kaza yaptım vuran kactı

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
saol hasan abi biliyorum yakın olsan gelirdir motorun on dagılmıstı ama şimdi 0 gibi oldu yenilendi yani
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Allah bunula geçmiş eylesin kardeş. Cana gelen mala gelsin üzülme. Sende bir şey olmaması sevindirici bir durum. Kaçan arkadaşıda Allah ıslah etsin diyorum daha ne diym
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Geçmiş olsun. Böyle bir ülkede yaşıyoruz işte. Medeniyet kocaman bir sıfır...
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
kardeşim çok geçmiş olsun,allah beterinden korusun çok ucuz atlatmişiniz daha kötü bir kaza olabilir ve ciddi yaralanabilirdin,allah korumuş arkadaşım tekrar geçmiş olsun dileklerimle :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok çok geçmiş olsun, ist trafiği bide hızlılar zaten...
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
çok geçmiş olsun.
Allahından bulur inşallah.
Günah be kardeşim. Ahkam kesmek kolay insanımız için.
Yapın be bilader. Yapın. İnsan olun. Utanmak yok.
Ben saygı göstermiyorum böyle tiplere.

Selamlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
4
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun,şerefsiz dolu ortalık allahtan bişey olmamış.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
geçmiş oLsun okan
sabah diyordum sana süper bi şey oLucak hazırLıkLı oL
cok guseL oLucak diye :)
tersi çıktı :(
biLmem beLkide düzü budur kimbiLebiLir, bazen yaşamayı sevdirmenin farkLı yoLLArı vardIr tanrInIn, nefes aLıyor oLmana şükürLer oLsun...
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
okan geçmiş olsun aman dikkat yakın takip yapma hiç bi zaman ve öndeki yada yandaki aracın sana heran pislik yapabilir düşüncesi ile sür...çok dikkatli olalım arkadaşlar...hepimizi allah korusun
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
yakın takip yapmıyodum ya ısıklarda kalktım zaten motorum aman aman olmadıgı için ikinci vitese attım 40 a gelmemle adamın ani fren ve onume kırması bir oldu on cam yuzumde patladı kaskın vizoru biraz cizildi inanın cok dikkatli giderim hiç serserilik yapmam sahildekiler bilio ama işte olmuyo yaa illaki her motorcu yapıcak bi gun kaza onemli olan en az hasarla atlatmak derlerdi dogruymus
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vur kaç yani hmmmm

tam bir ..... ..... ! geçmiş olsun dikkat et bu gidişle kaldırımdan kullanmak bize yararlı olacak gibi :)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok geçmiş olsun...
Yazıcak çok şey var, ama.................................................. :farao: :farao:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiç başımıza gelmeyecek sanırız ama ülkemizde böyle şerr...sizler olduğu sürece mutlaka herkes bir gün kaza yapacak malesef :jocolor: Her sokağa çıktığımızda bugün sıra bizde mi acaba diyoruz ::rantinp: İyi ki sana bir şey olmamış çok büyük geçmiş olsun Allah beterinden saklasın :pale:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
44
Arkadaşlar dışarı çıkarken 1 kere Ayetel Kürsi + 3 kere Felak + 3 Nas + 1 Elham + 3 Kulhuvallu Ehad + 1 Yasin + 1 Tebakere + 1 Amenerresulu ve 1 adet de Amme dualarını okursak bir de gözlerimizi 4 açarsak Allah'ın izniyle birşey olmaz.

Şaka yaptım yahu ama ben her sabah Ayetel Kürsi duasını okuyorum. Çok ta güveniyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst