçek motorcu olmuşsun :)

Korumalarına verdiğin önem için ayrıca tebrik ederim.. Allah daha büyüğünü yaşatmasın..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Geçmiş olsun paşam..:rendeer:

Aysun'a ayrıca geçmiş olsun:)..Üzme bizi beyaw..:rendeer:

Korumalara verdiğin önemi biliyordum ve bu;(korumalar) kendini birkez daha kanıtladı..:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Büyük geçmiş olsun dostum.Allah tekrarını yaşatmasın:cat:
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Çok geçmiş olsun umarım son ve en büyük kazan da bu olur.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun. Şükür ki birşey olmamış.

O kavşak dönüşlerde sıkışık oluyor.

Geçenlerde oraya girerken böyle birşeyin olabileceği aklımdan geçmişti.

Çok muhterem taksici ve -bilhassa-dolmuşçular trafiğin içine ettikleri için demek ki böyle birşey de olabiliyor. (istisnalar kaideyi bozmaz)

Bazı konularda "aman şuna ayıp olur" diye aralara,kenarlara girmemezlik yapmamak lazım aslında.
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
38
"Neyse uzun oldu, eldiven, kask, mont ve dizlik, bunlar benim için miş ve takmam gerekliymiş, daha iyi anladım..
Kazasız belasız günler dilerim her kese, takdir her zaman Yüce Allahındır."

Çok geçmiş olsun arkadaşım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uğur cum büyük geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış ALLAH beterinden saklasın..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Geçmiş olsun urcolak, ucuz atlatmışsın.

Ancak bir sorum olacak, sola çıkarken aynanı kontrol etmedin mi, yoksa bu vatandaş aşırı hızlı geliyordu hızını mı hesaplayamadın?
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Geçmiş olsun urcolak, ucuz atlatmışsın.

Ancak bir sorum olacak, sola çıkarken aynanı kontrol etmedin mi, yoksa bu vatandaş aşırı hızlı geliyordu hızını mı hesaplayamadın?

Sola değil sağa çıkıyordum, akan bir trafikte motor ani fren yapamaz biliyorsun, ama bu vatandaş arkamda 3 saniyeye varan bir fren yaptı, ve bana vurdu, hızlı geliyordu gibime geliyor bana.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
... biri vardı ki hiç unutmuyorum, üstad çok güzel düştün bir şeyinin olduğunu sanmıyorum, kendini çok iyi toparladın ve yuvarlandın iyisin iyisin bir şeyi yok diyordu, yolun kenarına aldılar, açakcası kalkmaya hiç niyetim yoktu, böyle bir ilgiyi ve alakayı görünce insanın kalkası gelmiyor, su içtim, montumu, eldivenlerimi ve dizliklerimi çıkardılar, birisi yüzümü yıkadı, bu arada yerde oturuyorum, ambulans geldi, ambulansa aldılar ve numuneye kaldırlar, filmler çekildi, tedaviler yapıldı, ultrasona girdim, bütün bunlar kendiliğinden oluyor, bense tek kelime söylemiyorum, bu arada bana çarpan arkadaşın arkadaşları geldi onlar ilgilenmeye başladı, tabi ilgilenmelerinin sebebi Allah daha iyi bilir ama azıcık şununda payı var, benim hayati bir tehlike altında olmadığım konusunda rapor alıp arkadaşlarını karakoldan çıkarmak, yaralamaları kazalarda hayati tehlikeyi atlatmadan vuran adamı bırakmazlar ...



tum bunlar Turkiyedemi oldu :silent:
ambulans vaktinde geldi... kosan vatandas bilincli... carpan kacmadi... hastahane hemen tedaviye aldi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst