Kaza Yaptim La Belediyenin Belasini Versin

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Looooo musti ! sen pişmiş tavukmusun ? :cyclopsan

Bütün belalar seni buluyor.:pale:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir kınetıc bile bu kadar düşmeye dayanamaz:cherry: geçmiş olsun:rendeer: dikkat et kınetıcler en az suda bile çok çabuk kayarlar ama anlaman ve alışman için daha 7-8 ay geçmesi lazım ben de il günü yere yapışmıştım:cherry: :rendeer:
3 sene önce 1 sene boyunca kinetix kullandım
bi gün hisarda içiyorduk arkadaşa dedimki belki kaza yaparım o içmemişti sen sür..
sen gel yolun ortasına kadar belediye kaldırım desen deil duvar desem deil sanki kaportacılar özellikle dikmiş orya gel sen koy havada takla motor pert:mrgreen: :mrgreen:
bu arada sağolun çalışamadım bugün dayak yemiş gibiyim kolum bayağı kötü..:silent:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
yinemi :queen:

geçmiş olsun :rendeer:

bi tavuk kesmenin zamanı geldi :mrgreen:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
musti geçmiş olsun
sen iyisi mi bi hamama git güzelce yıkan yoksa olmıycak bu iş :p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Geçmiş olsun o sabuna bastım kaydım konusunu gırgır sanmıştım ama değilmiş sen en iyisi bir kurşun döktür musti. :cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sanırım haklılar mustı kurşun sıktır başıa sen pardon döktür :queen:
neyse geçmiş olsun dostum benımde 3 gun once başıma geldı buna benzer bir olay:pr:
 
Katılım
3 Ara 2005
Mesajlar
105
Geçmiş olsun brader. Senin durumunu çok iyi anlıyorum, bazen banada öyl ebi kriz geliyo ki bu konu yüzünden inan motordan inip o çalışma yapan yada iş yaptıklarını sanarak yolları sulayan lavukları parçalayasım geliyor. Ama sabır diyorum, lakin çok fiskiye parçaladığımda oldu bu yüzden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst