öncelikle geçmiş olsun
üzüldüm demicem çünkü ufak tefek şişik,çizikler dışında kırık çıkık olmadan kaza yapmak acayip zevk verir ...kaza anındaki adrenalin yuvarlanırkenki action ve ayağa kalkıp bişeyin olmadığını anladığındaki endorfin (endorphine) bu zevki doruklara çıkarıyo diyebilirim
ayrıca bu senın için iyi bile olmuş diyebilirim madem merak ediyodun korumaların işlevini al sana birinci elden tecrube merakınıda gidermiş oldun hem..
tabii işin birde tecrübe kısmı varki bu en önemlisi ..ve kaza yaptıktan sonra,uzun süreliğine elden bırakmadığımız dikkat motoru enikonu kullanmamıza yarar... neyse tekrar geçmiş ve kulağına küpe olsun....