- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
Geçmiş olsun umarım son kazanız olur,yalnız yazdıklarınızdan pek bişey anladığımı söyleyemem,kaza şokunun verdiği heyecandan olsa gerek
Geçmiş olsun, funda ablada ünlü değil önce insan olsun pls..
:farao:türkiyenin hali ünlüysen her sey sna helal...!