kaza yaptım vuran kactı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun allah korumuş sadaka vermek aklına geldimi???bence ver,verin,verelim...sen gene bostancıda kullanıyosun ben doğma büyüme annem ve babam ist.li beşiktaşta oturuyoruz,ne yazıkki ben çoruma taşındım yeminle söylüyorum burda koyununu satan traktörden inen arabaya binmiş ben senin anlattıklarını herdakka yaşı yorum nerdeyse.harbi söylüyorum refleks bakımından inanılmaz ve (tataku) tekniğim mütiş gelişti...banada dua edin...
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
7
Öncelikle Geçmiş olsun. Kazadan Yara almadan kurtulman hepimizi sevindirdi.
Adağın fln varsa kesmessen böyle küçük kazalar çok çok olur. Bir düşün istersen
Not: o kaçan lavukdan bunun acısının cıkması dileklerimizle böyle se.......lere lanet okuyoruz.. Geçmişolsun:rendeer:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
herkese tektek tesekkurler sizin gibi motor dostları gecmiş olsun demesi bile bana yettiki telefonum hala susmuyor ve sabahın erken saatinde yatagından fırlayıp gelen isim vermek istemiyorum abilerimede teşekkurler eminim kimi arasam gelirdi saolun iyki varsınız ama inanın bu olaylar yıldırmıyo dahada baglıyo bizi bize tekrar saolun eksik olmayın
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
geçmiş olsun kardeşim sende bişe olmaması bu kazanın iyi tarafı o vuran şahısın kulakları hep cınlıcak motor görünce
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Sorumluluklarından kaçan insan müsveddeleri ne zaman nerede
karşına çıkar bilemezsin, sağlık olsun demekten başka çare yok.
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
okan kardeşim çok geçmiş olsun Allah korumuş seni

Yine de haline şükret önemli olan candır

ilerde motorun yenisini alabilirsin ama sağlığı satın alamazsın

Allah beterinden saklasın. Umarım o şereften yoksun insan da hakettiğini bulur
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
onun bunun çocuğu.şerefsiz adi p!ç...kardeşim sende bişy yok allah beterinden saklasın.o adam için burda yazamıycağım şeyler var::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::angry2::::karma::::shhh::::shhh::
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
işin acı tarafı ... plakayı alacak bir duyarlı vatandaş da yokmuş sanırım ... :(
uyan vatandaşım uyan . uyudukça sıra sana gelecek.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
millet uyudu yaa ben kalkamadım yerde yatıyorum motor ustumde arabaya sıkısmısım millet ah ah vah vah dedi gitti insan bi yardım eder yaa neydik ne olduk dostlar
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çok geçmiş olsun ilahi adalet onun peşini bırakmaz merak etme :cat:
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
okanim...gecmis olsun....sbh actigin telefonla birlikte tum gnm iptal oldu moral olarak...gelemedigim icin cok uzgunum kardesim....mevkii musait degildi!
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
okan geçmiş olsun şimdi yasin söyledi.yasinlerdeyim ya aman kardeş kendine dikkat et. o sana çarpan insanlıktan nasibini almamış .....
çok büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Ben O Adamın Taha ................... Yapıyım Sonra ...............

Büyük Geçmiş Olsun Sende Bişey Yoksa Gerısını Boşver
Bızım Motor Senın Motorundu Senın Motorun Bızım Motorumuzdur
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Okan;
geçmiş olsun, en acısı ne biliyor musunuz arkadaşlar?

Bu arkadaş polise gidip şikayetçi olsa ne olur.

El cevap:

Polis, olayın oluş şekline bakmaz, sonuca bakar.
Arkadaşa çarpan şoför der ki:-"Ben park yerine girmek için sinyal verdim, tam dönüyorum, bu motorlu gelip önce bana sonra da park halindeki diğer araca çarptı."

Aynen böyle olur, olay tecrübemle sabittir.

eğer adam kaçmasa belki haklıydın da adam kaçmış.Polis ne diyicek ha bize gerek yoktu zaten saol kaçtığın için mi dicek?

geçmiş olsun motorda ciddi birşey var mı
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst