öküzcük anlamamıştır bile onun yüzünden düştüğünü.cani adam durup yardım bile etmedi camı açıp iyimisin diyip gitti sadece ben orda kıvranırken
İnanırmısınız artık bu kaza haberlerini yapanların ağzından okuyunca azda olsa seviniyorum çünkü en azından buraya yazı yazabilecek durum da diye... gerçi sevinmeden ziyade şükür diyelim. Peki ya başkalarının agzından vefat haberlerini okuduklarımız ?? Allah hepimizi korusun ve lütfen yaşadıklarımız için şükredelim kaza yapsak bile hala buraya yazabildiğimiz için şükredelim. Abi geçmiş olsun Allah beterinden saklasın ...
geçmiş olsun arkadaşım...ucuz atlatmışsın...her ne olursa olsun(geçiş üstünlüğü falan vs.) ana yolda bile olsanız yinede sağdan soldan gelen öküzlere mümkün olduğunca yol verin arkadaşlar...henüz bu taş kafalara motor kültürünü aktaramadık...bikaç sene daha sabredicez malesef...ale: