Kaza Yaptım

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Geçmiş olsun. Motorun arkasındaki ped kanatlı mı kanatsız mı ?
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Geçmiş olsun. Üzüldüm, ama bize yazabiliyor olman, aramızda olman çok sevindirici..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kardeş geçmiş olsun kaza yaptığın yeri iyi bilirim bu taksicilerin ekmek kavgası yüzünden gözleri hiç birşey görmüyor ama ankarada olduğun için çok şanslısın tekar geçmiş olsun
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun arkadaşım. Düşmeyi bilmekte çok önemli gerçekten. Malesef düşmeyi de düşe düşe öğreniyor insan. Allah kimseye tecrübe ettirmesin. İlk ve son kazan olsun umarım. Tekrar geçmiş olsun. :rendeer:

(Başka kaza topici yoktur inşallah? Bu üçüncü, açmaya korkuyorum...)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
öncelikle geçmiş olsun
üzüldüm demicem çünkü ufak tefek şişik,çizikler dışında kırık çıkık olmadan kaza yapmak acayip zevk verir ...kaza anındaki adrenalin yuvarlanırkenki action ve ayağa kalkıp bişeyin olmadığını anladığındaki endorfin (endorphine) bu zevki doruklara çıkarıyo diyebilirim
ayrıca bu senın için iyi bile olmuş diyebilirim madem merak ediyodun korumaların işlevini al sana birinci elden tecrube merakınıda gidermiş oldun hem..
tabii işin birde tecrübe kısmı varki bu en önemlisi ..ve kaza yaptıktan sonra,uzun süreliğine elden bırakmadığımız dikkat motoru enikonu kullanmamıza yarar... neyse tekrar geçmiş ve kulağına küpe olsun....
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
geçmiş olsun kızma ama o kadar güzel anlattın ki bi an yerinde olmak istedim:D
sağlıcakla kal...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Öncelikle büyük Geçmiş Oolsun


SON GÜNLERDE SİTEMİZ ÜYESİ OLAN ARKADAŞLARIN HEPSİNDE BİR BUHRAN DÖNEMİ GÖRÜYORUM... ÇOK KAZA YAPIYORUZ YAN YATIRIYORUZ MAKİNELERİ LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLALIM ARKADAŞLAR HERKES MOTORA TEDİRGİN BİNİYOR ... AMAN DİKKATLİ DOSTLAR YAA
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.. :rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Geçmiş olsun ,bildiğim kadarıyla adliyede görevliydin,hakkını en doğru şekilde arayacaksındır mutlaka...
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
abi geçmiş olsun , önce onur sonra sen , aman dikkatli olalım bu sıcaklarda otomobil sürücüleri çok dikkatsiz oluyor...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
öncelikle geçmiş olsun
üzüldüm demicem çünkü ufak tefek şişik,çizikler dışında kırık çıkık olmadan kaza yapmak acayip zevk verir ...kaza anındaki adrenalin yuvarlanırkenki action ve ayağa kalkıp bişeyin olmadığını anladığındaki endorfin (endorphine) bu zevki doruklara çıkarıyo diyebilirim
ayrıca bu senın için iyi bile olmuş diyebilirim madem merak ediyodun korumaların işlevini al sana birinci elden tecrube merakınıda gidermiş oldun hem..
tabii işin birde tecrübe kısmı varki bu en önemlisi ..ve kaza yaptıktan sonra,uzun süreliğine elden bırakmadığımız dikkat motoru enikonu kullanmamıza yarar... neyse tekrar geçmiş ve kulağına küpe olsun....

Valla hocam öyle anlatmışsın ki bende kaza yaptığıma üzülemiyorum desem yeri var gibi bişey, yav kimse düşmesin ama ne o heyecan ya, ama ben ayağa kalkmadım canım bulvarda yatmak istedi, her kes yatamaz o bulvarda, kıçımın üzerine bi oturdum geri yattım :queen:

Geçmiş olsun ,bildiğim kadarıyla adliyede görevliydin,hakkını en doğru şekilde arayacaksındır mutlaka...
İnşallah arayacağız,
Diğer arkadaşlarda sağ olsunlar, geçmiş olsun dilekleri için, ancak ikinci gün insan o kadar yuvarlanınca her tarafı ağrıyor muş.. ahh
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
geçmiş olsun..sana bişey olmaması sevindirici..son olur umarım:wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Çok üzüldüm bu işe :pale: Bu kadar sürünmeye rağmen ucuz atlatmış durumdasın korumaların sayesinde. Büyük geçmiş olsun ve Allah daha kötüsünden korusun.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Çok üzüldüm bu işe :pale: Bu kadar sürünmeye rağmen ucuz atlatmış durumdasın korumaların sayesinde. Büyük geçmiş olsun ve Allah daha kötüsünden korusun.

Bende şaşırıyorum gerçekten Allah korudu,
İçimden şunu söylemek geliyor, Rabbim kaza verecekse onunda hayırlısını versin.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
Öncelikle büyük Geçmiş Oolsun


SON GÜNLERDE SİTEMİZ ÜYESİ OLAN ARKADAŞLARIN HEPSİNDE BİR BUHRAN DÖNEMİ GÖRÜYORUM... ÇOK KAZA YAPIYORUZ YAN YATIRIYORUZ MAKİNELERİ LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLALIM ARKADAŞLAR HERKES MOTORA TEDİRGİN BİNİYOR ... AMAN DİKKATLİ DOSTLAR YAA

aynen katılıyorum .çok büyük geçmiş olsun.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst