Kaza Yaptım!

Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Offf, hem de başını yere çarptın ha. Çok geçmiş olsun. Sıcak falan demeyin arkadaşlar, korumaları tam tutun daima. Biraz terlemek asfalt yanığından daima iyidir. Sadece yanıkla kalsa üstelik :cyclopsan
 
Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
73
geçmiş olsun; nerde, nasıl, ne zaman olursa olsun anlık oluyor kaza insanın elinden birşey gelmiyor, , , allah hepimizi korusun, , ,
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Geçmiş olsun,aynı şekilde bende kaza geçirmiş ve onbeş gün kalkamamışdım iyiki korumaların varmış.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
geçmiş olsun arkadaşım.:rendeer:

cani adam durup yardım bile etmedi camı açıp iyimisin diyip gitti sadece ben orda kıvranırken
öküzcük anlamamıştır bile onun yüzünden düştüğünü. :pr:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Çok geçmiş olsun.Yakın zamanda ben de buna benzer bi kaza atlatmıştım.En kötü kazan bu olsun...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
geçmiş olsun arkadaşım.inşallah bir daha başına gelmez...:cat:
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
çok geçmiş olsun diyer arkadaşlarımında dediği gibi kazanın ne zaman geleceği belli olmuyor aniden hortluyor tam korumanın faydasını bir kez daha kanıtlamış oldun :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İnanırmısınız artık bu kaza haberlerini yapanların ağzından okuyunca azda olsa seviniyorum çünkü en azından buraya yazı yazabilecek durum da diye... gerçi sevinmeden ziyade şükür diyelim. Peki ya başkalarının agzından vefat haberlerini okuduklarımız ?? Allah hepimizi korusun ve lütfen yaşadıklarımız için şükredelim kaza yapsak bile hala buraya yazabildiğimiz için şükredelim. Abi geçmiş olsun Allah beterinden saklasın ...

Aynı şeyi bende düşündüm desemm...
Bide şu aklıma geldi ben ölsem buraya ölüm haberimi kimse yazmaz::saad::
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
büyük geçmiş olsun yine ucuz atlatmışsın sıkma canını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kask tamam ama bence bir bot birde mont birde eldiven scooter kullanıyosun dimi sanırım öle ama gerçekten çok gerekli şeyler ellerin yere ne kadar sürtündü demi motor bacağının üstünede düşşebilirdi montda bi işe yarar heralde ya durup dururken yapmamışlardır heralde :p ama içinde çelik koruma olan bir mot daha ii bence
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
sağolun arkadaşlar allah kimseye kaza bela vermesin
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
51
geçmiş olsun arkadaşım...ucuz atlatmışsın...her ne olursa olsun(geçiş üstünlüğü falan vs.) ana yolda bile olsanız yinede sağdan soldan gelen öküzlere mümkün olduğunca yol verin arkadaşlar...henüz bu taş kafalara motor kültürünü aktaramadık...bikaç sene daha sabredicez malesef...:pale:

Valla keşke aynı fikirde olabilseydim Seninle. Dünya'da en çok trafik kazası yapan 1. ülkeyiz. 20 yıldır da bu böyle. Ben düzeleceğini inan hiç sanmıyorum..!
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Geçmiş olsun,karşımızdakinden daha fazla bizim dikkatli olmamız lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst