kaza yaptım vuran kactı

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
nası olmus bizim insanımız nasıl bilmiyorum ama bostancı minıbus yolunda saat10 sıralarında ilerliyodum hız 40 km ısıklardan gectim en soldaki surucu en sagdakı park yerine ani fren ve sinyalsiz olarak girmek istedi ve onume kırdı sanıylelik bi olayla onumdeydi on arka sıktım ama ne fayda once ona sonra yanımdaki araca patladım ben motor ve araba arasında yerde sıkısmısken adam inmiş sonra atlayıp kacmıs bumudur yani olay insanlık nerde nası bi ulkedeyiz bu arada korumaların onemini belirteyim kaskım ve belligim sayesinde kurtuldum kafamı kaporta ve asfalt belimi ise kaldırıma vurdum lutfen dikkatli olalım dige felsefik laflar etmek istemiyorum biz olsakda insan olmayanlar dikkatten bi haber allah sizi korusun kalın saglıcaklar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:::rantinp:


iyi ucuz atlatmışsın.
allah beterinden korusun.. :cat::rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
21
Kardeşim tekrardan geçmiş olsun.
Inanki çok üzüldüm. Genelde aynı yerlerde geziyoruz dediğin gibi bu şekilde düşüncesiz insan dışı varlıklar var. Özelliklede bırakıp kaçması...
ALLAH daha büyük kazalardan korusun tekrar göstermesin.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
kardeşim öncelikle geçmiş olsun.sende birşeyin olmaması bu iğrenç durum karşısında tek tesellimiz.o adama gelince ..............................................................................................
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
104
çok übyük geçmiş olsun... birdaha böylebir olayı yaşamaman dileğiyle...

o insan müsveddesininde en kısa zamanda allahın şerrinden nasibini almasını temenniden başka yapıcak bişeyimiz yok tabi plakasını alamadıysan... :(
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun :rendeer:
ülke şerefsiz dolu malesef:farao:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
nası olmus bizim insanımız nasıl bilmiyorum ama bostancı minıbus yolunda saat10 sıralarında ilerliyodum hız 40 km ısıklardan gectim en soldaki surucu en sagdakı park yerine ani fren ve sinyalsiz olarak girmek istedi ve onume kırdı sanıylelik bi olayla onumdeydi on arka sıktım ama ne fayda once ona sonra yanımdaki araca patladım ben motor ve araba arasında yerde sıkısmısken adam inmiş sonra atlayıp kacmıs bumudur yani olay insanlık nerde nası bi ulkedeyiz bu arada korumaların onemini belirteyim kaskım ve belligim sayesinde kurtuldum kafamı kaporta ve asfalt belimi ise kaldırıma vurdum lutfen dikkatli olalım dige felsefik laflar etmek istemiyorum biz olsakda insan olmayanlar dikkatten bi haber allah sizi korusun kalın saglıcaklar

aynı olay benım de basıma geldı gemıs olsun aman daha cok dıkkat
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
cok gecmis olsun. aynisi basima geldi hemde vatan caddesi saat gece 3 te..
bombos 4 seritli yolda isiklarda durdum arkadan araba vurdu
sen nie isiklarda duruyorsun ki o saatte kırmızymis gec gitsin iste ama yapmadim kurallara uyucaz ya..
biraz suruklendim kafami bi kaldirdim ki araba kaciyor.. hic birseyi ispat edemedim.
olan bana ve motoruma oldu..
plakasini aldim ama genede birsey olmadi cebinden bi ton para cikmasi lazim olmasi icin. ogrenci haliylende lanet olsun diip biraktim.
allah onun acisini cikarir sen hic merak etme.
allah bir daha kaza yuzu gostermesin..
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Cok gecmiş olsun:rendeer:

Motorda hasar varsa kaza raporu tuttura bılırsın zannedıyorum trafık sıgortası karsılıyor.
bılen arkadslar varsa daha net yardımcı olbilirler sana.
Sana bir sey olmamıs en onemlısı bu tabıkı
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Gecmiş olsun kardeş.. Cok dikkatli olmak gerekiyor...Kazadan sonra kaçan sürücü için bişi soylemek istemiyorum. Anlayan anlamışdır....
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
way şerefsiz ..............................

dostum cok geçmiş olsun ucuz atlatmışsın
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
geçmiş olsun okan sende bişey olmaması sanırım bu olayın en güzel tarafı. Allah beterinden korusun kaçan vatandaşın yeterince kulagı çınlamıştır emin ol
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun kardeşim:rendeer:
bu ülke nereye gidiyor anlamıyorum gitti.....insanlık ya da insan olmak yavaş ama kesinlikle yok olmakta.
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Okan;
geçmiş olsun, en acısı ne biliyor musunuz arkadaşlar?

Bu arkadaş polise gidip şikayetçi olsa ne olur.

El cevap:

Polis, olayın oluş şekline bakmaz, sonuca bakar.
Arkadaşa çarpan şoför der ki:-"Ben park yerine girmek için sinyal verdim, tam dönüyorum, bu motorlu gelip önce bana sonra da park halindeki diğer araca çarptı."

Aynen böyle olur, olay tecrübemle sabittir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst